|
Voetbal; seizoen 2006 - 2007 (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| Cellec |
| quote: | Originally posted by Siesta
sja wat een opmerkelijke transfer idd. Feyenoord koopt alle reserve spelers.
Lucius, reserve psv
Huysegems, reserve AZ
Charisteas, reserve Ajax
Feyenoord zet zich zelf echt voor aap haha | aankoopbeleid van niks... die wim jansen is echt goed bezig... |
|
|
| Desperado22 |
| Feyenoord has also some financial problems.. i heard about it. |
|
|
| AirPole |
| Onze Danny Buijs weggekocht door Feyenoord! Kutje! |
|
|
| Yarnie |
PSV heeft toch nog een redelijke slag kunnen slaan nadat ze VoH en Ooijer op het laatste moment zijn kwijt geraakt. Ik ben zeer benieuwd naar de verichtingen van Kluivert. Hij heeft een aantal jaren niet op niveau kunnen presteren en heeft toch vaak last van blessures. Jan Kronkamp heb ik eigenlijk niet zo'n hoge pet van op, niet voor niks zijn 4e club in iets meer dan 1 jaar tijd, afwachten dus. Tardelli heb ik op het jeugd WK vorig jaar in Nederland zien spelen, geloof dat Piet de Visser toen ook al van hem onder de indruk was, benieuwd of die het net zo goed kan doen als zijn beroemde braziliaans voorgangers;)
En dan die kakkerlakken, wat heb ik zitten lachen zeg gister. CHARISTEAS ! Feijenoord kan natuurlijk geen top halen, en ook geen toploon betalen. Dan vallen er veel 'namen' af. Tevens stond het bestuur onder grote druk omdat de technische stad gedreigd zou hebben met opstappen als er geen nieuwe spits werd gehaald. Maar dat het uiteidenlijk onze griekse vriend is geworden die bij ons vaak niet eens op de bank mocht plaatsnemen is natuurlijk hilarisch !
Buijs kwam trouwens uit de feijenoord jeugd ! |
|
|
| Remy D |
| omg ik kan wel weer huilen.... jezus wat was het slecht :conf: :( |
|
|
| ConFig |
| Hollandse Competitie is going down :tongue2 |
|
|
| magrec |
speelde belgië eigenlijk mee op het wk???
Anyway erg beroerde wedstrijd, tegen wit rusland moeten ze wel beter spelen anders krijgen ze klop. |
|
|
| ConFig |
| quote: | Originally posted by magrec
speelde belgië eigenlijk mee op het wk???
Anyway erg beroerde wedstrijd, tegen wit rusland moeten ze wel beter spelen anders krijgen ze klop. |
Over België praat ik niet.. tot vorig WK had België 5 deelnames op rij, wat toen een record was dacht ik.. maar België heeft zoon sucky ploeg tegenwoordig , tis een schande:whip: |
|
|
| TranceFool |
| quote: | Originally posted by ConFig
Hollandse Competitie is going down :tongue2 |
Wat was het ook alweer tegen Kazachstan? |
|
|
| ConFig |
| quote: | Originally posted by TranceFool
Wat was het ook alweer tegen Kazachstan? |
das de competitie niet he man :p
en wat het was? Belachelijk. |
|
|
| Dj_Day-V |
| Check dat middenveld ook:conf: Ik heb liever een v Bommel, Davids of Seedorf dan een Schaars of Janssen. |
|
|
|
|