|
Beta ID Contest 19 - Deadline: 30 / 06 20.00u (pg. 5)
|
View this Thread in Original format
| Phortastic |
Nieuwe entry:
1. Vishnu
2. Bertn
3. Bunz
4. FCB_Fanatic - 4.5 punten
5. Domineesje - 3 punten |
|
|
| Zehra |
| wow, weer heel sterke nummers maar denk nie da ik er veel ga kunnen id-en:) |
|
|
| Phortastic |
| quote: | Originally posted by Zehra
wow, weer heel sterke nummers maar denk nie da ik er veel ga kunnen id-en:) |
thanks :)
en ik krijg een déjà-vu uit mijn vorige contest :D
Toen kwam je binnen met 3 punten en won je uiteindelijk bijna nog :D
Toen zat er wel meer trance in moet ik bekennen :) |
|
|
| BZRK |
| uitstekende selectie Phortastic :) |
|
|
| Phortastic |
Nieuwe entry:
1. Vishnu
2. Bertn
3. Zehra
4. Bunz - 11 punten
5. FCB_Fanatic - 4.5 punten
6. Domineesje - 3 punten
Go Z :) |
|
|
| domineesje |
| quote: | Originally posted by Phortastic
Toen kwam je binnen met 3 punten en won je uiteindelijk bijna nog :D
|
dat geeft me courage :cool: |
|
|
| Shadowkid |
| ach, what the hell, toch maar eens een zielig poginkje doen. |
|
|
| Phortastic |
Heleboel nieuwe inzendingen:
1. Vishnu
2. The Freezzz
3. Shadowkid
4. BZRK - 17 punten
5. Bertn - 16 punten
6. Zehra - 14 punten
7. Bunz - 11 punten
8. FCB_Fanatic - 4.5 punten
9. Domineesje - 3 punten
de 3 nieuwe inzendingen onmiddellijk hoog in de rangschikking :) |
|
|
| Shadowkid |
| quite surprised.. ni verwacht dat zo dicht op een zat. |
|
|
| Phortastic |
Update:
1. The Freezzz
2. Vishnu
3. Shadowkid
4. BZRK - 17 punten
5. Bertn - 16 punten
6. Zehra - 14 punten
7. Bunz - 11 punten
8. FCB_Fanatic - 4.5 punten
9. Domineesje - 3 punten
The Freezzz en Vishnu doen haasje over. Hup Holland Hup :eyes: |
|
|
| The Freezzz |
| quote: | Originally posted by Phortastic
Update:
1. The Freezzz
2. Vishnu
3. Shadowkid
4. BZRK - 17 punten
5. Bertn - 16 punten
6. Zehra - 14 punten
7. Bunz - 11 punten
8. FCB_Fanatic - 4.5 punten
9. Domineesje - 3 punten
The Freezzz en Vishnu doen haasje over. Hup Holland Hup :eyes: |
Haha, ik ga hier ff een print screentje van maken voor het nageslacht :tongue3 . T zal niet zo vaak voorkomen dat ik eerste sta in n ID-Contest. :D |
|
|
|
|