|
SWE-TA MEET-UP ..::.. MB Summer Cruise '06 (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| anuga |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Akia: Du får posta en bild på dig så vi kan hitta dig på kryssen!
Kolla in oss andra på denna amatörsite >> http://sweta.mine.nu
:gsmile:
Första sidan är uppdaterad med en hitta till terminalen-karta ! |
Hehehe, den sidan har jag länge velat gör om :D |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by anuga
Hehehe, den sidan har jag länge velat gör om :D |
Det får du gärna göra... vill du ha konto till servern ? |
|
|
| anuga |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Det får du gärna göra... vill du ha konto till servern ? |
gött gärna :D
du har mig på msn ;) |
|
|
| Akia |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Akia: Du får posta en bild på dig så vi kan hitta dig på kryssen!
Kolla in oss andra på denna amatörsite >> http://sweta.mine.nu :gsmile: |
Har ingen digitalkamera å mobilen tar så taskiga bilder att d kan föreställa precis vad som helst :sadgreen: men jag har spanat in er! ;) |
|
|
| Vizay |
| quote: | Originally posted by Akia
Har ingen digitalkamera å mobilen tar så taskiga bilder att d kan föreställa precis vad som helst :sadgreen: men jag har spanat in er! ;) |
eep, a stalker! :eek: |
|
|
| Akia |
| ...å nu har jag ditt nummer oxå... Viiizaaay! |
|
|
| Vizay |
nån som vill köpa en biljett? :p
neee de e fan värt att bli lite stalkad för å hänga med på den här kryssen :p |
|
|
| SMC |
| quote: | Originally posted by Vizay
nån som vill köpa en biljett? :p
neee de e fan värt att bli lite stalkad för å hänga med på den här kryssen :p |
Tur att man är underground. :tongue3 |
|
|
| jofawe |
| vilken gammal bild det är på mig där på sweta sidan :| |
|
|
| zoric |
| quote: | Originally posted by anuga
Hehehe, den sidan har jag länge velat gör om :D |
Lägg in oss som inte är med tidigare :toothless |
|
|
| SteveTranz4ever |
*putta upp*
DON'T FORGET !!!!!!!!!!
Alla Swe-TAs är välkomna!!
Gamla som nya medlemmar!!
Aktiva som osynliga!!
Vid bra väder ses vi på däck 8 utomhus på styrbord sida. Ni ser på bilden ungefär vart det ligger.
Vid dåligt väder ses vi på däck 8 vid spelautomaterna, bakom dansgolvets övre bar Kl.14:00

Sen går vi ut på däck och tar ett gemensamt kort!
. |
|
|
| jofawe |
| steve.. om jag nu skulle glömma det, drar du iväg ett sms? :) |
|
|
|
|