|
[19-08-2006] Intuition Summer Event - Whoosah, Scheveningen (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Muppy |
op vakantie:(
maar ongelofelijk: 5 euro blijft echt een schijntje! |
|
|
| AirPole |
| Wel weer een mooi initiatief dit, alleen jammer dat ik zo klote weinig geld heb op dit moment, aangezien ik nog met me vriendenclubje op vakantie ga naar Spanje en ook weer boeken moet betalen voor me studie over een maand, en ik al 3 maand FLINK gekort ben op me stufi voor 3 maand lang (feb t/m april) en ik ook nog eens vanuit Groningen moet komen. Ik zou zo graag Ronksi Speed eens live willen zien. |
|
|
| narcism |
| so coming to this one :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: |
|
|
| dj_spare |
| en weer worden wij mannen gediscrimineerd... vrouwen gratis.. pff waardeloos :whip: |
|
|
| Unique2701 |
| quote: | Originally posted by dj_spare
en weer worden wij mannen gediscrimineerd... vrouwen gratis.. pff waardeloos :whip: |
jullie mannen liepen na de intuition winter event vorige keer te zeiken dat er weinig vrouwen waren... :o |
|
|
| Loraine |
| quote: | Originally posted by Unique2701
jullie mannen liepen na de intuition winter event vorige keer te zeiken dat er weinig vrouwen waren... :o |
Idd Uniekje ! Stelletje azijnpissers :o
Nog maar 4 weekjes :D |
|
|
| M_Peror |
| quote: | Originally posted by Unique2701
jullie mannen liepen na de intuition winter event vorige keer te zeiken dat er weinig vrouwen waren... :o |
Precies, en vijf euro voor een feest is tegenwoordig ook 'zo goed als' gratis dus gewoon komen :D (and enjoy the view ;) ) |
|
|
| MaGiK54 |
| Kom ook wel ff kijken, er schijnen ook een hoop GTA's te komen. |
|
|
| miss_melody |
I think ill be going to this one!
Only 5 minutes from my house!
and only 5 euro |
|
|
| miss_melody |
I think ill be going to this one!
Only 5 minutes from my house!
and only 5 euro |
|
|
| miss_melody |
I think ill be going to this one!
Only 5 minutes from my house!
and only 5 euro |
|
|
|
|