|
[19-08-2006] Intuition Summer Event - Whoosah, Scheveningen (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| Transara |
| quote: | Originally posted by AirPole
Wel weer een mooi initiatief dit, alleen jammer dat ik zo klote weinig geld heb op dit moment, aangezien ik nog met me vriendenclubje op vakantie ga naar Spanje en ook weer boeken moet betalen voor me studie over een maand, en ik al 3 maand FLINK gekort ben op me stufi voor 3 maand lang (feb t/m april) en ik ook nog eens vanuit Groningen moet komen. Ik zou zo graag Ronksi Speed eens live willen zien. |
Zeker allemaal komen, en anders maar op water en brood!
Kunnen we voor deze zielepoot geen fondsje oprichten ofzo:
"Help Airpole de zomer door?":D :clown:
Tip: met al die moderne chica's is er vast wel 1 die je kan strikken voor een drankje! :haha: |
|
|
| Transara |
| quote: | Originally posted by miss_melody
I think ill be going to this one!
Only 5 minutes from my house!
and only 5 euro |
For me it is also 5 minutes away by bike. Absolutly relaxed after work: bottle of wine, some food and off to the beach!
Well, maybe I'll see you at the Woosah on the 19th!
Later! |
|
|
| eieregooie |
| Als ik in het land ben kom ik zeker ook :D |
|
|
| Loraine |
zeg...als het weer zo slecht is al nu, wordt het weinig tot niet slapen op het strand :mad:
Zonde ! |
|
|
| Transara |
| quote: | Originally posted by Loraine
zeg...als het weer zo slecht is al nu, wordt het weinig tot niet slapen op het strand :mad:
Zonde ! |
Genoeg ruimte bij mij thuis, heb een zeer comfi aerobed voor je in de aanbieding! Dus mocht het zand te nat zijn... |
|
|
| Loraine |
| Massale Intuition Sleepover bij jou dus...kmag hopen dat je meer dan 1 luchtbed hebt dan :tongue2 |
|
|
| Transara |
| quote: | Originally posted by Loraine
Massale Intuition Sleepover bij jou dus...kmag hopen dat je meer dan 1 luchtbed hebt dan :tongue2 |
Ja, ik heb er 2!:tongue2
En voor een leuke kerel schuif ik zelf wel een beetje op:D ;) |
|
|
| Remy D |
| ik hoop dat het gaat regenen :tongue2 :p |
|
|
| Transara |
| Voor de liefhebbers heb ik ook nog plek in de kattenmand!:D :tongue2 |
|
|
| Loraine |
| quote: | Originally posted by Transara
Voor de liefhebbers heb ik ook nog plek in de kattenmand!:D :tongue2 |
:haha: :haha: Ei mag bij de "Dikke Deurmat" in de POEZENMAND :tongue2 |
|
|
|
|