return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 [2] 3 4 5 6 
Voetbal; seizoen 2006 - 2007 (pg. 2)
View this Thread in Original format
Zand|Man
quote:
Originally posted by Mindphaser
Het is waarschijnlijk het beste voor Kuyt maar ook voor Feyenoord.
18 miljoen, imo een veel te hoge transfersom maar natuurlijk mooi voor Feyenoord.
gaan!


Ik had vernomen, dat hij voor 2 miljoen minder is vertrokken na liverpool...
Remy D
quote:
Originally posted by Zand|Man
Ik had vernomen, dat hij voor 2 miljoen minder is vertrokken na liverpool...

ja klopt want vraagprijs was 20 miljoen ;)
basd
Zo, we zijn begonnen.
Dj_Day-V
Achja, AZ even 8-1 winnen:tongue2
Remy D
quote:
Originally posted by Dj_Day-V
Achja, AZ even 8-1 winnen:tongue2

hahaha ja wel opvallend dat Averladze er geen 1 scoorde.
AirPole
Vandaag voor het eerst naar de Groene Hel geweest! En ow wat was het VET!!!!!!!!1


Grunn gewonnnen met 3-0 van Feyenoord!!!!!!!!1


GEIL :eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop: :crazy: :crazy: :crazy:
Dj_Day-V
Had ik eigenlijk wel verwacht :) (Zonder Kuijt, Kalou, Castelen en Hofs)
SnuggLe
Kom maar kom maar kom maar kom maar...
Fkwebeman
woomp! 3-0
eitje, eerste helft was wel ontzettend zwak zeg, maar Feyenoord mag uiteindelijk blij zijn dat het met slechts 3-0 verloor
DjRV
Ajax was een zware bevalling, Feyenoord moet echt een spits gaan kopen.

Mindphaser
Ik vond het nog wel meevallen wat die zware bevalling betrefd.
Wat wel heel erg voorspelbaar is zijn die rushes binnendoor van Babel.. hij heeft weleens geluk met zo'n afstondschot maar assists geeft ie amper.
DjRV
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 
Privacy Statement