return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 
[19-08-2006] Intuition Summer Event - Whoosah, Scheveningen (pg. 6)
View this Thread in Original format
rob_intuition
KNMI:
Zaterdag overdag is er naast wat zon in het binnenland kans op een enkele (onweers)bui. De middagtemperatuur wordt ca 23 graden.

We gaan t droog houden jongens en meisjes :D!
Loraine
quote:
Originally posted by rob_intuition
KNMI:
Zaterdag overdag is er naast wat zon in het binnenland kans op een enkele (onweers)bui. De middagtemperatuur wordt ca 23 graden.

We gaan t droog houden jongens en meisjes :D!


Hmmmm, ik zie op KNMI toch echt minder rooskleurige berichten of zit jij op de Limburgse versie ? :clown:
rob_intuition
haha nee echt niet :D

t staat op www.knmi.nl, tis een quote ervan.
Loraine
* UPDATE * UPDATE * UPDATE *

For those doubting weather predictions at the moment, do not worry! Intuition has set up a full tent at Whoosah Beach to accomodate everyone! The full capacity inside now reaches nearly 1000 people, so no one has to worry about getting wet. The tent will be fully accomodated with powerful sound and light, lasers and a videoscreen!

For the early birds, around 14:00 there will be some music playing already by a surprise duo that is not mentioned in the lineup yet! So if you are curious, come a little early and find out what trancestars are gracing the decks.

Timetable (adjusted)
14:00-16:00 Surprise Warmup
16:00-17:15 Eelke Kleijn
17:15-18:30 Kimito Lopez
18:30-19:45 Super8 vs. Tab
19:45-21:00 Orkidea
21:00-22:15 Menno de Jong (Fireworks at 22:00)
22:15-23:30 Ronski Speed (Fireworks at 23:00)
23:30-00:45 Simon Patterson
00:45-02:00 Alex MORPH vs. Woody Van Eyden

Sir. Lunchalot
NLTA:

Loraine
Transara
MdJ
Gonzo
rob_intuition
gilowyn
Margaux
ZZandirt
Mindphaser
Unique2701
M_Peror
moogwai
Tom Lont
Tomba
narcism
MaGiK54
miss_melody
MagicImpuls


GTA:

- Piotro
- Nik Novo
- Nicölsche
- mighty johnny
- UNIT-er
- spiritchaser84
- godfatherdc
- dx-rated
- Frank-HH
- Sir. Lunchalot
- Kasperhauser
- Inyrie
- NetX (+Manu)
- nz-fan
- iniii
- JaL
- Savon
- gilowyn


:)

- this is gonna be so good! :D
Loraine
Tot zooooooo
SonnyM
Ahhh Shoot, ik zou er ook bij zijn met Daan, maar helaas ik heb ff niet genoeg money hiervoor en ik heb ook nog een huishouden te runnen ..arghhhh

Had ik maar een geldboom.
miss_melody
im about to walk out the door now!

it seems to have cleared up a bit but if its inside it wont really matter now will it?!

see you soon!!
Loraine
Wat een feest weer :crazy: :crazy:

Straks ff pix selecteren en vids monteren...eerst ff slapen :o
@Dirt: hebben wij elkaar misgelopen of was je d'r niet ? :eek:
ZZandirt
quote:
Originally posted by Loraine
Wat een feest weer :crazy: :crazy:

Straks ff pix selecteren en vids monteren...eerst ff slapen :o
@Dirt: hebben wij elkaar misgelopen of was je d'r niet ? :eek:




beide...:-(


het gaat niet altijd als gepland.... hing niet alleen van mij af... wel jammer... viel het weer nog een beetje mee?? kga zo ff kaartjes regelen voor pvd 20/10.... dat dan weer wel vastgezet, gisteren.. (voet dwars... "vanavond jouw zin (parade) 20/10 pvd..." )

leuk hoor zo'n dinnetje, maar hat vraagt wel veel aanpassingsvermogen...:toothless

Loraine
quote:
Originally posted by ZZandirt
beide...:-(


het gaat niet altijd als gepland.... hing niet alleen van mij af... wel jammer... viel het weer nog een beetje mee?? kga zo ff kaartjes regelen voor pvd 20/10.... dat dan weer wel vastgezet, gisteren.. (voet dwars... "vanavond jouw zin (parade) 20/10 pvd..." )

leuk hoor zo'n dinnetje, maar hat vraagt wel veel aanpassingsvermogen...:toothless


:( Dirt: het was zoooooo vet :crazy:
Finnen gingen goed los !! Wij gaan volgend jaar echt weer die kant op voor een Hallmark event van Tab & Elo (Super8) :D
En ja..relatie=consessies :o

Ik ga ff maffen, echt compleet gaar: na een paar uurtjes poezenmand bij Transara rustig downshiften in eigen mand.. sfeerimpressie (filmpke) uploaden zo...kun je strax zien wat je gemist hebt :thepirate
Margaux
Het was echt een keivet feestje!!Ben nog steeds aant nagenieten. Eerst scheen het zonnetje goed en daarna begon het te klateren gewoon. Wat op zich niet erg was, aangezien iedereen toen op de dansvloer kwam staan.
Ook het geluid vond ik goed. Ik was mijn earplugs vergeten, maar ik heb geen last gehad van een daverende bass (y)

En het was zoo cool dat ik nog de hele avond met Super 8 vs dj Tab & Orkidea heb zitten optrekken. En de sandwich met choco van paul moelands heeft ook wel gesmaakt :haha:

Kan niet wachten tot Intuition Invites. Weeral zo'n vette line up!! Thx Intuition.

Moj Moj (= daag int Fins :) )
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 
Privacy Statement