return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 
Gentse Feesten 2006
View this Thread in Original format
eieregooie


Ik overweeg dit jaar eens een kijkje te gaan nemen, heb er een hoop leuke verhalen over gehoord. Wat vinden jullie ervan? En zijn er nog aanraders ofzo?
Xilver
Veel te druk, veel te veel zatte kotsende mensen, en het immer-irritante Gentse accent :)
eieregooie
Lol, t kan nooit erger zijn dan Amsterdam met koninginnedag, dus dat houdt me niet tegen ;)
FUSyke
Ik vind er niets aan. Er is altijd zoveel volk en ik vind dat er niets is te zien. Hier en daar is er wel iets leuks te doen in een zaaltje. Zo ben ik over 2 jaar naar Raf Coppens gaan kijken. Ook 10 Days Off is elk jaar de moeite!
The_G0dfather
Zeer zeker de moeite hoor. Constant overal wel iets te doen, op ieder plein in gans de stad. 'k Moet zeggen dat ik eigenlijk nooit echt veel dingen ga bekijken (liever gewoon wat feesten op café enzo) maar het programma is toch wel zeer uitgebreid hoor. Bovendien valt het ook samen met ten days off (ook vlak in het centrum), wat echt wel de moeite is...

Nog wat foto's van het zomerse polé polé cocktailgedoe van vorig jaar op de graslei:





emma
ja, ik vind het ook altijd wel gezellig hoor.
10 days off komen veel goeie dj's heen
& gewoon eens rondlopen tussen al die tentjes is ook wel fijn.

Ik denk wel dat het wat voor jou is ei!
Vorig jaar heb ik ook een groepje hollanders ingewijd in de gentse feesten & zij vonden het helemaal geweldig ;)
diddi
quote:
Originally posted by Xilver
Veel te druk, veel te veel zatte kotsende mensen, en het immer-irritante Gentse accent :)


+ 1


Was er ook me polé polé en twas ambras naast ons tussen enkele "kleerkasten" ... jooooooy!!! :rolleyes:
Eagle`
Gentse feesten vooral voor 10 days off, gaan dus :D
Push2005
Is best nog leuk; maar het krioelt idd van de zatlappen ;)
domineesje
quote:
Originally posted by diddi
+ 1


Was er ook me polé polé en twas ambras naast ons tussen enkele "kleerkasten" ... jooooooy!!! :rolleyes:


polépolé duurt ook heel de gentse feesten lang dacht ik
en voor de rest leg ik me neer bij emma en The_G0dfather


aanrader ei!

domineesje
quote:
Originally posted by Push2005
Is best nog leuk; maar het krioelt idd van de zatlappen ;)


das te zien waar en hoe laat ge er nog loopt ;)
djcresto
Het Gentse (historische) centrum is zoiezo het gezelligste van België. Gewoon rondlopen, sfeer opsnuiven en je gevoel volgen. En eten aan de vele kraampjes :D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 
Privacy Statement