return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 [3] 4 5 
SWE-TA MEET-UP ..::.. MB Summer Cruise '06 (pg. 3)
View this Thread in Original format
anuga
quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Akia: Du får posta en bild på dig så vi kan hitta dig på kryssen!

Kolla in oss andra på denna amatörsite >> http://sweta.mine.nu


:gsmile:

Första sidan är uppdaterad med en hitta till terminalen-karta !

Hehehe, den sidan har jag länge velat gör om :D
SteveTranz4ever
quote:
Originally posted by anuga
Hehehe, den sidan har jag länge velat gör om :D

Det får du gärna göra... vill du ha konto till servern ?
anuga
quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Det får du gärna göra... vill du ha konto till servern ?

gött gärna :D
du har mig på msn ;)
Akia
quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Akia: Du får posta en bild på dig så vi kan hitta dig på kryssen!

Kolla in oss andra på denna amatörsite >> http://sweta.mine.nu :gsmile:



Har ingen digitalkamera å mobilen tar så taskiga bilder att d kan föreställa precis vad som helst :sadgreen: men jag har spanat in er! ;)
Vizay
quote:
Originally posted by Akia
Har ingen digitalkamera å mobilen tar så taskiga bilder att d kan föreställa precis vad som helst :sadgreen: men jag har spanat in er! ;)


eep, a stalker! :eek:
Akia
...å nu har jag ditt nummer oxå... Viiizaaay!
Vizay
nån som vill köpa en biljett? :p
neee de e fan värt att bli lite stalkad för å hänga med på den här kryssen :p
SMC
quote:
Originally posted by Vizay
nån som vill köpa en biljett? :p
neee de e fan värt att bli lite stalkad för å hänga med på den här kryssen :p


Tur att man är underground. :tongue3
jofawe
vilken gammal bild det är på mig där på sweta sidan :|
zoric
quote:
Originally posted by anuga
Hehehe, den sidan har jag länge velat gör om :D


Lägg in oss som inte är med tidigare :toothless

SteveTranz4ever
*putta upp*

DON'T FORGET !!!!!!!!!!


Alla Swe-TAs är välkomna!!
Gamla som nya medlemmar!!
Aktiva som osynliga!!

Vid bra väder ses vi på däck 8 utomhus på styrbord sida. Ni ser på bilden ungefär vart det ligger.
Vid dåligt väder ses vi på däck 8 vid spelautomaterna, bakom dansgolvets övre bar Kl.14:00

Sen går vi ut på däck och tar ett gemensamt kort!





.
jofawe
steve.. om jag nu skulle glömma det, drar du iväg ett sms? :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 
Privacy Statement