|
SWE-TA MEET-UP ..::.. MB Summer Cruise '06 (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by jofawe
steve.. om jag nu skulle glömma det, drar du iväg ett sms? :) |
Oki!
Dito! |
|
|
| Akia |
| quote: | Originally posted by Vizay
sova? :p |
Hmmm... |
|
|
| Akia |
| quote: | Originally posted by Laszlo
Detta är kryssningarnas kryssning så den som överhuvudtaget funderar på att sova denna resa ska få sig en bitchslap. |
De hoppas jag verkligen! :whip: |
|
|
| Vizay |
| quote: | Originally posted by Akia
Hmmm... |
du ska enbart vara snäll mot mig, jag börjar bli gammal...japp så är det! :p
Jag skyller enbart på att frukostbuffen var borttagen. Hade jag fått en ordentlig frukost hade jag stått pall längre :) |
|
|
| -=Kotten=- |
| Var det nån som lyckades ta sig till "träffen" då? |
|
|
| Akia |
| quote: | Originally posted by Vizay
du ska enbart vara snäll mot mig, jag börjar bli gammal...japp så är det! :p |
Sorry, Vizay! Har gjort en research och jag är mycke äldre än du... :rolleyes: |
|
|
| Vizay |
| quote: | Originally posted by Akia
Sorry, Vizay! Har gjort en research och jag är mycke äldre än du... :rolleyes: |
dock inte sagt att jag inte börjar bli gammal bara för att du är äldre ;) |
|
|
| NooN |
Jag var där iaf. Många andra också.
Bara hardstyle-nissarna som bangade typ. |
|
|
| jofawe |
| kvicket och fisken var det väl som inte dök upp .. sen kom ju en eftersläntare, men han klipper vi in via photoshop ;) |
|
|
| Braxen |
| Jag har fan risigt minne ... :nervous: |
|
|
| Cham |
| kunde inte bara springa iväg - Stenis manglade ju :D |
|
|
| Kvicket |
Som Cham sa..
När det för en gångs skull liras hardstyle i Sverige så kan jag inte gå därifrån :) |
|
|
|
|