|
Beta ID Contest 19 - Deadline: 30 / 06 20.00u (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| domineesje |
| quote: | Originally posted by Phortastic
Dat zeg je altijd ;)
Wedden dat je nog gaat klimmen :D |
:nervous: |
|
|
| Bertn |
| quote: | Originally posted by Phortastic
haha idd, zoveel prog staat er niet eens in :)
En glad u like it DJ Sid :)
1. Bertn
2. Vishnu
3. Bunz
4. Domineesje - 3 punten
We zijn vertrokken, Bertn pakt de leiding :) |
yeah! |
|
|
| Shadowkid |
| quote: | Originally posted by Phortastic
haha idd, zoveel prog staat er niet eens in :)
|
In vgl met dit, zou meer (melodische) prog waarschijnlijk een verademing zijn :p |
|
|
| Bertn |
prog/elektro/minimal
whatever, tis alleszins geen trance:p |
|
|
| mellow_head |
| Ik ken geeneen sample :stongue: :nervous: amuseer u nog! |
|
|
| Push2005 |
| quote: | Originally posted by Phortastic
Zoals die van TOR bedoelt ge waarin ge ook laatste stond? |
So ? Da was tenminste trance, ik had daar geen commentaar op... Das hier gewoon een contest om eens te laten horen wat ge graag luistert en waar de meeste deelnemers niet deftig aan bod kunnen komen; wat ik daar op scoor laat ik daar volledig buiten.
What's next: een Jump-contest ? |
|
|
| Phortastic |
| quote: | Originally posted by Push2005
Das hier gewoon een contest om eens te laten horen wat ge graag luistert |
Is dat niet de bedoeling? Dat is mijn bedoeling toch alleszinds. Dat er dan minder hoog gescoord wordt wat maakt dat uit. Ik maak geen contest waar ik zelf niet achter sta. |
|
|
| Phortastic |
| quote: | Originally posted by Bertn
prog/elektro/minimal
whatever, tis alleszins geen trance:p |
staan ook 2 trance IDs in :toothless
Update:
1. Bertn
2. Vishnu
3. Bunz
4. Domineesje - 3 punten |
|
|
| Bertn |
| moest er nu niemand nog een inzending doen, dan win ik deze contest en beloof ik voor de volgende contest pure trance, met hier en daar een classic of wat proggy stuff! :toothless |
|
|
| Jasperovitsj |
| Voor die ene keer dat ik misschien nog eens kans heb om te winnen ga ik dat niet laten schieten hoor :p |
|
|
| Phortastic |
J wint dit op zen sokken :)
en snap ni da het ZO moeilijk is ze... Als ge nu eens gewoon naar de vocals in de meeste IDs luistert hebt ge zo al 6 titels ofzo...
En der zitten echt een paar commerciele grijsgedraaide platen tussen :o |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by Phortastic
J wint dit op zen sokken :)
|
Vergeet Tor niet, dies meer thuis in dit soort muziek :) |
|
|
|
|