return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 [3] 4 5 6 
Is mode really a slang term from blowjob in swedish... (pg. 3)
View this Thread in Original format
Jeremy H
quote:
Originally posted by benni
när kom du till sverige då?

.. visste inte att det fanns så många utomlandsfödda här på sweta, vi borde starta en klubb :p

Haha!
Jag kom från Frankrike till Sverige i slutet på 92.. skulle fylla 9år :) Så nu har man ändå bott här ett par år...:nervous:

Själv(a)?
zoric
quote:
Originally posted by Jeremy H
Haha!
Jag kom från Frankrike till Sverige i slutet på 92.. skulle fylla 9år :) Så nu har man ändå bott här ett par år...:nervous:

Själv(a)?


Bihać, BiH.

Samma år som du, i slutet av Augusti.
benni
quote:
Originally posted by Jeremy H
Haha!
Jag kom från Frankrike till Sverige i slutet på 92.. skulle fylla 9år :) Så nu har man ändå bott här ett par år...:nervous:

Själv(a)?


Reykjavík Island, sommar '03
Laszlo
vafan, detta är ju värsta blattestället - fler förstagenerationens invandrare här än svenskar. Ska vi döpa om SWETA till BLATTA? :)

Själv kom jag hit 1988, vid sex års ålder. Är född i den ungersktalande delen av Rumänien, för omvädlden mer känd som Transylvanien :)
SteveTranz4ever
quote:
Originally posted by Laszlo
vafan, detta är ju värsta blattestället - fler förstagenerationens invandrare här än svenskar. Ska vi döpa om SWETA till BLATTA? :)

Själv kom jag hit 1988, vid sex års ålder. Är född i den ungersktalande delen av Rumänien, för omvädlden mer känd som Transylvanien :)

Det var därför man kände sig lite urholkad på vätska (läs blod) när man vaknade dag 2 på förra kryssen...

ScuL
quote:
Originally posted by benni
fast jag antar att skillnaden är större mellan svenska och hollänska, än isländska och svenska.. så.. plus att ScuL har aldrig bott innan i Sverige... bravo :)


det stämmer bra..
jag började faktiskt med att lära mig lite ord så tidigt som 1998 :P
så jag var tidigare än dig trots att jag har aldrig bott i landet hehe :D

folk brukar säga att det knappast hörs att jag inte kommer från Sverige så det tar jag som ett stort komplimang
Cloudburst
Jag är född i Sverige men jag kan tala finska istället (gissa varför). :wtf: Talade bara finska mina första 3-4 år sedan började jag lära mig svenska då jag fick en svensk kompis när vi flyttade.

Sen så talade jag kanske inte så jättemycket det första året i livet kom jag på. :p
iammesol
quote:
Originally posted by Aendy
The swedish word mode means fashion...


i know, i looked it up :)


quote:
Originally posted by zoric
You really love swedish iammesol :D


Men jag talar inte svenska :p
anuga
quote:
Originally posted by iammesol
i know, i looked it up :)




Men jag talar inte svenska :p

Dude, you need to visit Sweden! :D
lonne
Alright mate, I'll try to give you a brief explanation.
I know Sebastian through common friends and he tend
to use the term in each and every sentence.
However, there's no actual meaning of the word, as far as I am concerned.
Mode can be used for everything, like a nice female ass,
a sunny day, tasy food and so on...

I reckon you compare it to *forget about it*.

iammesol
quote:
Originally posted by anuga
Dude, you need to visit Sweden! :D


lol... why? :p



quote:
Originally posted by lonne
Alright mate, I'll try to give you a brief explanation.
I know Sebastian through common friends and he tend
to use the term in each and every sentence.
However, there's no actual meaning of the word, as far as I am concerned.
Mode can be used for everything, like a nice female ass,
a sunny day, tasy food and so on...

I reckon you compare it to *forget about it*.


ahhhhhh that makes sense! Thanks :)
anuga
quote:
Originally posted by iammesol
lol... why? :p

Cause your a pratically a Swed already :D SweTA-in-Training :D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 
Privacy Statement