return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 4 5 6 
סט ראשון! (pg. 2)
View this Thread in Original format
Hell_Copter
quote:
Originally posted by eXeTik
כן, אבל הוא לא כ-ז-ה ישן
סתם עשיתי חיפוש של 5 דקות בהארד דיסק של טראקים טובים להציע
איזה בן-זונה של סט זה יכול להיות אם מישהו ימקסס את זה!


שני דברים...
1. יש לי אותו מהתקופה שזה פורסם פה בטראנסאדיקט שזה היה לפני כמעט שנה

2. זה רמז למקרה שלא הבנתם :)
arik
אחלה טרקים
אבל אם אתה שואל את דעתי האישית
אז אני אוהב להתחיל ברגוע
או אם לא רגוע לפחות לא להתחיל במלודיות מפוצצות
אני חושב שגם הדיי גיי וגם הקהל נהנים יותר אם יש הדרגה בסט
אבל זו רק דעה שלי
הכל מקרה אחלה סט ....!!!!!
MoSH_MaN
סט נחמד אבל אני לא שמעתי אותו


וeXeTik
הסגנונות של הטראקים לא הולכים טוב
arik
חחח
אני מצטער שאני רק מביא תלונות
אבל הסיגנון של הסט קצת מוזר

מתחיל מפוצץ ביותר
יורד למיקס טיפה יותר רגוע של טיסטו
את השני טרקים הבאים עשית יפה
ואחר כך פתאום רנק 1 בהפצצות
ואחר כל המשכת להפציף יפה
ולבסוף שהיית צריך הכי להפציף
טיפה ירדת בחוזק
לא שאני לא מעריץ את
DREAMLAND
אבל זה קצת לא מתאים לסקוט פרוזקט
אבל כמו שאמרתי אם זה מיתמקסס יפה והקהל אוהב
אז מי שאני שינסה לתקן אותך
eXeTik
quote:
Originally posted by MoSH_MaN
סט נחמד אבל אני לא שמעתי אותו


וeXeTik
הסגנונות של הטראקים לא הולכים טוב


כולם הולכים מצויין אחד עם השני, די עם הפוזות...
DJ-Kreing^^
quote:
Originally posted by eXeTik
רוצה המלצה לסט...?

1. norman_dj-go_back_dj_session_one_303_mix
2. russenmafia-afraid_of_us__original
3. cj bolland - The Prophet (Shockwave's New Arch Remix).
4. Avatar - Red Planet [Reverbs Mix]
5. yoji biomehanika - Ding A Ling (DJ Scot Project Mix)
6. dee dee - Forever (Megara vs. DJ Lee Remix)
7. ian_van_dahl-will_i__flutlicht_remix
8. dj swam - the ground (hennes&cold remix)
9. Accuface - Lets Strike It Up
10. marc la cruz n ace da brain - dancing in the dark (dj wag remix)

עכשיו מי מתנדב למקסס את זה?
איזה טראקליסט עצבני...
:eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes:


למה שאתה לא תמקסס אותו?
יש לך ציוד, לא?

מתאים לי איזה סט הארד טראנס מפציץ כזה בדיסק הסטים שלי

ד.א
אחלה טראק ליסט
oDrori
הסגנונות הולכים לדעתי, אבל צריגכים לבוא בסדר אחר (אאני מסכים עם מה שאמרו על המבנה)


אני לא קולט למה לעזאזל בכלל הזכירו שזה סט טיפה ישן בתור חסרון....

WTF
?מי אמר שסט חייב להיות חדש כולו או בכלל

קחו בחשבון שזה רק מוסיף רספקט (אולי לא לאיזה מנהל מועדון אבל מבחינת יחס מדיג'ייז וטראנס-אדיקטס
:D

(ם תנגן טראקים ישנים יותר (ד"א זה לא כזהההה ישן מה שהוא שם
ולא תהיה סתם דיג'יי להיטים.
DJ F0cus
quote:
Originally posted by oDrori
הסגנונות הולכים לדעתי, אבל צריגכים לבוא בסדר אחר (אאני מסכים עם מה שאמרו על המבנה)


אני לא קולט למה לעזאזל בכלל הזכירו שזה סט טיפה ישן בתור חסרון....

WTF
?מי אמר שסט חייב להיות חדש כולו או בכלל

קחו בחשבון שזה רק מוסיף רספקט (אולי לא לאיזה מנהל מועדון אבל מבחינת יחס מדיג'ייז וטראנס-אדיקטס
:D

(ם תנגן טראקים ישנים יותר (ד"א זה לא כזהההה ישן מה שהוא שם
ולא תהיה סתם דיג'יי להיטים.



צודק בהחלט

אני בעד לשים לפעמים משהו לא הכי חדש, אבל משהו שווה שיקפיץ את האנשים
דוגמא קיצונית,אני חושב שזה הטראק הכי ישן שלי:

Balearic Bill - Destination Sunshine

אם אתה משלב אותו טוב בתוך הסט והקהל נהנה אז עשית את הג'וב שלך אחלה
וכמו שאמרו אתה נותן קרדיט למי שהשקיע בו


חוץ מזה האנשים פה די צדקו בקשר לסט - עשית מיקס בין סגנונות
זה גם לאו דווקא חיסרון, זה הכל קטע של איך זה נשמע
חוץ מזה זה די נחמד כשהסט לא מונוטוני, ושמעתי די הרבה שיכלו לשפר את הסט שלהם אם לא היו הולכים על טראקים דומים רק כדי לשמור על סגנון אחיד.

נסה למקסס אותו שוב ולשדר לי באינטרנט
eXeTik
quote:
Originally posted by oDrori
הסגנונות הולכים לדעתי, אבל צריגכים לבוא בסדר אחר (אאני מסכים עם מה שאמרו על המבנה)


אני לא קולט למה לעזאזל בכלל הזכירו שזה סט טיפה ישן בתור חסרון....

WTF
?מי אמר שסט חייב להיות חדש כולו או בכלל

קחו בחשבון שזה רק מוסיף רספקט (אולי לא לאיזה מנהל מועדון אבל מבחינת יחס מדיג'ייז וטראנס-אדיקטס
:D

(ם תנגן טראקים ישנים יותר (ד"א זה לא כזהההה ישן מה שהוא שם
ולא תהיה סתם דיג'יי להיטים.


צודק, אבל אנחנו מדברים לשלב קלאסיקות בדברים חדשים ופה 90% מהסט מורכב מדברים ישנים, זה מה שאמרתי...

quote:
Originally posted by DJ-Kreing^^


למה שאתה לא תמקסס אותו?
יש לך ציוד, לא?

מתאים לי איזה סט הארד טראנס מפציץ כזה בדיסק הסטים שלי

ד.א
אחלה טראק ליסט


תודה, ולא- אין לי ציוד...
Gil Shwarts
מוש תקליטן מצויין
וDJ Focus פשוט חלומי, הוא ממש ממש טוב
תבקשו ממנו להכין את הסט הזה...
אני בטוח שהוא ישמח

הייתי עושה את זה בעצמי אבל קיבלתי ציוד חדש ואני לומד אותו כרגע...

ripcurl
טראק ליסט נחמד אבל מפריע לי קצת המעבר בין
dumonde to into the night
זה שני קצבים שונים לגמרי..
אבל אני לא בדקתי אז אולי זה יפה

אני מת לשמוע תעלה אותו!
MoSH_MaN
שמע אין לי כבר ציוד ואני הלכתי לחבר שלי והוא גם קצת עזר לי


שנתיים זה הרבה זמן ,אמצע 2000

אבל יכול להיות בעתיד אני וחבר אחר שלי שעושים כל מיני שירים נמקסס
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 
Privacy Statement