|
O_o BETA id contest 17 (deadline: 19/05, 22u) o_O (pg. 8)
|
View this Thread in Original format
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by Bertn
mijn kloten:o |
|
|
|
| TOR |
| quote: | Originally posted by Phortastic
kwil ook een verbetering van TOR ofzo nu he :p:toothless |
LOL :D
Allez Phor, ik had meer van u verwacht :p |
|
|
| Phortastic |
| quote: | Originally posted by TOR
LOL :D
Allez Phor, ik had meer van u verwacht :p |
is nog ma 1ste inzending he :p
ma kga deze toch ni winne, da weet ik nu al :) |
|
|
| domineesje |
01. TOR
02. Bertn
03. Jasperovitsj
04. Shadowkid 51.5 pnt
05. kevve 47 pnt
06. Vishnu 44 pnt
07. Tomorrow Trax 42.5 pnt
08. Phortastic 38 pnt
09. Belgian Bonzai 36.5 pnt
10. Buoyant 28 pnt
11. RadiantB 24 pnt
12. Bl@ckout 21 pnt
13. Real 17 pnt
14. IL_vitto 13 pnt |
|
|
| domineesje |
01. TOR
02. Bertn
03. Jasperovitsj
04. Shadowkid 51.5 pnt
05. kevve 47 pnt
06. Vishnu 44 pnt
07. Tomorrow Trax 45.5 pnt
08. Phortastic 38 pnt
09. Belgian Bonzai 36.5 pnt
10. Buoyant 28 pnt
11. RadiantB 24 pnt
12. Bl@ckout 21 pnt
13. Real 17 pnt
14. IL_vitto 13 pnt |
|
|
| Bertn |
| nehehe, ge haalt me ni in ze jasper:p |
|
|
| Tomorrow Traxx |
| Kwil nu nie moeilijk doen ofzo, maar ik denk da ik eigenlijk 6-des moet staan. :o ;) |
|
|
| domineesje |
| quote: | Originally posted by domineesje
01. TOR
02. Bertn
03. Jasperovitsj
04. Shadowkid 51.5 pnt
05. kevve 47 pnt
06. Tomorrow Trax 45.5 pnt
07. Vishnu 44 pnt
08. Phortastic 38 pnt
09. Belgian Bonzai 36.5 pnt
10. Buoyant 28 pnt
11. RadiantB 24 pnt
12. Bl@ckout 21 pnt
13. Real 17 pnt
14. IL_vitto 13 pnt |
|
|
|
| domineesje |
| quote: | Originally posted by Tomorrow Traxx
Kwil nu nie moeilijk doen ofzo, maar ik denk da ik eigenlijk 6-des moet staan. :o ;) |
dat is niet moeilijk doen :whip:, het was een foutje waar je me op wees :o :D |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by Bertn
nehehe, ge haalt me ni in ze jasper:p |
Uw blufpoker doet me niks :p
Maar ik zit wel ver op m'n einde :) |
|
|
| domineesje |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Uw blufpoker doet me niks :p
Maar ik zit wel ver op m'n einde :) |
ik denk zowat iedereen ;) |
|
|
| TOR |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Maar ik zit wel ver op m'n einde :) |
Ver van, bedoel je waarschijnlijk :p
Phortastic zal één dezer ook wel komen opzetten :nervous: |
|
|
|
|