return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 4 5 
אוז (pg. 2)
View this Thread in Original format
DJ-Kreing^^
ביום רביעי ב 00:30
נראה לי
:)
eXeTik
רביעי 00:15
אם אני לא טועה...
DJ-Kreing^^
quote:
Originally posted by eXeTik
רביעי 00:15
אם אני לא טועה...


צודק...
:)
Hell_Copter
אני יתקן את שניכם כי זה ברביעי ב 00:05
אבל עד שזה מתחיל עם הפרסומות אז עוברות כמעט 5 דקות

כמו שאמרתי כבר אני הכי אוהב את פאנקאמו... הוא כזה חיה!!!

המוראלס הזה כזה הומו... נראה לי הוא ימות ממש בקרוב
וממש מעצבן אותי שרואים לאיזה 20 אנשים את הזין בכל פרק
Hell_Copter
quote:
Originally posted by DjNumShum
דייי
אין על אוריילי איןןן
הבן אדם הזה נמצא לבד רק עם האח המדרוב שלו והוא שולט שם בכל הכלא


הוא לא שולט בכל הכלא בגרוש... אבל הוא ביחסים טובים שם עם מלא ככה שאף אחד לא רוצה להרוג אותו
ראית שהם לקחו את התרופה הזאת ועכשיו אח שלו הפך להיות זקן עם מלא קמטים ושיער לבן??
DjNumShum
מה קרה לך,
תראה אוריילי לא שייך לאף קבוצה ועדיין אף אחד לא מסוגל לגעת בו..
הוא שולט שם ולפי דעתי הוא הולך להנהיג את הכלא
כי עכשיו אדביזי מת אין מנהיג לכל הסמים והחרא
Hell_Copter
הוא לא מסוכסך עם אף אחד וזה למה הוא לא מת...
ועדיין יש סמים אצל פואט השמן הזה

שימו לב לזה שיש מלא שהם מהתחלה והם סביר להניח לא ימותו
אוריילי הוא אחד מהם... גם ביצ'ר
yahel222
אוז !!!
איכס !!!!!!

ראיתי כמה פעמים ונגעלתי מזההה
NeMeSiS1234
quote:
Originally posted by yahel222
אוז !!!
איכס !!!!!!

ראיתי כמה פעמים ונגעלתי מזההה

על מה אתה מדבר??? סדרת אומנות
זה לא סתם סדרה זה מופת!!!
Hell_Copter
quote:
Originally posted by yahel222
אוז !!!
איכס !!!!!!

ראיתי כמה פעמים ונגעלתי מזההה


מבלי להגעל ואת זה אתה לא מסוגל X איך ראית אמריקה??
אז רואים שם זין כל 5 דקות... אפשר להתגבר על זה
זה פשוט אומנות

Hell_Copter
*Bump*

מצטער על הבאמפ חברים אבל התחילה אתמול עונה חדשה של אוז וזה פשוט מדהים אותי כל פעם מחדש
אתמול פרק ראשון של העונה וכל הקרובי משפחה שבאו לבקר נהרגו באוטובוס בדרך לכלא
גם כל אוז עבר שיפוצים בגלל שבפרק האחרון של העונה הקודמת אוריילי השאיר בטעות את הגז דולק ואיזה סוהר אחד רצה להדליק סיגריה והיה פיצוץ אדיר שהרס את כל הכלא... וואי איזה מסכן דילן מה שקרה לו... הוא נראה כמו מישהו שהורידו לו את כל העור... איזה פרק!!!!!!
DJ_BoN
סדרה מעולה!!!!!
איזה פרק מעולה היה אתמול!!

אבל יכול להיות שפספסתי איזה פרק.....

מה עם הכומר הזה שתקעו אותו בקיר? מה קרה לו?
(דילן מבברלי הילס)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 
Privacy Statement