return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Norway

Pages: [1] 2 3 4 5 
Under The Sun@Sentrum Scene OSLO, 29 July! 4 Strings, Ron V D Beuken, Signum, Yves ++
View this Thread in Original format
cre8or

Djz.no is proud to present one of Norway's
coolest parties; “Under The Sun”.
We will be invading Oslo during this year
Summerparade, with a fleet and a afterparty that will absolutely rock! We can promise you an awesome design/concept, powerful sound, mind-blowing lightening (powerful multicolored lasers +++.) and amazing performances. You will not be disappointed in any way. Not only will we give you a night to remember, but also a night both we and you can be proud off.

- We are proud to present SIGNUM to Norway, finally! After so many years of waiting. We believe that everyone remembers "Coming On Strong"

- One other that is joining us this year is Yves Deruyter, who has played at many big events such as Sensation, Qlimax and Trance Energy.

- Also in our lineup is Polish number 1 DJ, Tiddey! Tiddey is one of the pioneers in the polish clubscene and with events such as Sunrise Festival.

- Besides beeing one of the top trance groups, 4 strings is also amongst the best in the Dutch DJ world. Hits like "Take Me Away, Diving and Sunrise" we are looking forward hearing Jan De Vos delivering quality music!

- Ron Van Den Beuken is not an unknown face for us. Making huge hits with his unique style, he is one of the top producers in the world. 29 July he is going to rock Sentrum Scene with his mixing!

- Jesselyn is the godess of tech-trance. She has made herself known by making huge floorfillers like Iron/Cyrus and Tonka! As the only female DJ in the lineup she will end the night with pumping music!


www.underthesun.no for more info!

http://www.ticketmaster.no/html/art...t=UNDER+THE+SUN for tickets, get them NOW!

You don`t want to miss this night in Oslo! Be there!

Look after our preparty at club Sikamikanico in Oslo , 29 June!
Ron Van Den Beuken will be hosting the night!
More info: www.onbaseparty.com
cre8or
http://www.thedancedivision.com/index_.htm

Kan informere nå at Under The Sun står sentralt i rollen for å markedsføre Ron Van Den Beukens nye MIXALBUM! Som slippes ut på The Dance Division i slutten av Juni!
Vi vil komme med masse pr vedrørende dette!
Muligheter til å vinne billetter til Under The Sun og muligheter for å vinne signerte utgaver av mixalbumet!
Følg med på denne posten for mer info!

Følg med Ron Van Den Beuken i Norge!
Pakkhuset-Sandnes 16 Juni
Under The Sun Preparty@Sikamikanico 29 Juni
Under The Sun@Sentrum Scene 29 Juli

4 Strings
Pakkhuset-Sandnes 7 Juli
nordboh
dette høres bra ut.
endelig en happening jeg burde få med meg. :)
cre8or
Få med 4 Strings på Liquid.FM!!!!!!! Tactical Tuesday! http://www.liquid.fm/news/internal-...ive-mix-on-tact ical-tuesday-020!.html

Se opp for andre kjente Djs i fremtiden
:eyespop:
euphoria_ibiza
ingen som helst tvil ...:D
cre8or
Linken ble litt feil, den riktige linken er:
4 Strings [email protected] Tuesday 6 June!
Magnus_L
Dette blir bra!! :eyespop:
dj_alfi
hmmm tror jeg er i sveits da :/
cre8or
Da er en liiiiiten smakebit av Under The Sun themen oppe på websidene våres ;o

www.underthesun.no


Vi har hotelltilbud oppe snart for de som joiner Under The Sun 29 Juli, alt du trenger å gjøre er å stikke innom eller ringe til Anker Hostel (http://www.ankerhostel.no/), oppgi koden Under The Sun og du har en bra deal på rom
Priser etc. kommer på våres websider snart

Anker har avtale med Dolly Dimples som gir deg en liten matbit under paraden og Under The Sun
Ring Anker for mer info: 22 99 72 00
NoModE
Dette må man prøve å få med seg:)
Hørte Yves Deruyter på Sensation black i fjor, så det blir nok fint å høre han igjen.

cre8or
Da er det avklart.

Det blir en utendørsscene med pumpende musikk fra kl 17.00 den 29 Juli :D

DJer som Signum +++ vil gjeste denne scenen, så møt opp tidlig for litt hyggekos :D

Trenger jeg å nevne at området som uteserveringen er på, er nydelig? For de som har sett Sentrum Scene bygget vet hva jeg prater om :D

Så si dette videre til dine venner:

Under The Sun gives you OPEN AIR with Signum from 17.00 :D

Ta en utepils rett etter Summerparade!
freeloop
Bra jobbet Cre8or!! Dette kan ikke bli annet enn en kveld i særklasse:D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 5 
Privacy Statement