|
Beta ID Contest 19 - Deadline: 30 / 06 20.00u (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| Vishnu |
| quote: | Originally posted by Phortastic
J wint dit op zen sokken :)
|
All due respect, ook voor de gekozen muziekstijlen want het is tenslotte uw eigen verdienste, maar is het ni boeiender om een contest te maken waarvan op voorhand nog niet geweten is wie het gaat halen, een contest die meer potentiele winnaars heeft? |
|
|
| Bertn |
| ik dacht juist hetzelfde. waarom zou ik nog moeite doen om dingen te IDen:o |
|
|
| Push2005 |
| quote: | Originally posted by Vishnu
All due respect, ook voor de gekozen muziekstijlen want het is tenslotte uw eigen verdienste, maar is het ni boeiender om een contest te maken waarvan op voorhand nog niet geweten is wie het gaat halen, een contest die meer potentiele winnaars heeft? |
Ja da vind ik ook; alleen jasper en tor kunnen dit winnen...
En grijsgedraaide platen ? Ja dat kan wel zijn; maar niet door de Dj's waar het merendeel van de BETA's naar luistert hé
Alsof jij geen commentaar zou geve moesten er 45 onbekende hardtrance of hardstyle ID's inzitten ?
Iedereen vindt ID 50; maar voor de rest...
Als je dan toch een contest moet maken waar je achterstaat; er is genoeg pre2003 trance waar je achterstaat toch ? |
|
|
| Phortastic |
| quote: | Originally posted by Push2005
Als je dan toch een contest moet maken waar je achterstaat; er is genoeg pre2003 trance waar je achterstaat toch ? |
Jup, dat zat dan ook volop in de vorige contest ;)
En Bertn jij kan dit ook winnen man ;) |
|
|
| Jasperovitsj |
| Er worden hier in ieder geval serieus wat mensen onder- en overschat. Er zijn toch nog genoeg Beta's die bezig zijn met house, electro en minimal? Precies of er maar 2 man in aanmerking komt voor een overwinning... |
|
|
| domineesje |
| quote: | Originally posted by Phortastic
En Bertn jij kan dit ook winnen man ;) |
ben ik ook van overtuigd :o |
|
|
| Phortastic |
| quote: | Originally posted by Push2005
Alsof jij geen commentaar zou geve moesten er 45 onbekende hardtrance of hardstyle ID's inzitten ?
|
Zou ik geen commentaar op geven neen. Ik heb in de jaren 2001-2002 volop naar hardstyle/hardtrance geluisterd ;)
Dus als de volgende zo een contest zou maken, no problem :toothless
En als de volgende een jump contest maakt, so what? Tis zijn contest he, als dat zijn favoriete smaak is, so be it :) Zou ge mij niet over horen klagen.
Ik heb hier ook al contesten zien passeren die ik cheesy as vond ze, maar ik geef daar geen commentaar op ;) |
|
|
| Vishnu |
| quote: | Originally posted by Phortastic
J wint dit op zen sokken :) |
| quote: | Originally posted by Phortastic
En Bertn jij kan dit ook winnen man ;) |
Dat klinkt anders :D
Maar des te beter zo ;) |
|
|
| Phortastic |
Update:
1. Vishnu
2. Bertn
3. Bunz
4. Domineesje - 3 punten
We hebben een nieuwe leider :eyes: |
|
|
| Shadowkid |
| quote: | Originally posted by Phortastic
En der zitten echt een paar commerciele grijsgedraaide platen tussen :o |
Jomma, als ze mij 50 grijsgedraaide metal-platen zouden voorschotelen zouk er ook nix van herkennen ze :)
Ma ik denk dat ge op voorhand al wel wist dat er reacties zouden volgen op het feit dat er weinig of geen trance in zit :) maar dat is u goed recht he. Wie wint, bepaalt wat er in de contest zit, simple as that. |
|
|
| Phortastic |
| quote: | Originally posted by Shadowkid
Ma ik denk dat ge op voorhand al wel wist dat er reacties zouden volgen op het feit dat er weinig of geen trance in zit :) maar dat is u goed recht he. Wie wint, bepaalt wat er in de contest zit, simple as that. |
idd, en reacties had ik idd wel verwacht :)
Maar dat is uw goed recht ook om te reageren derop, heb daar geen problemen mee. |
|
|
| FCB_Fanatic |
net een inzending gedaan, maar tzal mij wel nie al te veel punten opleveren.
Kzou het persoonlijk al als een overwinning zien als ik aan 10 punten kom op het einde van de rit :p |
|
|
|
|