|
בקשה קטנה
|
View this Thread in Original format
| NyKoN |
אני חדש בקטע של הסטים ואני ממש נהנה להקשיב להם
אבל אני רוצה להוריד כמה סטים כדי להקשיב ולא אחד..
יש למישהו אתרים טובים להמליץ לי עליהם שאני אוריד מהם live sets?
תודה רבה לכל מי שעוזר וגם מנסה |
|
|
| TranceGiant |
welcome!
u got 2 possibilities:
1, http://d2k.dedserver.org/index2.php
2, audiogalaxy..just type in some of your fav. djs' name and "live" and ull get a list immediately
f.e. typ "tiesto+live" and ull find some of his sets |
|
|
| NyKoN |
אהההה
תודה אחים שלי
האתר הזה שנתתם אחלה אבל אני לא יכול להרשות לעצמי להוריד ממנו בעקבות באגים של אפלטים עם אקספי
אם יש אתר אחר אז בבקשה... |
|
|
| Hell_Copter |
אתה יכול להוריד מאודיו גלאקסי זה הכי נוח
טראנס ג'יאנט...
הכי טוב שאתה מחפש באודיוגלאקסי זה לכתוב את האומן ושטרודל יעני
tiesto @ 2002 for example |
|
|
| NyKoN |
תודה רבה
אולי אתם גם יכולים להמליץ לי על תוכנה טובה כי אני מחר מתחיל לעשות סט.. |
|
|
| Hell_Copter |
קודם כל שכחתי להגיד לך ברוך הבא
אז ברוך הבא אחי... אני רועי
בקשר לתוכנת מיקסוס...
Traktor יש לך את
שהיא טובה
PCDJ Red ויש לך את
שהיא גם טובה |
|
|
| NyKoN |
אהה
תודה רבה על העזרה |
|
|
| yahel222 |
יוווו אם כבר סטים
היום הלכתי לחבר שלי שיש לו ADSL
הבאתי אליו את הצורב שלי
הורדתי את הסטים מטראנס אנרג'י של
Rank 1 , Johan Gielen - סט אדיייייייייר , Blank & Jones , Cosmic gate
איזה סטים פצצצצות הלוואי הייתי שם במסיבה
וכמובן
Paul Van Dyk - Live @ Rosemontags Rave 02-11-2002
סט אחד הנדירים !!!! |
|
|
| NyKoN |
נדיר?
יש אותו להורדה... |
|
|
| SimonP |
| quote: | Originally posted by NyKoN
תודה רבה
אולי אתם גם יכולים להמליץ לי על תוכנה טובה כי אני מחר מתחיל לעשות סט.. |
BPM Studio v4
תחפש בקאזה |
|
|
| Dj Moriano |
| quote: | Originally posted by SimonP
BPM Studio v4
תחפש בקאזה |
אני לא ממליץ על הבי פי אמ היא תוכנה כבדה כזאת נאי לא אוהב אותה....
PCDJ RED RULES.........
ו99.99999999% שאני מתקבל לתיכון רגיל |
|
|
|
|