return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 [2] 3 4 5 6 
Is mode really a slang term from blowjob in swedish... (pg. 2)
View this Thread in Original format
anuga
quote:
Originally posted by zoric
Du behärskar svenska något otroligt.

Det är som kineser behärskar skulle behärska svenska, bedrift :D

Pass dig :D

Såg en dokumentär om kinsers "att bo hemma" vanor, där det inte ovanligt att "tjejer" bodde hemma tills de var runt 30.

Men, för att komma till saken, hon de intervjuade gick på universitetet och talade svenska, precis som typ 500 till gjorde, det var tydligen inte ovanligt att lära sig svenska för det var populärt, och många svenskar kom dit, då kunde det vara bra att kunna språket.

Sen kan man undra varför svenskar kommer dit ;)

Hennes dröm var iallafall att komma till Sverige, därför lärde hon sig svenska ;)
Så pass dig för kineser, de kanske kan svenska med :p
zoric
quote:
Originally posted by anuga
Pass dig :D

Såg en dokumentär om kinsers "att bo hemma" vanor, där det inte ovanligt att "tjejer" bodde hemma tills de var runt 30.

Men, för att komma till saken, hon de intervjuade gick på universitetet och talade svenska, precis som typ 500 till gjorde, det var tydligen inte ovanligt att lära sig svenska för det var populärt, och många svenskar kom dit, då kunde det vara bra att kunna språket.

Sen kan man undra varför svenskar kommer dit ;)

Hennes dröm var iallafall att komma till Sverige, därför lärde hon sig svenska ;)
Så pass dig för kineser, de kanske kan svenska med :p


Kineser verkar iofs vara språkgenier, de har sina "Kinesiska shoppar" på Balkan där man uppenbarligen kan köpa Kinisiska saker.

Jag var inne i en sådan för några veckor sedan i Bosnien, och jag blev faktiskt förvånad när jag hörde att de kunde prata serbiska. När jag frågade hur länge de hade bott i Bosnien, svarade de att de endast hade bott där i 2-3 år.

Det kändes verkligen konstigt att höra en kines prata flytande serbiska, man får en konstig känsla när de pratar med dig, Hehe :D

Tänkte bara berömma ScuL för att han har lärt sig svenska, det är faktiskt en bedrift :D
benni
quote:
Originally posted by zoric
Tänkte bara berömma ScuL för att han har lärt sig svenska, det är faktiskt en bedrift :D


när jag kom till sverige 2003 kunde jag endast säga hej hejdå :haha:

fast jag antar att skillnaden är större mellan svenska och hollänska, än isländska och svenska.. så.. plus att ScuL har aldrig bott innan i Sverige... bravo :)
Jeremy H
quote:
Originally posted by benni
när jag kom till sverige 2003 kunde jag endast säga hej hejdå :haha:

fast jag antar att skillnaden är större mellan svenska och hollänska, än isländska och svenska.. så.. plus att ScuL har aldrig bott innan i Sverige... bravo :)

Jag kunde säga Hej, Hejdå och tack haha :wtf:
Mja, inte dåligt att lära sig nya språk sådär :) Även om svenska kanske inte är det mest användbara globalt sett :p
anuga
Sorry iammesol, all of a sudden, it seems we have alot of people that wasn't born in Sweden and came here, and learned swedish pretty quick and started spamming TA :stongue: (joke)

Okej, Okej, Okej... Var kommer alla ifrån :D (Sverige)
benni
quote:
Originally posted by Jeremy H
Jag kunde säga Hej, Hejdå och tack haha :wtf:
Mja, inte dåligt att lära sig nya språk sådär :) Även om svenska kanske inte är det mest användbara globalt sett :p


när kom du till sverige då?

.. visste inte att det fanns så många utomlandsfödda här på sweta, vi borde starta en klubb :p
anuga
quote:
Originally posted by benni
när kom du till sverige då?

.. visste inte att det fanns så många utomlandsfödda här på sweta, vi borde starta en klubb :p

Hahaha, jag var först :p (att på peka det hehehe)
benni
quote:
Originally posted by anuga
Hahaha, jag var först :p (att på peka det hehehe)


:whip: din jävel
anuga
quote:
Originally posted by benni
:whip: din jävel

Hehehe, det är nog första gången jag ser whip smilien på grå bakgrund, ser dumt ut :D
zoric
Bosnienserb :happy2:

Vad är alla för något?

benni
quote:
Originally posted by anuga
Hehehe, det är nog första gången jag ser whip smilien på grå bakgrund, ser dumt ut :D


jag är färgblind.. är det en stor skillnad? :haha:
anuga
quote:
Originally posted by benni
jag är färgblind.. är det en stor skillnad? :haha:

Den har svart bakgrund och animerad ser man det på den grå ;)
Ser helt enkelt bara dumt ut, som en dålig gjord hemsida på 90talet :D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 
Privacy Statement