return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 4 5 6 
Armin Van Buuren @ Ha-Oman Tel-Aviv 24-08-2006
View this Thread in Original format
DvJ
אז עוד פעם ארמין מגיע
ועוד פעם לאומן בתא
לפחות מביאים מישהו מהטראנס לארץ בסדר גודל קבוע...
Glenn-Holmes
זה מידע מבוסס?

אני שם כאילו אין בכלל ספק לגבי זה...

ארמין זה ארמין ופעם שישית תהיה מרגשת לא פחות מהראשונה מה גם שאני חייב לפצות על זה שפעם אחרונה הייתי חולה ועמדתי במקום עם 39 מעלות בלי יכולת לזוז
uzi
איך אני מת על ההודעות האלה בפורום!!!!!
yaaaaahoooooo!!!!!!
עשית לי את היום לגמרי.
DvJ
quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
זה מידע מבוסס?

אני שם כאילו אין בכלל ספק לגבי זה...

ארמין זה ארמין ופעם שישית תהיה מרגשת לא פחות מהראשונה מה גם שאני חייב לפצות על זה שפעם אחרונה הייתי חולה ועמדתי במקום עם 39 מעלות בלי יכולת לזוז


כהה מממ...
ראיתי גם באתר שלו....
HANDSOME PR
אכן נכונות השמועות..

ארמין מגיע למסיבת הסגירה של האומן ב24 לאוגוסט ואח''כ האומן יוצא לחופשה וגם לשיפוצים כך שצפוי ערב בלתי נישכח

פרטים בהמשך..
THE_BLUE_DRAGON
quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
עמדתי במקום
בלי יכולת לזוז


זה בסדר אילן כולנו היינו באותו מצב חחחחחח...:D
(אם הוא ינגן שוב חצי שעה אלקטרו הלך עליו חחח)
uzi
quote:
Originally posted by HANDSOME PR
אכן נכונות השמועות. ארמין מגיע למסיבת הסגירה של האומן ב24 לאוגוסט ואח''כ האומן יוצא לחופשה וגם לשיפוצים כך שצפוי ערב בלתי נישכח
פרטים בהמשך.

אהההה!!! עכשיו הבנתי. הם מצפים שהצפיפות בהופעה של ארמין תשבור להם את הקירות ואז ישאר להם רק לבנות את מה שצריך. ראיתם מה זה? הכל מחושב!
האומן 17- לא מה שחשבתם! :D
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by uzi
אהההה!!! עכשיו הבנתי. הם מצפים שהצפיפות בהופעה של ארמין תשבור להם את הקירות ואז ישאר להם רק לבנות את מה שצריך. ראיתם מה זה? הכל מחושב!
האומן 17- לא מה שחשבתם! :D


סחטין על החשיבה היצירתית עוזי
הזדמנות טובה לראות אותך שוב אני מניח:)
Shahar
הופההההההההההההההה סוףסוף מסיבה שכיף לשמוע עליה
שם בע"ה..
Koby
אחריי שהפסדתי שתי מסיבות שרציתי להיות בהן מסיבות שלא תלויות בי..אין שום דבר בעולם שימנע ממני להגיע!!:whip: :whip: :whip:

oDrori
שיט.... דווקא אמרתי לעצמי שהפעם כשארמין יגיע אני אתפוס תביצים ואלך לראות... אבל אם זה יהיה יום חמישי אני בוודאי בקורס... גררר
markfeldman
finallyyyyyyyyyyy
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 5 6 
Privacy Statement