return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 3 4 [5] 
SWE-TA MEET-UP ..::.. MB Summer Cruise '06 (pg. 5)
View this Thread in Original format
SWE_TRANCE
quote:
Originally posted by NooN
Jag var där iaf. Många andra också.
Bara hardstyle-nissarna som bangade typ.


hörrö, jag är ingen "hardstyle-nisse"..jag sov...heeh :rolleyes:
Smeagol
Vi borde försöka samla eftersnacket i en tråd kanske? Kan man klippa ihop de senaste inläggen från 2 olika trådar reveal? :conf:
ScuL
jag var där dock!! :D
reveal
quote:
Originally posted by Smeagol
Vi borde försöka samla eftersnacket i en tråd kanske? Kan man klippa ihop de senaste inläggen från 2 olika trådar reveal? :conf:


Ja det tror jag nog går, vad är det som ska fixas? Eller så är det bara att fortsätta eftersnacket i en av trådarna :) Steve får bakläxa, han brukar ju starta eftersnacks-trådar :p
SteveTranz4ever
Snicksnack!



Swe-TA meetup gick rätt bra denna gången, höll fan själv på att missa men gick förbi där exakt klockan 14 :)


NooN, Steve, Vizay
Smeagol, mjz
jofawe
id, Akia
Anuga, ScuL
Laszlo, Daniey, Snowave

Mitt namnminne är sådär :rolleyes:
Ett par minuter efter dök även Staz upp, nån tog ett kort på han så vi kunde photoshopa in han i efterhand :D

http://sweta.mine.nu/swetameetuplaszlo02.jpg
http://sweta.mine.nu/swetameetuplaszlo03.jpg
http://sweta.mine.nu/swetameetuplaszlo04.jpg
http://sweta.mine.nu/swetameetuplaszlo05.jpg
http://sweta.mine.nu/swetameetuplaszlo06.jpg
http://sweta.mine.nu/swetameetuplaszlo07.jpg






Vilka mer har pics ? Posta or stfu!
Laszlo
id uppe till vänster jämte mjz är smeagol om jag inte är helt ute o cyklar...
mjz
id längst ner till höger är snowave eller hur han nu stavar det :)







Laszlo
quote:
Originally posted by mjz


För nu glaset till din mun
Tjofaderittan Lambo
Å drick ur din fyllefyllehund
Tjofaderittan Lambo
Se hur dropparna i glaset
Rinner ner i fylleaset
Lambo Hej Lambo Hej
Tjofaderittan Lambo

:)
Akia
[QUOTE]Originally posted by mjz


Hmmm...man får väl skylla på förlorad skönhetssömn...
SteveTranz4ever
quote:
Originally posted by Laszlo
För nu glaset till din mun
Tjofaderittan Lambo
Å drick ur din fyllefyllehund
Tjofaderittan Lambo
Se hur dropparna i glaset
Rinner ner i fylleaset
Lambo Hej Lambo Hej
Tjofaderittan Lambo

:)


Nästan... han sa bestämmt!

Svep den nu... svep, du lägger inte av, svep hela så kommer jag med en ny! Svep, inte ett andetag!

Så vad gjorde jag... jag svepte!

Tack för den Özze!

jofawe
är det bara jag.. eller har Daniey EXAKT samma ansiktsuttryck på alla laszlos bilder? ;)

För övrigt var det trevligt att så många, inklusive Staz som kom lite sent .. men bättre sen än aldrig, ELLER HUR Kvicket?! :whip:
anuga










CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 [5] 
Privacy Statement