|
Beta ID Contest 19 - Deadline: 30 / 06 20.00u (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Synthesia |
| Ook eens geluisterd van de morgen en k'moet Bert wel gelijk geven.. |
|
|
| Bunz |
| Zielig inzendinkje gedaan :o |
|
|
| mellow_head |
| Kga ook nog es meedoen :) |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by Shadowkid
Als Jasper dit niet wint, weet ik het ook niet. |
Nou, zo veel ken ik er anders ook niet van hoor. Dit is allemaal electro en house, terwijl mijn smaak toch meer aan de andere kant van het progressive spectrum ligt. :nervous: |
|
|
| Bl@ckOut |
| Als ik da hier allemaal zo lees, kheb al ni veel zin meer om 'm te beluisteren :nervous: |
|
|
| Push2005 |
Wat een gore contest... Ken miss 3 ID's ofzo :p
Kvind dage toch wa overdrijft ze; alsof je nie weet dat 3/4 hier geen zak van progressive kent :rolleyes:
Ge zou beter ne nieuwen maken met trance erin. |
|
|
| Phortastic |
| quote: | Originally posted by Push2005
Ge zou beter ne nieuwen maken met trance erin. |
Zoals die van TOR bedoelt ge waarin ge ook laatste stond? Ni zeveren dude, ge kent nix van prog EN nix van trance :p
En dat ie zo snel af is, is logisch. Tor had me redelijk gerustgesteld en had de lijst met de 50 tunes al klaar :) Moest enkel de samples maken. |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by Push2005
Kvind dage toch wa overdrijft ze; alsof je nie weet dat 3/4 hier geen zak van progressive kent :rolleyes:
Ge zou beter ne nieuwen maken met trance erin. |
Die hokjesmentaliteit toch :p |
|
|
| FCB_Fanatic |
| quote: | Originally posted by Phortastic
Zoals die van TOR bedoelt ge waarin ge ook laatste stond? Ni zeveren dude, ge kent nix van prog EN nix van trance :p
En dat ie zo snel af is, is logisch. Tor had me redelijk gerustgesteld en had de lijst met de 50 tunes al klaar :) Moest enkel de samples maken. |
:whip: :mad: competitievervalsing ! ! ! !
schorsing en winst gaat naar Domineesje :toothless :p
(valt het op dat deze contest mij nie ligt?) |
|
|
| Phortastic |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Die hokjesmentaliteit toch :p |
haha idd, zoveel prog staat er niet eens in :)
En glad u like it DJ Sid :)
1. Bertn
2. Vishnu
3. Bunz
4. Domineesje - 3 punten
We zijn vertrokken, Bertn pakt de leiding :) |
|
|
| domineesje |
| ik ga beneden blijven hangen... ben ik zo zeker van |
|
|
| Phortastic |
| quote: | Originally posted by domineesje
ik ga beneden blijven hangen... ben ik zo zeker van |
Dat zeg je altijd ;)
Wedden dat je nog gaat klimmen :D |
|
|
|
|