return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 [4] 5 6 
סט ראשון! (pg. 4)
View this Thread in Original format
DJ-Kreing^^
quote:
Originally posted by Gil Shwarts
2 Vestax PDX-d3S - פטיפונים
2 Pioneer CDJ-1000

הייתי אמור לקבל גם מיקסר של פיוניר אבל הוא הביא לי איזה מיקסר צרפתי של ETP
אנערף מזה החברה הזאת אבל אחלה סאונדים אני מוציא ממנו


תתחדש על הציוד

וואי וואי איך אני מקנא בך
:rolleyes:
having two CDJ's 1000 is my dream

אני כבר מת להיות בן 18 ולעבוד ולקנות לעצמי דברים
Agent-Fire
וואו!
1000
שקל כל הציוד?!?!
שני קומפקטים וזוג פיוניר 1000.....
:eyes:
NyKoN
quote:
Originally posted by Gil Shwarts



יש לך בעיה עם זה?

וחוץ מזה, אבא שלי הביא לי את זה מחו"ל ואני יחזיר לו ת'כסף בדיוק כמו שעשיתי בפעמים הקודמות.


תאמת כן
זה לא הוגן
כל מה שאני רוצה לקנות אז ההורים שלי רוצים שאני אשלם ואולי הם רק ילוו לי את הכסף
Dj Moriano
quote:
Originally posted by Gil Shwarts



לאבא שלי יש חבר שהוא יבואן של ציוד אלקטרוני
והוא פגש אותו בפריז
אז כל הציוד הזה עלה לו בסביבות ה1000 שקל משהו כזה...
אני לא ממש יודע כי הוא לא אומר לי


צח, תעשה מה בזין שלך אח שלי :)

1000?????

אני קונה ממך את הזוג בעשר אלף....
Gil Shwarts
quote:
Originally posted by NyKoN


תאמת כן
זה לא הוגן
כל מה שאני רוצה לקנות אז ההורים שלי רוצים שאני אשלם ואולי הם רק ילוו לי את הכסף



מה אני יעשה שיש לי קומבינות
אולי כדאי שתצא קצת מהבית ותתחיל לבלות עם אנשים שמכירים אנשים שמכירים אנשים.

והמשפחה שלי לא ממש עשירה וכמו שאמרתי, אבא שלי מכיר יבואן!



אני מוכן למכור לך ת'ציוד ב10000 שקל אם יש לך אחי (מוריאנו) רק תראה לי איגרות חוב והציוד שלך :)
NyKoN
זהו שאני לא מכיר אף אחד

אין מה לעשות
עם הזמן אני אחסוך כסף לציוד ולאט לאט אני אקנה אחלה ציוד
Gil Shwarts
יופי בהצלחה
ועד אז תפסיק להיות כזה קוטר



בחברות אחי ;)
NyKoN
חחחחחח
תודה
Agent-Fire
quote:
Originally posted by Gil Shwarts

אני מוכן למכור לך ת'ציוד ב10000 שקל אם יש לך אחי (מוריאנו) רק תראה לי איגרות חוב והציוד שלך :)


יש לי 1300 שקל :)
מה אני יכול לקנות בזה?
:stongue:
אני יכול להשיג 2000 עבור הקומפאקטים ;)

אני רוצה קומבינות:sadgreen:
Dj Moriano
quote:
Originally posted by Gil Shwarts



מה אני יעשה שיש לי קומבינות
אולי כדאי שתצא קצת מהבית ותתחיל לבלות עם אנשים שמכירים אנשים שמכירים אנשים.

והמשפחה שלי לא ממש עשירה וכמו שאמרתי, אבא שלי מכיר יבואן!



אני מוכן למכור לך ת'ציוד ב10000 שקל אם יש לך אחי (מוריאנו) רק תראה לי איגרות חוב והציוד שלך :)


אחי אני קונה ממך ב10 אלך מוכר ב12 ויוצא מורווח ב2000 שקל

Gil Shwarts
טוב שאמרת לי את זה
אז אני לא ימכור לך אותם
אני ימכור אותם למישהו שירצה עליהם 12 אלף :)

חברים חברים אבל כשזה מגיע לעסקים כל אחד לעצמו :)
Gil Shwarts
quote:
Originally posted by Agent-Fire


יש לי 1300 שקל :)
מה אני יכול לקנות בזה?
:stongue:
אני יכול להשיג 2000 עבור הקומפאקטים ;)

אני רוצה קומבינות:sadgreen:



ב1300 שקל אתה יכול לקנות חיסכון :)

למען האמת, כל ציוד שתקנה יהיה מצויין כי זה לא הציוד, זה איך שאתה משתמש בו ואיזה סאונד אתה מוציא ממנו

לדוגמא אבא שלי הביא לי איזה מיקסר לא מוכר מצרפת
לא משהו יקר, בטח עולה איזה 150 דולר
ומה שאני עושה איתו זה פשוט אומנות!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 
Privacy Statement