|
אוז (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| DJ-Kreing^^ |
ביום רביעי ב 00:30
נראה לי
:) |
|
|
| eXeTik |
רביעי 00:15
אם אני לא טועה... |
|
|
| DJ-Kreing^^ |
| quote: | Originally posted by eXeTik
רביעי 00:15
אם אני לא טועה... |
צודק...
:) |
|
|
| Hell_Copter |
אני יתקן את שניכם כי זה ברביעי ב 00:05
אבל עד שזה מתחיל עם הפרסומות אז עוברות כמעט 5 דקות
כמו שאמרתי כבר אני הכי אוהב את פאנקאמו... הוא כזה חיה!!!
המוראלס הזה כזה הומו... נראה לי הוא ימות ממש בקרוב
וממש מעצבן אותי שרואים לאיזה 20 אנשים את הזין בכל פרק |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by DjNumShum
דייי
אין על אוריילי איןןן
הבן אדם הזה נמצא לבד רק עם האח המדרוב שלו והוא שולט שם בכל הכלא |
הוא לא שולט בכל הכלא בגרוש... אבל הוא ביחסים טובים שם עם מלא ככה שאף אחד לא רוצה להרוג אותו
ראית שהם לקחו את התרופה הזאת ועכשיו אח שלו הפך להיות זקן עם מלא קמטים ושיער לבן?? |
|
|
| DjNumShum |
מה קרה לך,
תראה אוריילי לא שייך לאף קבוצה ועדיין אף אחד לא מסוגל לגעת בו..
הוא שולט שם ולפי דעתי הוא הולך להנהיג את הכלא
כי עכשיו אדביזי מת אין מנהיג לכל הסמים והחרא |
|
|
| Hell_Copter |
הוא לא מסוכסך עם אף אחד וזה למה הוא לא מת...
ועדיין יש סמים אצל פואט השמן הזה
שימו לב לזה שיש מלא שהם מהתחלה והם סביר להניח לא ימותו
אוריילי הוא אחד מהם... גם ביצ'ר |
|
|
| yahel222 |
אוז !!!
איכס !!!!!!
ראיתי כמה פעמים ונגעלתי מזההה |
|
|
| NeMeSiS1234 |
| quote: | Originally posted by yahel222
אוז !!!
איכס !!!!!!
ראיתי כמה פעמים ונגעלתי מזההה |
על מה אתה מדבר??? סדרת אומנות
זה לא סתם סדרה זה מופת!!! |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by yahel222
אוז !!!
איכס !!!!!!
ראיתי כמה פעמים ונגעלתי מזההה |
מבלי להגעל ואת זה אתה לא מסוגל X איך ראית אמריקה??
אז רואים שם זין כל 5 דקות... אפשר להתגבר על זה
זה פשוט אומנות |
|
|
| Hell_Copter |
*Bump*
מצטער על הבאמפ חברים אבל התחילה אתמול עונה חדשה של אוז וזה פשוט מדהים אותי כל פעם מחדש
אתמול פרק ראשון של העונה וכל הקרובי משפחה שבאו לבקר נהרגו באוטובוס בדרך לכלא
גם כל אוז עבר שיפוצים בגלל שבפרק האחרון של העונה הקודמת אוריילי השאיר בטעות את הגז דולק ואיזה סוהר אחד רצה להדליק סיגריה והיה פיצוץ אדיר שהרס את כל הכלא... וואי איזה מסכן דילן מה שקרה לו... הוא נראה כמו מישהו שהורידו לו את כל העור... איזה פרק!!!!!! |
|
|
| DJ_BoN |
סדרה מעולה!!!!!
איזה פרק מעולה היה אתמול!!
אבל יכול להיות שפספסתי איזה פרק.....
מה עם הכומר הזה שתקעו אותו בקיר? מה קרה לו?
(דילן מבברלי הילס) |
|
|
|
|