return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 
[19-08-2006] Intuition Summer Event - Whoosah, Scheveningen (pg. 4)
View this Thread in Original format
Transara
quote:
Originally posted by Loraine
:haha: :haha: Ei mag bij de "Dikke Deurmat" in de POEZENMAND :tongue2


hehe, met de hoeveelheid haren die dat beest verliest, ziet hij er de volgende ochtend precies zo uit!:haha: :haha: LOL
Remy D
quote:
Originally posted by Transara
hehe, met de hoeveelheid haren die dat beest verliest, ziet hij er de volgende ochtend precies zo uit!:haha: :haha: LOL

En die haren kan hij goed gebruiken :haha: :haha: :stongue:
eieregooie
rofl :toothless
Loraine
Hapt naar adem ! :stongue:

Ei met n flinke haardos, dat zou pas echt BIZAR zijn :nervous:
ZZandirt
in!!



lorrie, dan daten?? was te laat met tosti kaartjes (zoals ei eigenlijk al wist....:-)))
eieregooie
Als alles goed gaat, ben ik er niet bij :tongue2
Loraine
quote:
Originally posted by ZZandirt
in!!
lorrie, dan daten?? was te laat met tosti kaartjes (zoals ei eigenlijk al wist....:-)))


Tuurlijk gaan we daten, Dirt ! :D
Wel ff mooi weer meenemen, he :nervous:
Gonzo
TIMETABLE-TIME :toothless


16:00-17:15 Eelke Kleijn
17:15-18:30 Kimito Lopez
18:30-19:45 Super8 vs. Tab
19:45-21:00 Orkidea
21:00-22:15 Menno de Jong (Fireworks at 22:00)
22:15-23:30 Ronski Speed (Fireworks at 23:00)
23:30-00:45 Simon Patterson
00:45-02:00 Alex MORPH vs. Woody Van Eyden


:)
Transara
Fijne line-up, jongens! :gsmile:

OMG! hoe kom ik deze week door?Ik kan zaterdag nog niet eens zien en het plenst hier in amsterdam al de hele F*cking dag!:mad: je wordt er niet vrolijk van...
Margaux
thx voor de line up! tis niet meer lang :D !!! en kheb het gevoel dat het zonnetje heel goed gaat uitkomen speciaal voor ons :cool:

Transara
quote:
Originally posted by Margaux
thx voor de line up! tis niet meer lang :D !!! en kheb het gevoel dat het zonnetje heel goed gaat uitkomen speciaal voor ons :cool:


Kijk, daar heb ik tenminste wat aan. Fijne mensen die belgen, altijd zo positivo!
gilowyn
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaa..... ik ben er ook bij! En ja, slecht weer of niet - Whoosah heeft toch ook een binnengedeelte? Wij komen extra uit Hamburg, dus wij gaan er sowieso een super-feest van maken! :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 
Privacy Statement