return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 
[27-08-2006] Dancetour - Zuiderpark, Den Haag !!!GRATIS!!!
View this Thread in Original format
Muppy
quote:
Originally posted by FunkySimon
Dancetour den haag op het malieveld!
Zondag 27 augustus, de gehele dag!
GRATIS!

Line up tot nu toe:
- Armin van Buuren
- Remy
- Sander Kleinenberg
- more to be confirmed (including one very big name! maar dat is nog een geheimpje :p )

:D


remyyyy:crazy: dat word een overnachting in den haag! volgens mij is de dag ervoor kane op het malieveld als ik het goed heb?:D
ATL_Trancer
sweet, the same weekend as mysteryland! :eyes: :crazy: :eyes:

seems like a nice way to chill out the day after :toocool:
Frenkieee
Sjees, die line-up had ik wel in Breda willen zien!
@win
Ziet er goed uit, maar ik zit dan nog op Kreta :cool:
eieregooie
Vet :) Dag ervoor idd Kane, maar ik slaap tussendoor wel gewoon thuis :toothless
MaGiK54
Volgens het AD wordt het niet het Malieveld maar Het Zuiderpark, wellicht ivm Kane de dag ervoor....das mooi want dat is twee keer vallen voor me :)

DEN HAAG - Dj’s Armin van Buuren en Sander Kleinenberg zijn twee van de sterren die er zondag 27 augustus bij zullen zijn op de tweede Dancetour in Den Haag.

In tegenstelling tot vorig jaar, toen het gratis evenement werd georganiseerd op het Malieveld, doet de tour nu het Zuiderpark aan. Van 13 tot 22 uur zal de wereldtop der dj’s draaien. Ook Den Haags DJ Remy neemt plaats achter de draaitafels. Verder kan jong talent via een wedstrijd een halfuur achter de tafels winnen. Zie www.dancetour.nl.
(bron www.ad.nl)
Loraine
Oh Oh Den Haag.... :toothless

Kan ik mooi op de terugweg naar huis meepakken, dit partijtje :D
Dat weekend draaien namelijk ook Sied van Riel en Miika Kuisma B2B in Het Zuiden (Bels geloof ik) :D :D :D
SonnyM
Yes, ik ga er ook heen ..:gsmile:
En maandag gezond weer op hahahaha en keihard aan het werk ( ehm :nervous: )
SnuggLe
quote:
Originally posted by SonnyM
Yes, ik ga er ook heen ..:gsmile:
En maandag gezond weer op hahahaha en keihard aan het werk ( ehm :nervous: )


Wie is die lelijke gast in je signature naast Armin van Buuren?
Frenkieee
Ehm... het is een zij ipv een hij. En het is SonnyM zelf volgens mij :)

SonnyM
En dank je wel... :whip:

Die " lelijke " gast naast Armin ben ik zelf :eek:
En ja ik ben van het vrouwelijk geslacht
Maar ik heb wel ff met hem gedineerd ( foto is van na het diner) :stongue: Nu jij weer.....
eieregooie
quote:
Originally posted by SonnyM
:stongue: Nu jij weer.....

Ik denk niet dat Snuggle uberhaupt met Armin wil dineren :p

Maar verder mooie flater van Bram :toothless
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 
Privacy Statement