|
SWE-TA MEET-UP ..::.. MB Summer Cruise '06 (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Vizay |
| quote: | Originally posted by Akia
Jag kommer oxå! Och naturligtvis är jag på dansgolvet när ni, Steve och ScuL spelar! :toocool: ...när sover man... :crazy: ? |
sova? :p |
|
|
| Akia |
| Gör man inte? :crazy: :crazy: |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by Akia
Jag kommer oxå! Och naturligtvis är jag på dansgolvet när ni, Steve och ScuL spelar! :toocool: ...när sover man... :crazy: ? |
Många kör ju matcho-stilen (se ovan) och skiter i att sova men jag hävdar starkt att 3 timmars sömn gör underverk för kropp, sinne & orken!
Så jag brukar sova mellan 8-11 normalt sett.
Jag vaknar alltid först i min hytt oavsett sällskap och tricket om man har druckit att inte bli bakis och rädda dag2 är att ha ett par Smirnoff Ice under sängen, man knäcker en innan man ens öppnat ögonen.
OBS!!! MONDAY BAR CRUISE DAG2 ÄR UNDERSKATTAD AV OVANA KRYSSARE!!!!
Bra exempel är Scot Project som fick sig ett helvetes bra set/publik.
Känner många som valt att vila/sova sin baksmälla dag 2
OBS!!! SUPA SKALLEN I BITAR ÄR ÖVERREKLAMERAT !!!!
| quote: | Originally posted by Braxen
Styrbord e höger sida, right ?
;) |
Mycket riktigt :) |
|
|
| jofawe |
| fan .. jag vill ju också supa ... |
|
|
| Vizay |
joffsi jag kan va nykter med dig om du vill ;)
brukar inte dricka spec. mycket iaf eftersom jag mest blir trött av skiten :P |
|
|
| Laszlo |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
jag brukar sova mellan 8-11 normalt sett.
Jag vaknar alltid först i min hytt oavsett sällskap och tricket om man har druckit att inte bli bakis och rädda dag2 är att ha ett par Smirnoff Ice under sängen, man knäcker en innan man ens öppnat ögonen. |
samma här - fast jag tror du vaknade före mig den senaste kryssen så nog fan blev jag slagen denna gången...men en återställare runt lunchrid är ett måste, sen är det bara att tuta o köra som om inget har hänt! |
|
|
| Akia |
| Men det går ju inte att sova mellan 8-11, då missar man ju Steve & ScuL :eek: ! |
|
|
| Laszlo |
| quote: | Originally posted by Akia
Men det går ju inte att sova mellan 8-11, då missar man ju Steve & ScuL :eek: ! |
word - men det har ju uttryckligen sagts flertalet gånger nu att detta är kryssningarnas kryssning så den som överhuvudtaget funderar på att sova denna resa ska få sig en bitchslap. Eller så säger jag det nu.
Så, nu är det sagt. |
|
|
| NooN |
| quote: | Originally posted by Vizay
joffsi jag kan va nykter med dig om du vill ;)
brukar inte dricka spec. mycket iaf eftersom jag mest blir trött av skiten :P |
Ord. Jag brukar aldrig hinna med att dricka, måste ju dansa arslet av mig :D |
|
|
| mjz |
Dricka går aldeles utmärkt, man får ju i sig varannan (om inte mer) vatten ändå så full blir man ju inte riktigt om man håller sig borta från minttun åtminsone ;)
Jag skippar nog sömn den här kryssen, men får erkänna att jag har krashat förut :)
Ska se till att dyka upp för fotot iaf. |
|
|
| SteveTranz4ever |
Spellista med tider uppdaterad!
ScuL spelar mellan 09:00 - 10:00 på Future Lounge! |
|
|
| SteveTranz4ever |
Akia: Du får posta en bild på dig så vi kan hitta dig på kryssen!
Kolla in oss andra på denna amatörsite >> http://sweta.mine.nu
:gsmile:
Första sidan är uppdaterad med en hitta till terminalen-karta ! |
|
|
|
|