|
Voetbal; seizoen 2006 - 2007 (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| Siesta |
Heerenveen ;) ;) :D
Lekkere overwinning, 5-0 op Stillem 2, voor wat het waard is. |
|
|
| DjRV |
| quote: | Originally posted by Siesta
Heerenveen ;) ;) :D
Lekkere overwinning, 5-0 op Stillem 2, voor wat het waard is. |
Goede speler die Alves :eyes:
Vind ik wel wat voor Ajax :tongue3
Bosvelt is precies wat Feyenoord nu nodig heeft, oelewappers hebben echt geslapen daaro @ 010. |
|
|
| Siesta |
| quote: | Originally posted by DjRV
Goede speler die Alves :eyes:
Vind ik wel wat voor Ajax :tongue3
Bosvelt is precies wat Feyenoord nu nodig heeft, oelewappers hebben echt geslapen daaro @ 010. |
Alves is een hele goede, de scouts bij heerenveen zeggen dat het de beste speler ooit is bij hveen. Maar hij moet nog groeien hier. Wat betreft Bosvelt, die heeft naast zich een snelle jonge gast (Prager) die veel loopwerk doet, zodat Bosvelt zichzelf niet uit de naden hoeft te lopen. Ben benieuwd hoe Heerenveen zich gaat houden tegen psv/ajax/az. |
|
|
| Fkwebeman |
Ik zeg dat dit nu al het laatste seizoen is van Alves in Heerenveen
wat hebben de topclubs zitten slapen zeg |
|
|
| Siesta |
| quote: | Originally posted by Fkwebeman
Ik zeg dat dit nu al het laatste seizoen is van Alves in Heerenveen
wat hebben de topclubs zitten slapen zeg |
sja hij heeft contract van 4 of 5 jaar, denk niet dat de topclubs in NL hem kunnen/willen betalen. |
|
|
| Jappio |
| Excelsior wordt kampioen :D |
|
|
| Muppy |
| En waarom heeft in godsnaam Dirk Kuijt de Gouden Schoen gewonnen?! Vraag me af wat die kerel afgelopen jaar gewonnen/gespresteerd heeft bij Feyenoord...:o |
|
|
| Dj_Day-V |
| quote: | Originally posted by Muppy
En waarom heeft in godsnaam Dirk Kuijt de Gouden Schoen gewonnen?! Vraag me af wat die kerel afgelopen jaar gewonnen/gespresteerd heeft bij Feyenoord...:o |
Niks, daarom gaat hij ook naar Liverpool...
;) |
|
|
| SnuggLe |
| Alstjeblieft zeg, Charisteas...hoelaag kan je zinken :( |
|
|
| Cellec |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Alstjeblieft zeg, Charisteas...hoelaag kan je zinken :( | mee eens... en de gouden schoen is ook een individu prijs he... zie maar nu de competitie is begonnen wat feyenoord is zonder kuijt... niet veel! kerel heeft de boel op sleeptouw genomen en daar mag ie best een prijs voor krijgen! |
|
|
| Siesta |
sja wat een opmerkelijke transfer idd. Feyenoord koopt alle reserve spelers.
Lucius, reserve psv
Huysegems, reserve AZ
Charisteas, reserve Ajax
Feyenoord zet zich zelf echt voor aap haha |
|
|
| Cosmic |
Haha, PSV, Feyenoord en AZ hebben alle 3 een ex-Ajax spits in de spits rondlopen:p
Ik denk trouwens wel dat Kluivert wel hoge ogen gaat gooien (mits fit). De Nederlandse verdedigers zijn niet van hetzelfde nivo als de spaanse en engelse. |
|
|
|
|