|
SWE-TA MEET-UP ..::.. MB Summer Cruise '06 (pg. 5)
|
View this Thread in Original format
| SWE_TRANCE |
| quote: | Originally posted by NooN
Jag var där iaf. Många andra också.
Bara hardstyle-nissarna som bangade typ. |
hörrö, jag är ingen "hardstyle-nisse"..jag sov...heeh :rolleyes: |
|
|
| Smeagol |
| Vi borde försöka samla eftersnacket i en tråd kanske? Kan man klippa ihop de senaste inläggen från 2 olika trådar reveal? :conf: |
|
|
| ScuL |
| jag var där dock!! :D |
|
|
| reveal |
| quote: | Originally posted by Smeagol
Vi borde försöka samla eftersnacket i en tråd kanske? Kan man klippa ihop de senaste inläggen från 2 olika trådar reveal? :conf: |
Ja det tror jag nog går, vad är det som ska fixas? Eller så är det bara att fortsätta eftersnacket i en av trådarna :) Steve får bakläxa, han brukar ju starta eftersnacks-trådar :p |
|
|
| Laszlo |
| id uppe till vänster jämte mjz är smeagol om jag inte är helt ute o cyklar... |
|
|
| mjz |
id längst ner till höger är snowave eller hur han nu stavar det :)
 |
|
|
| Laszlo |
| quote: | Originally posted by mjz
|
För nu glaset till din mun
Tjofaderittan Lambo
Å drick ur din fyllefyllehund
Tjofaderittan Lambo
Se hur dropparna i glaset
Rinner ner i fylleaset
Lambo Hej Lambo Hej
Tjofaderittan Lambo
:) |
|
|
| Akia |
[QUOTE]Originally posted by mjz
Hmmm...man får väl skylla på förlorad skönhetssömn... |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by Laszlo
För nu glaset till din mun
Tjofaderittan Lambo
Å drick ur din fyllefyllehund
Tjofaderittan Lambo
Se hur dropparna i glaset
Rinner ner i fylleaset
Lambo Hej Lambo Hej
Tjofaderittan Lambo
:) |
Nästan... han sa bestämmt!
Svep den nu... svep, du lägger inte av, svep hela så kommer jag med en ny! Svep, inte ett andetag!
Så vad gjorde jag... jag svepte!
Tack för den Özze! |
|
|
| jofawe |
är det bara jag.. eller har Daniey EXAKT samma ansiktsuttryck på alla laszlos bilder? ;)
För övrigt var det trevligt att så många, inklusive Staz som kom lite sent .. men bättre sen än aldrig, ELLER HUR Kvicket?! :whip: |
|
|
|
|