|
Voetbal; seizoen 2006 - 2007 (pg. 5)
|
View this Thread in Original format
| magrec |
| jansen heeft opzich wel een goede pass. Ik vond vooral de verdediging superslecht. Kuyt matig, van persie op 2 acties na waar zijn tegenstanders meteen aan de rem moesten trekken en geel kregen ook maar matig. Hij is niet 1x voorbij zijn tegenstander gekomen daarna...Landzaat heb ik de hele wedstrijd bijna niet gezien. Huntelaar maakte alleen maar overtredingen volgens de scheidsrechter. |
|
|
| Yarnie |
| 3 punten in een uitwedstrijd voor een kwalificatie, niet slecht kwa resultaat. Laten we de wedstrijd maar verder snel vergeten en kijken wat woensdag ons brengt |
|
|
| magrec |
redelijke wedstrijd met heitinga en landzaat weer ver onder de maat.
De echte actie was te zien bij de wedstrijd van duitsland tegen san marino :D fokking 0-13 hahahaha |
|
|
| Siesta |
wat was die scheitinga slecht, echt enorm slecht. Wat ik dan wel weer jammer vind is dat er allemaal gejuich vna de tribunes komt wanneer die gewisseld word, daar help je zon jonge ook niet echt mee.
Verder blij dat van Persie meedoet, wat een wereldvoetballer is dat nu al. Huntelaar viel wel weer tegen. Landzaat ook.
Huntelaar en Landzaat mogen wat mij betreft gewisseld worden voor Mark en Ruud, maar dat zal MvB wel nooit doen, te eigenwijs voor.... |
|
|
| AirPole |
| quote: | Originally posted by Siesta
wat was die scheitinga slecht, echt enorm slecht. Wat ik dan wel weer jammer vind is dat er allemaal gejuich vna de tribunes komt wanneer die gewisseld word, daar help je zon jonge ook niet echt mee.
Verder blij dat van Persie meedoet, wat een wereldvoetballer is dat nu al. Huntelaar viel wel weer tegen. Landzaat ook.
Huntelaar en Landzaat mogen wat mij betreft gewisseld worden voor Mark en Ruud, maar dat zal MvB wel nooit doen, te eigenwijs voor.... |
Die goals van Van Persie vond ik dus echt superlekker. Lekker schot heeft die vent. Net zo mooi als die goal op het WK, die vrije trap van hem. Weet zo ff niet meer tegen welk land dat was. |
|
|
| magrec |
| ik denk dat ruud het niet veel beter had gedaan dan huntelaar. Als je ziet dat huntelaar zijn ballen moet halen op het middenveld..... |
|
|
| Remy D |
| HUNTELAAR :tongue2 :crazy: |
|
|
| Remy D |
Gaaf man, Ruud 3x :D
hahaha en werd die Torres ff diep genaaid.. :stongue: |
|
|
| Dj_Day-V |
| Boeruh:crazy: Vanavond hoppelijk thuis van Liverpool winnen :) |
|
|
| Siesta |
SC HEERENVEEN
Als enigste ploeg met een normaal resultaat! :p |
|
|
| Djeebie |
| Ik heb het niet gezien, maar zeker netjes! Die Alves is echt de man hoor daar. Ajax was echt heel slecht weer. Het is dat die Noren nog slechter waren. |
|
|
| Jappio |
| quote: | Originally posted by Siesta
SC HEERENVEEN
Als enigste ploeg met een normaal resultaat! :p |
vorig weekend waren ze ook erg goed muahahaha :D |
|
|
|
|