return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 3 [4] 5 
SWE-TA MEET-UP ..::.. MB Summer Cruise '06 (pg. 4)
View this Thread in Original format
SteveTranz4ever
quote:
Originally posted by jofawe
steve.. om jag nu skulle glömma det, drar du iväg ett sms? :)

Oki!
Dito!
Akia
quote:
Originally posted by Vizay
sova? :p


Hmmm...
Akia
quote:
Originally posted by Laszlo
Detta är kryssningarnas kryssning så den som överhuvudtaget funderar på att sova denna resa ska få sig en bitchslap.



De hoppas jag verkligen! :whip:
Vizay
quote:
Originally posted by Akia
Hmmm...


du ska enbart vara snäll mot mig, jag börjar bli gammal...japp så är det! :p

Jag skyller enbart på att frukostbuffen var borttagen. Hade jag fått en ordentlig frukost hade jag stått pall längre :)
-=Kotten=-
Var det nån som lyckades ta sig till "träffen" då?
Akia
quote:
Originally posted by Vizay
du ska enbart vara snäll mot mig, jag börjar bli gammal...japp så är det! :p



Sorry, Vizay! Har gjort en research och jag är mycke äldre än du... :rolleyes:
Vizay
quote:
Originally posted by Akia
Sorry, Vizay! Har gjort en research och jag är mycke äldre än du... :rolleyes:


dock inte sagt att jag inte börjar bli gammal bara för att du är äldre ;)
NooN
Jag var där iaf. Många andra också.
Bara hardstyle-nissarna som bangade typ.
jofawe
kvicket och fisken var det väl som inte dök upp .. sen kom ju en eftersläntare, men han klipper vi in via photoshop ;)
Braxen
Jag har fan risigt minne ... :nervous:

Cham
kunde inte bara springa iväg - Stenis manglade ju :D
Kvicket
Som Cham sa..
När det för en gångs skull liras hardstyle i Sverige så kan jag inte gå därifrån :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 
Privacy Statement