return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 [3] 4 5 
אוז (pg. 3)
View this Thread in Original format
NyKoN
בואנה אחי
סדרת מווווופת
זאת גאונות לשמה
חבל שאני גמור מעייפות בימי רביעי וביום חמישי אני צריך לקום מוקדם אז אני בקושי רואה משהו

אתמול ראיתי חצי שעה והיה פרק בן זונה בלי ספק אבל ראיתי רק עד 12 וחצי ככה כי הייתי גמור מעייפות

ראיתי אבל את העור של הכומר ההוא שתקעו אותו בתוך הקיר
וזה היה מפחיד חבל על הזמן!
ואוריילי לא ישלוט ולא שולט כי בסופו של דבר יבינו שהוא מסכסך בין כולם ויקרעו אותו
Hell_Copter
quote:
Originally posted by DJ_BoN
מה עם הכומר הזה שתקעו אותו בקיר? מה קרה לו?
(דילן מבברלי הילס)


הייתה הרי בפרק הקודם שריפה ענקית שהרסה את כל הבית כלא
והוא היה כלוא במטבח מאחורי המקרר ובנס הוא שרד את השריפה
ראו אותו שם בלי עור בכלל כמו בשיעור ביולוגיה או אנערף שרואים שלד ועוד אחד בלי עור רק עם שרירים ודם וכל זה... ככה הוא נראה
NyKoN
לללללללללאאאאאאאאאאאאאא
אחרי העונה השישית החליטו שיותר לא לעשות את אוז
הרגע קראתי את זה..
אני מאוכזב
http://news.ep.walla.co.il/ts.cgi?t...=218088&path=22
Hell_Copter
איזה זין!!!!!!!!!!
נתנחם בזה שעכשיו רק התחילה העונה החמישית
אחת הסדרות הכי טובות שראיתי בחיים שלי
Dj Moriano
אני יכול להתנחם בזה שיהיו שידןרים חוזרים מהעונה הראשונה
ועד היום ראיתי רק משהו כמו 10 פרקים אז לי זה לא כל כך משנה לי זה כאילו יש עוד 6 עונות לסידרה....
Hell_Copter
אני יגיד לך את האמת זה מסריח שראית את הפרקים האחרונים ולא את הראשונים
וזה מבאס כי נגיד אתה רואה בהתחלה את אדביזי... ועכשיו אתה לא רואה אותו כי הוא מת... ואתה יודע מתי הוא מת וכאלה דברים
אבל אני לא יתנגד לראות את הכל שוב
DjChook
ראיתי את הפרק הראשון
נרדמתי ככה כמה דקות לפני הסוף
מקווה שלא הפסדתי משהו חשוב

היה אחלה אחלה פרק

סדרה גדולה
Hell_Copter
הפסדת את הקטע שהאוטובוס התהפך וכל הקרובי משפחה של האסירים מתו!!!
היה פרק ענק... אבל יותר מדי רגשני כזה
DjChook
לא נכון
בשניה הראשונה של הפרק ראו יעני כאילו בחלום או משהו כזה האוטובוס מתהפך
אז ציפיתי שזה מה שיקרה
Hell_Copter
quote:
Originally posted by DjChook
לא נכון
בשניה הראשונה של הפרק ראו יעני כאילו בחלום או משהו כזה האוטובוס מתהפך
אז ציפיתי שזה מה שיקרה


אני יודע!!
אבל אחרי שהאוטובוס התהפך הודיעו לכל האסירים ... היה מרגש כזה
חוץ מזה בסדרה כמו אוז אתה יכול לראות את זה ולחשוב שזה יקרה ולקבל ביאוס
בדיוק כמו שקרה לביצ'ר שבוע שעבר שהוא כבר יצא מהכלא ושמח והכל ואז הוא התעורר מהחלום

Hell_Copter
עוד 50 דקות יש אוז!!!!
כולם לראות... יהיה ענק כמו תמיד

ואל תגידו לי אתם צריכים ללכת לישון למה אם לי יש מחר מגן ואני צריך לקום באיזה 4 או 5 ללמוד ואני רואה אז גם אתם תראו!!!!!
DjChook
ואלה אחי אתמול ויתרתי על אוז בשביל לראות את
וויאר.קום

תשמע זה נראה נורא נחמד שקראתי על הסרט

אבל נתקעתי עם סרט מטומטם פסיכי לחלוטין

מילא היו כוסיות אבל בסוף ראו ת'חזה של ההכי מכוערת
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 
Privacy Statement