return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 
[19-08-2006] Intuition Summer Event - Whoosah, Scheveningen (pg. 2)
View this Thread in Original format
Tomba
x4
Muppy
op vakantie:(

maar ongelofelijk: 5 euro blijft echt een schijntje!
AirPole
Wel weer een mooi initiatief dit, alleen jammer dat ik zo klote weinig geld heb op dit moment, aangezien ik nog met me vriendenclubje op vakantie ga naar Spanje en ook weer boeken moet betalen voor me studie over een maand, en ik al 3 maand FLINK gekort ben op me stufi voor 3 maand lang (feb t/m april) en ik ook nog eens vanuit Groningen moet komen. Ik zou zo graag Ronksi Speed eens live willen zien.
narcism
so coming to this one :crazy: :crazy: :crazy: :crazy:
dj_spare
en weer worden wij mannen gediscrimineerd... vrouwen gratis.. pff waardeloos :whip:
Unique2701
quote:
Originally posted by dj_spare
en weer worden wij mannen gediscrimineerd... vrouwen gratis.. pff waardeloos :whip:

jullie mannen liepen na de intuition winter event vorige keer te zeiken dat er weinig vrouwen waren... :o
Loraine
quote:
Originally posted by Unique2701
jullie mannen liepen na de intuition winter event vorige keer te zeiken dat er weinig vrouwen waren... :o

Idd Uniekje ! Stelletje azijnpissers :o
Nog maar 4 weekjes :D
M_Peror
quote:
Originally posted by Unique2701

Precies, en vijf euro voor een feest is tegenwoordig ook 'zo goed als' gratis dus gewoon komen :D (and enjoy the view ;) )
MaGiK54
Kom ook wel ff kijken, er schijnen ook een hoop GTA's te komen.
miss_melody
I think ill be going to this one!
Only 5 minutes from my house!
and only 5 euro

miss_melody
and only 5 euro
miss_melody
and only 5 euro