|
סט ראשון! (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| NeMeSiS1234 |
| quote: | Originally posted by DjChook
זה גם מה שאני אמרתי באייסיקו
לקראת הסוף הוא הרביץ משהו חדש
YOJI
בכל מקרה, מה המצב נמסיס הרבה זמן לא שמענו ממך |
כן אחי אני יודע פשוט הלך לי המחשב לאיזה שבוע וחצי ככה ועד שסידרתי אותו ... אבל עכשיו אני פה :D
ובקשר לטראקליסט הראשון נחמד אבל קצת ישן ולא מתואם לדעתי ושל אקס יכול להיות עצבני לאללה רק חבל שאין מישהו פה שימקסס אותו בשבילנו :( |
|
|
| DJ-Energy |
| quote: | Originally posted by arik
אחלה טרקים
אבל אם אתה שואל את דעתי האישית
אז אני אוהב להתחיל ברגוע
או אם לא רגוע לפחות לא להתחיל במלודיות מפוצצות
אני חושב שגם הדיי גיי וגם הקהל נהנים יותר אם יש הדרגה בסט
אבל זו רק דעה שלי
הכל מקרה אחלה סט ....!!!!! |
גם אני אוהב להתחיל ברגוע
לא יודע למה זה יותר מכניס אותך אחרי זה למיקסוס!!
אחי נראה טראקליסט עצבני
לא חשוב אם זה ישן או חדש!!..
העיקר שהמיקסוס טוב
תעלה אותו לאינטרנט כולם רוצים לשמוע
:D |
|
|
| Gil Shwarts |
| quote: | Originally posted by Scorchio
חברים
מיקססתי אתמול סט שיצא לפי דעתי ממש טוב
ולהלן הטראקליסט
01. Aura - Destination Skyline
02. Dumonde - Never Look Back [DJ Tiesto Remix]
03. 4 Strings - Into The Night [Original Mix]
04. Paul Van Dyk - Tell Me Why [Vandit Mix]
05. Rank 1 - Awakening
06. Flutlicht - Icarus [Deadalus Mix]
07. Yoda - Definitley [Original Mix]
08. Dirt Devils - The Drill [Evacuation Remix]
09. Yoji Biomehanika - Ding A Ling [DJ Scot Project Remix]
10. Yves Deruyter - Back To Earth [Public Domain Remix]
11. Nu NRG - Dreamland
שיפורים, הצעות ועוד בשביל להגיע לסט המושלם בשביל דיסק הדמו שלי יתקבלו בברכה. |
במקום הטראק הרביעי הייתי מכניס את
Minimalistix - Close Cover (Airscape Mix)
ובמקום הטראק ה10 הייתי מכניס את
Club Bizare של Brooklyn Bounce
והסיום... אולי זה רק אני אבל אני חושב שהטראק הכי טוב לסגור איתו סט כזה הוא
Ballroom - Brooklyn. |
|
|
| Dj Moriano |
| quote: | Originally posted by Gil Shwarts
הייתי עושה את זה בעצמי אבל קיבלתי ציוד חדש ואני לומד אותו כרגע... |
איזה ציוד??? |
|
|
| Gil Shwarts |
2 Vestax PDX-d3S - פטיפונים
2 Pioneer CDJ-1000
הייתי אמור לקבל גם מיקסר של פיוניר אבל הוא הביא לי איזה מיקסר צרפתי של ETP
אנערף מזה החברה הזאת אבל אחלה סאונדים אני מוציא ממנו |
|
|
| Dj Moriano |
| quote: | Originally posted by Gil Shwarts
2 Vestax PDX-d3S - פטיפונים
2 Pioneer CDJ-1000
הייתי אמור לקבל גם מיקסר של פיוניר אבל הוא הביא לי איזה מיקסר צרפתי של ETP
אנערף מזה החברה הזאת אבל אחלה סאונדים אני מוציא ממנו |
יוווווווו איזה כיף לך
תתחדש אחי....
איך זה לעבוד עם ה1000???
יצא לי לעבוד איתם רק משהו כמו 10-15 דקות... היה אדיר
ועם הווסטאקס יצא לי לעבוד עם ה
PDX-2000
אחלה של פטיפון יש לו מנוע חחחזזזקקקק
ואת ה3000 אפילו לא יצא לי לראות (במציאות אני מתכוון |
|
|
| Hell_Copter |
תתחדש על הציוד גיל!!!!
אני עדיין חושב שהייתי מוציא מהסט את 4 סטרינגס ואת דרימלנד
אבל חפיף |
|
|
| Agent-Fire |
| quote: | Originally posted by Gil Shwarts
2 Vestax PDX-d3S - פטיפונים
2 Pioneer CDJ-1000
הייתי אמור לקבל גם מיקסר של פיוניר אבל הוא הביא לי איזה מיקסר צרפתי של ETP
אנערף מזה החברה הזאת אבל אחלה סאונדים אני מוציא ממנו |
תחדש אחי... כמה עלה? .... או שזה חינם?
איזה כייף לך!!! |
|
|
| Scorchio |
אוקיי אני יערוך כמה שינויים בסט כמו שגיל אמר אני יכניס את מינימליסטיקס במקום הרביעי ואת ברוקלין באונס במקום העשירי
אבל אני עדיין מתעקש לסיים עם דרימלנד
וברגע שאחי יחליף לי כרטיס קול אני יעלה אותו לאינטרנט. |
|
|
| Gil Shwarts |
| quote: | Originally posted by Agent-Fire
תחדש אחי... כמה עלה? .... או שזה חינם?
איזה כייף לך!!! |
לאבא שלי יש חבר שהוא יבואן של ציוד אלקטרוני
והוא פגש אותו בפריז
אז כל הציוד הזה עלה לו בסביבות ה1000 שקל משהו כזה...
אני לא ממש יודע כי הוא לא אומר לי
צח, תעשה מה בזין שלך אח שלי :) |
|
|
| NyKoN |
רגע
ההורים שלכם קונים לכם הכל?! |
|
|
| Gil Shwarts |
| quote: | Originally posted by NyKoN
רגע
ההורים שלכם קונים לכם הכל?! |
יש לך בעיה עם זה?
וחוץ מזה, אבא שלי הביא לי את זה מחו"ל ואני יחזיר לו ת'כסף בדיוק כמו שעשיתי בפעמים הקודמות. |
|
|
|
|