return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 
Beta ID Contest 19 - Deadline: 30 / 06 20.00u (pg. 2)
View this Thread in Original format
Synthesia
Ook eens geluisterd van de morgen en k'moet Bert wel gelijk geven..
Bunz
Zielig inzendinkje gedaan :o
mellow_head
Kga ook nog es meedoen :)
Jasperovitsj
quote:
Originally posted by Shadowkid
Als Jasper dit niet wint, weet ik het ook niet.

Nou, zo veel ken ik er anders ook niet van hoor. Dit is allemaal electro en house, terwijl mijn smaak toch meer aan de andere kant van het progressive spectrum ligt. :nervous:
Bl@ckOut
Als ik da hier allemaal zo lees, kheb al ni veel zin meer om 'm te beluisteren :nervous:
Push2005
Wat een gore contest... Ken miss 3 ID's ofzo :p

Kvind dage toch wa overdrijft ze; alsof je nie weet dat 3/4 hier geen zak van progressive kent :rolleyes:

Ge zou beter ne nieuwen maken met trance erin.
Phortastic
quote:
Originally posted by Push2005

Ge zou beter ne nieuwen maken met trance erin.



Zoals die van TOR bedoelt ge waarin ge ook laatste stond? Ni zeveren dude, ge kent nix van prog EN nix van trance :p


En dat ie zo snel af is, is logisch. Tor had me redelijk gerustgesteld en had de lijst met de 50 tunes al klaar :) Moest enkel de samples maken.
Jasperovitsj
quote:
Originally posted by Push2005


Kvind dage toch wa overdrijft ze; alsof je nie weet dat 3/4 hier geen zak van progressive kent :rolleyes:

Ge zou beter ne nieuwen maken met trance erin.

Die hokjesmentaliteit toch :p
FCB_Fanatic
quote:
Originally posted by Phortastic
Zoals die van TOR bedoelt ge waarin ge ook laatste stond? Ni zeveren dude, ge kent nix van prog EN nix van trance :p


En dat ie zo snel af is, is logisch. Tor had me redelijk gerustgesteld en had de lijst met de 50 tunes al klaar :) Moest enkel de samples maken.


:whip: :mad: competitievervalsing ! ! ! !

schorsing en winst gaat naar Domineesje :toothless :p
(valt het op dat deze contest mij nie ligt?)
Phortastic
quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Die hokjesmentaliteit toch :p


haha idd, zoveel prog staat er niet eens in :)


En glad u like it DJ Sid :)


1. Bertn
2. Vishnu
3. Bunz
4. Domineesje - 3 punten

We zijn vertrokken, Bertn pakt de leiding :)

domineesje
ik ga beneden blijven hangen... ben ik zo zeker van
Phortastic
quote:
Originally posted by domineesje
ik ga beneden blijven hangen... ben ik zo zeker van


Dat zeg je altijd ;)

Wedden dat je nog gaat klimmen :D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 
Privacy Statement