return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: [1] 2 3 4 5 
Welke DJ's moeten ze naar Belgie lokken?
View this Thread in Original format
Synthesia
Der zitten weer veel toffe parties aan te komen waaronder redelijk veel trance, maar de meeste party organistoren (behalve ID&T dan) houden het gelijk alleen maar bij de dj's die hier al tal van keren zijn geweest (Cor Fijneman, de nationale dj's, etc. etc.). Niks dat ik iets tegen die dj's heb, maar misschien is't een goed moment om ook eens wat vernieuwing naar Belgie te brengen samen met de namen die al wat bekendheid in ons land hebben verschaft...dat de partygoers ook eens wat andere sounds mogen horen want te veel van t'zelfden zal in de langeren termijn toch ook niet veel goeds doen, nu dat trance weer (een beetje toch) aan't bloeien is..

Daarom, welke internationale DJ's zouden de party organisatoren nog eens naar Belgie moeten brengen?

Op gebied van trance:

Andy Moor - die heeft me onlangs echt verbaasd :crazy: prachtige producties gemaakt de voorbije paar jaar (co-producties in Tilt, Leama & Moor, Above & Beyond) en zalige sets dat die gast kan neerplanten, heeft die zelfs al hier gedraaid?

Nu NRG - draaien hier ook haast nooit, live-act is :eyespop:

Verder nog een ganse boel UK trance dj's:

Above & Beyond
Jon O'Bir
Pulser
The Thrillseekers
Simon Patterson (Dogzilla)
Eddie Halliwell
Judge Jules

Mike Koglin en Matt Darey mogen ook nog eens zeker terug komen.
FredNova
FYI

Scott Bond is gecontacteerd geweest voor tomorrowland, maar vroeg ongeveer 4000 euro...

O'Bir en Halliwell stonden er vorig jaar op TL
Nu-NRG stond op Mayday Gent vorig jaar
Judge Jules draaide al op AIB


Andy Moor en A&B staan ook bovenaan op mijn lijstje ;)
Push2005
quote:
Originally posted by Synthesia
Nu NRG - draaien hier ook haast nooit, live-act is :eyespop:


Nu Nrg stopt ermee dus je zal ze nooit meer zien :p

Namen die ik graag meer in België zou zien:

The Thrillseekers
Eddie Halliwell
Rank 1 !!!
Dumonde
Mark Norman (solo; dus niet met die hamburger naast hem... te monotoon dan)
Andy Moor
Alex M.O.R.P.H.
Hydroid
Phynn
en Tiësto
Synthesia
Maar ze blijven beiden toch solo doen he, spijtig wel dat het duo dermee stopt :/

Tiesto mag eigenlijk wat vaker komen vind ik ook :)


quote:
Originally posted by FredNova
FYI

Scott Bond is gecontacteerd geweest voor tomorrowland, maar vroeg ongeveer 4000 euro...

O'Bir en Halliwell stonden er vorig jaar op TL
Nu-NRG stond op Mayday Gent vorig jaar
Judge Jules draaide al op AIB


Andy Moor en A&B staan ook bovenaan op mijn lijstje ;)


Weet wel, maar ze mogen allemaal nog ne keer eens terug komen ze :D En amai k'wist niet dat Scott Bond zoveel zou vragen..
diddi
Ferry Corsten
Ottaviani (of zoiets :D)
Phynn

en Tiësto off course tijdens een underground party!
djcresto
Gabriel & Dresden, Paul Van Dyck!!
Jasperovitsj
Steve Helstrip
Lange


Nick Warren
Hernan Cattaneo
Vishnu
Gareth Emery!

en
Gabriel & Dresden
Özgür Can
Hydroid
Nu-NRG revived
Devilex
Dumonde was die er ook niet mee gestopt?

Op technogebied komen er wel redelijk veel vernieuwende namen naar Belgie, vooral naar de Fuse dan.

En als er dan ergens een "trance" stage aanwezig is plaatsen ze daar meestal iemand die we al 100 keer gezien hebben of trance dj's die eigenlijk geen trance dj's zijn. Want trance is toch plat dus zullen de tranceliefhebbers wel tevreden zijn als we daar een dj regi plaatsen.

Namen die ik hier graag wat meer zou zien:

Sasha
John Digweed
Gabriel & Dresden
Matthew Dekay
Paul Van Dijk
Judge Jules
diddi
Upcoming talent: dj diddi!! :tongue2

EDIT: kzoek nog juist ne sponsor die in mij gelooft...:p

Phortastic
quote:
Originally posted by FredNova

Scott Bond is gecontacteerd geweest voor tomorrowland, maar vroeg ongeveer 4000 euro...



LOL :haha:

die gast hoorde toch geen reet meer van sinds zen ahead album. Snap ni da die zo een bedrag durft vragen. Die heeft er gewoon geen goesting meer in denk ik ofzo :p

Kijk eens naar zen succesvol label man: http://www.discogs.com/label/Ahead :eyes: :eyes:

RESPECT :eyespop:
Rommi
Paul van Dyk
Gabriel & Dresden
Özgür Can

mogen zeker wel es hier passeren, ik zal er staan dan :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 5 
Privacy Statement