|
[27-08-2006] Dancetour - Zuiderpark, Den Haag !!!GRATIS!!!
|
View this Thread in Original format
| Muppy |
| quote: | Originally posted by FunkySimon
Dancetour den haag op het malieveld!
Zondag 27 augustus, de gehele dag!
GRATIS!
Line up tot nu toe:
- Armin van Buuren
- Remy
- Sander Kleinenberg
- more to be confirmed (including one very big name! maar dat is nog een geheimpje :p )
:D |
remyyyy:crazy: dat word een overnachting in den haag! volgens mij is de dag ervoor kane op het malieveld als ik het goed heb?:D |
|
|
| ATL_Trancer |
sweet, the same weekend as mysteryland! :eyes: :crazy: :eyes:
seems like a nice way to chill out the day after :toocool: |
|
|
| Frenkieee |
| Sjees, die line-up had ik wel in Breda willen zien! |
|
|
| @win |
| Ziet er goed uit, maar ik zit dan nog op Kreta :cool: |
|
|
| eieregooie |
| Vet :) Dag ervoor idd Kane, maar ik slaap tussendoor wel gewoon thuis :toothless |
|
|
| MaGiK54 |
Volgens het AD wordt het niet het Malieveld maar Het Zuiderpark, wellicht ivm Kane de dag ervoor....das mooi want dat is twee keer vallen voor me :)
DEN HAAG - Dj’s Armin van Buuren en Sander Kleinenberg zijn twee van de sterren die er zondag 27 augustus bij zullen zijn op de tweede Dancetour in Den Haag.
In tegenstelling tot vorig jaar, toen het gratis evenement werd georganiseerd op het Malieveld, doet de tour nu het Zuiderpark aan. Van 13 tot 22 uur zal de wereldtop der dj’s draaien. Ook Den Haags DJ Remy neemt plaats achter de draaitafels. Verder kan jong talent via een wedstrijd een halfuur achter de tafels winnen. Zie www.dancetour.nl.
(bron www.ad.nl) |
|
|
| Loraine |
Oh Oh Den Haag.... :toothless
Kan ik mooi op de terugweg naar huis meepakken, dit partijtje :D
Dat weekend draaien namelijk ook Sied van Riel en Miika Kuisma B2B in Het Zuiden (Bels geloof ik) :D :D :D |
|
|
| SonnyM |
Yes, ik ga er ook heen ..:gsmile:
En maandag gezond weer op hahahaha en keihard aan het werk ( ehm :nervous: ) |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by SonnyM
Yes, ik ga er ook heen ..:gsmile:
En maandag gezond weer op hahahaha en keihard aan het werk ( ehm :nervous: ) |
Wie is die lelijke gast in je signature naast Armin van Buuren? |
|
|
| Frenkieee |
| Ehm... het is een zij ipv een hij. En het is SonnyM zelf volgens mij :) |
|
|
| SonnyM |
En dank je wel... :whip:
Die " lelijke " gast naast Armin ben ik zelf :eek:
En ja ik ben van het vrouwelijk geslacht
Maar ik heb wel ff met hem gedineerd ( foto is van na het diner) :stongue: Nu jij weer..... |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by SonnyM
:stongue: Nu jij weer..... |
Ik denk niet dat Snuggle uberhaupt met Armin wil dineren :p
Maar verder mooie flater van Bram :toothless |
|
|
|
|