return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 4 5 6 
סט ראשון!
View this Thread in Original format
Scorchio
חברים
מיקססתי אתמול סט שיצא לפי דעתי ממש טוב
ולהלן הטראקליסט

01. Aura - Destination Skyline
02. Dumonde - Never Look Back [DJ Tiesto Remix]
03. 4 Strings - Into The Night [Original Mix]
04. Paul Van Dyk - Tell Me Why [Vandit Mix]
05. Rank 1 - Awakening
06. Flutlicht - Icarus [Deadalus Mix]
07. Yoda - Definitley [Original Mix]
08. Dirt Devils - The Drill [Evacuation Remix]
09. Yoji Biomehanika - Ding A Ling [DJ Scot Project Remix]
10. Yves Deruyter - Back To Earth [Public Domain Remix]
11. Nu NRG - Dreamland

שיפורים, הצעות ועוד בשביל להגיע לסט המושלם בשביל דיסק הדמו שלי יתקבלו בברכה.
DjChook
אחי
שכחת לשאול איך הופעים מהמיני למחשבב
Scorchio
נראה לי שאפשר עם כבל
USB
eXeTik
למה טראקליסט כזה ישן?!
NeMeSiS1234
נשמע נחמד אבל כמו ש
ex
אמר זה דיי ישן
Scorchio
אז כמו שאמרתי
הצעות ושיפורים ייתקבלו בברכה
אם למישהו יש משהו יותר טוב להציע אני יישמח
DjChook
זה גם מה שאני אמרתי באייסיקו
לקראת הסוף הוא הרביץ משהו חדש
YOJI

בכל מקרה, מה המצב נמסיס הרבה זמן לא שמענו ממך
Dj Moriano
תעלה אותו
warpedd_
חחח
זה ממש דומה למה שאלה גוטמן נגנה במסיבה שהיתה בפורים ברעננה
eXeTik
רוצה המלצה לסט...?

1. norman_dj-go_back_dj_session_one_303_mix
2. russenmafia-afraid_of_us__original
3. cj bolland - The Prophet (Shockwave's New Arch Remix).
4. Avatar - Red Planet [Reverbs Mix]
5. yoji biomehanika - Ding A Ling (DJ Scot Project Mix)
6. dee dee - Forever (Megara vs. DJ Lee Remix)
7. ian_van_dahl-will_i__flutlicht_remix
8. dj swam - the ground (hennes&cold remix)
9. Accuface - Lets Strike It Up
10. marc la cruz n ace da brain - dancing in the dark (dj wag remix)

עכשיו מי מתנדב למקסס את זה?
איזה טראקליסט עצבני...

:eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes:

Hell_Copter
קודם כל סחטיין על הסט הראשון צח....
גם אני באתי להגיד שזה ממש דומה למה שאלה גוטמן תקלטה
אני לא הכי רואה איפה ה 4 סטרינגס נכנס בכל הקטע של ההארד העצבני הזה וגם דרימלנד... אבל לא נורא

אקס... טראקליסט עצבני בטירוף
אבל למה הטראק של מארק לה קרוז שם??
חשבתי אתה הולך על חדשים
eXeTik
כן, אבל הוא לא כ-ז-ה ישן
סתם עשיתי חיפוש של 5 דקות בהארד דיסק של טראקים טובים להציע
איזה בן-זונה של סט זה יכול להיות אם מישהו ימקסס את זה!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 5 6 
Privacy Statement