|
אוז
|
View this Thread in Original format
| Hell_Copter |
עוד מישהו פה רואה את סידרת המופת אוז כמוני?!
פשוט סידרה ענקית...
כל פרק קורים כל כך הרבה דסרים שאפשר לכתוב ספר
אני רוצה לדבר עם אנשים על מה שהיה
אז תגידו מי ראה אתמול ומי רואה בכלל |
|
|
| DJ-Kreing^^ |
פעם חרשתי על הסידרה הזאת וכל שבוע הייתי רואה
אבל אז התחילו השידורים החוזרים והפסקתי
אבל עכשיו כשיש שוב פרקים חדשים אז אני לא כל כך מעודכן
למרות שדווקא ראיתי אתמול את הפרק
:) |
|
|
| Hell_Copter |
איזה פרק טוב היה אתמול אה!?
תראה אחי... כל שבוע זה יותר טוב מהשבוע הקודם
אתה יודע הרי שאדביזי מת... אז אין מי שינהיג את השחורים
אני הכי אוהב את פאנקאמו
גם חברים שלי אומרים לי שאני דומה לו |
|
|
| DJ-Kreing^^ |
אמרתי לך אני לא מעודכן
:(
אדביזי מת???
איך ממנת יתר? |
|
|
| Hell_Copter |
זה היה הפרק האחרון של העונה הקודמת
ראית את הפרקים שהוא ניסה לצרף אליו את סעיד??
אז סעיד הצטרף אליו רק בגלל שהוא רצה להפיל אותו
ואדביזי גילה את זה... ושסעיד נכנס אליו לחדר אז הוא ניסה לדקור אותו
ושומעים כזה מכות וכל האסירים למטה משתגעים
ופתאום רואים דם על כל הוילון שבחדר שם
ואדביזי יוצא החוצה מהחדר עם כזה חיוך...
ואז יורק כזה דם כמו שמישהו שמת עושה ונופל על הריצפה עם סכין תקועה בגב
זה היה פשוט מדהים!!!!!!!!
ואז התחילה העונה החדשה שהיא גם אדירה
יש איזה אחד זקן שמנהיג את השחורים... אבל הוא לא רציני כל כך
נראה לי ירצחו אותו בקרוב |
|
|
| NeMeSiS1234 |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
זה היה הפרק האחרון של העונה הקודמת
ראית את הפרקים שהוא ניסה לצרף אליו את סעיד??
אז סעיד הצטרף אליו רק בגלל שהוא רצה להפיל אותו
ואדביזי גילה את זה... ושסעיד נכנס אליו לחדר אז הוא ניסה לדקור אותו
ושומעים כזה מכות וכל האסירים למטה משתגעים
ופתאום רואים דם על כל הוילון שבחדר שם
ואדביזי יוצא החוצה מהחדר עם כזה חיוך...
ואז יורק כזה דם כמו שמישהו שמת עושה ונופל על הריצפה עם סכין תקועה בגב
זה היה פשוט מדהים!!!!!!!!
ואז התחילה העונה החדשה שהיא גם אדירה
יש איזה אחד זקן שמנהיג את השחורים... אבל הוא לא רציני כל כך
נראה לי ירצחו אותו בקרוב |
הפרק ההוא באמת היה מדהים וחבל לאללה שאדביזי מת הוא היה אחד מהשחקנים הכי טובים שם
והכושי החדש הזה נראה לי יחזיק המווווון זמן מעמד והוא יחסל שם את כל האיטלקים והאיספנים המסריחים!!!
יחי עוז!!!!!!!!!!!!!1
אבל באסה רק שזה באיזה 12 בלילה עד איזה 1:30 כי למחרת אני לומד מ-0 עד 3 שזה קריעת תחת ואם אני רואה את עוז אין לי כוח לקום לבית ספר |
|
|
| eXeTik |
| אחת הסדרות הטובות ביותר שיש... |
|
|
| DjNumShum |
דייי
אין על אוריילי איןןן
הבן אדם הזה נמצא לבד רק עם האח המדרוב שלו והוא שולט שם בכל הכלא
סידרה סוףףףף
רק מרגיז שזה בשעות כאלה...
ואני אוהב גם את וורן למרות שהוא יצא קצת מהתמונה, איזה גאנגסטר הוא.... |
|
|
| DJ-Kreing^^ |
כן אוריילי....
אני זוכר את הפרק שהיה את הגמר של תחרות האיגרוף בין אח שלו לבין איזה מוסלמי אחד. ואוריילי התחיל להזכיר לו על אמא שלהם והאח חטף את הכריזה והוריד למוסלמי מכות והרג אותו.
:rolleyes: :rolleyes: |
|
|
| DjChook |
אחחח זה מאוחר מדי
וזה עוד לפני היום הכי קשה בשבוע
אז לא יוצא לי לראות הרבה
סדרה גדולה בכל אופן
צריך לתקן את הוידאו |
|
|
| NeMeSiS1234 |
אני הכי אוהב את ביצ'ר!!!!!!!!!!!!!!
חחחחחחחחחחחחחחחחחחח
סתםםםםםםםםםםםםם
הוא סתם מעפן ...אבל כשהוא מתעצבן... |
|
|
| Dj Moriano |
אני רואה את זה מתי שאני נתקל בזה....
באיזה יום ושעה זה..... |
|
|
|
|