|
סט ראשון! (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| DJ-Kreing^^ |
| quote: | Originally posted by Gil Shwarts
2 Vestax PDX-d3S - פטיפונים
2 Pioneer CDJ-1000
הייתי אמור לקבל גם מיקסר של פיוניר אבל הוא הביא לי איזה מיקסר צרפתי של ETP
אנערף מזה החברה הזאת אבל אחלה סאונדים אני מוציא ממנו |
תתחדש על הציוד
וואי וואי איך אני מקנא בך
:rolleyes:
having two CDJ's 1000 is my dream
אני כבר מת להיות בן 18 ולעבוד ולקנות לעצמי דברים |
|
|
| Agent-Fire |
וואו!
1000
שקל כל הציוד?!?!
שני קומפקטים וזוג פיוניר 1000.....
:eyes: |
|
|
| NyKoN |
| quote: | Originally posted by Gil Shwarts
יש לך בעיה עם זה?
וחוץ מזה, אבא שלי הביא לי את זה מחו"ל ואני יחזיר לו ת'כסף בדיוק כמו שעשיתי בפעמים הקודמות. |
תאמת כן
זה לא הוגן
כל מה שאני רוצה לקנות אז ההורים שלי רוצים שאני אשלם ואולי הם רק ילוו לי את הכסף |
|
|
| Dj Moriano |
| quote: | Originally posted by Gil Shwarts
לאבא שלי יש חבר שהוא יבואן של ציוד אלקטרוני
והוא פגש אותו בפריז
אז כל הציוד הזה עלה לו בסביבות ה1000 שקל משהו כזה...
אני לא ממש יודע כי הוא לא אומר לי
צח, תעשה מה בזין שלך אח שלי :) |
1000?????
אני קונה ממך את הזוג בעשר אלף.... |
|
|
| Gil Shwarts |
| quote: | Originally posted by NyKoN
תאמת כן
זה לא הוגן
כל מה שאני רוצה לקנות אז ההורים שלי רוצים שאני אשלם ואולי הם רק ילוו לי את הכסף |
מה אני יעשה שיש לי קומבינות
אולי כדאי שתצא קצת מהבית ותתחיל לבלות עם אנשים שמכירים אנשים שמכירים אנשים.
והמשפחה שלי לא ממש עשירה וכמו שאמרתי, אבא שלי מכיר יבואן!
אני מוכן למכור לך ת'ציוד ב10000 שקל אם יש לך אחי (מוריאנו) רק תראה לי איגרות חוב והציוד שלך :) |
|
|
| NyKoN |
זהו שאני לא מכיר אף אחד
אין מה לעשות
עם הזמן אני אחסוך כסף לציוד ולאט לאט אני אקנה אחלה ציוד |
|
|
| Gil Shwarts |
יופי בהצלחה
ועד אז תפסיק להיות כזה קוטר
בחברות אחי ;) |
|
|
| Agent-Fire |
| quote: | Originally posted by Gil Shwarts
אני מוכן למכור לך ת'ציוד ב10000 שקל אם יש לך אחי (מוריאנו) רק תראה לי איגרות חוב והציוד שלך :) |
יש לי 1300 שקל :)
מה אני יכול לקנות בזה?
:stongue:
אני יכול להשיג 2000 עבור הקומפאקטים ;)
אני רוצה קומבינות:sadgreen: |
|
|
| Dj Moriano |
| quote: | Originally posted by Gil Shwarts
מה אני יעשה שיש לי קומבינות
אולי כדאי שתצא קצת מהבית ותתחיל לבלות עם אנשים שמכירים אנשים שמכירים אנשים.
והמשפחה שלי לא ממש עשירה וכמו שאמרתי, אבא שלי מכיר יבואן!
אני מוכן למכור לך ת'ציוד ב10000 שקל אם יש לך אחי (מוריאנו) רק תראה לי איגרות חוב והציוד שלך :) |
אחי אני קונה ממך ב10 אלך מוכר ב12 ויוצא מורווח ב2000 שקל |
|
|
| Gil Shwarts |
טוב שאמרת לי את זה
אז אני לא ימכור לך אותם
אני ימכור אותם למישהו שירצה עליהם 12 אלף :)
חברים חברים אבל כשזה מגיע לעסקים כל אחד לעצמו :) |
|
|
| Gil Shwarts |
| quote: | Originally posted by Agent-Fire
יש לי 1300 שקל :)
מה אני יכול לקנות בזה?
:stongue:
אני יכול להשיג 2000 עבור הקומפאקטים ;)
אני רוצה קומבינות:sadgreen: |
ב1300 שקל אתה יכול לקנות חיסכון :)
למען האמת, כל ציוד שתקנה יהיה מצויין כי זה לא הציוד, זה איך שאתה משתמש בו ואיזה סאונד אתה מוציא ממנו
לדוגמא אבא שלי הביא לי איזה מיקסר לא מוכר מצרפת
לא משהו יקר, בטח עולה איזה 150 דולר
ומה שאני עושה איתו זה פשוט אומנות! |
|
|
|
|