return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 4 5 
אוז
View this Thread in Original format
Hell_Copter
עוד מישהו פה רואה את סידרת המופת אוז כמוני?!

פשוט סידרה ענקית...
כל פרק קורים כל כך הרבה דסרים שאפשר לכתוב ספר
אני רוצה לדבר עם אנשים על מה שהיה
אז תגידו מי ראה אתמול ומי רואה בכלל
DJ-Kreing^^
פעם חרשתי על הסידרה הזאת וכל שבוע הייתי רואה
אבל אז התחילו השידורים החוזרים והפסקתי
אבל עכשיו כשיש שוב פרקים חדשים אז אני לא כל כך מעודכן
למרות שדווקא ראיתי אתמול את הפרק
:)
Hell_Copter
איזה פרק טוב היה אתמול אה!?

תראה אחי... כל שבוע זה יותר טוב מהשבוע הקודם
אתה יודע הרי שאדביזי מת... אז אין מי שינהיג את השחורים
אני הכי אוהב את פאנקאמו
גם חברים שלי אומרים לי שאני דומה לו
DJ-Kreing^^
אמרתי לך אני לא מעודכן
:(
אדביזי מת???
איך ממנת יתר?
Hell_Copter
זה היה הפרק האחרון של העונה הקודמת

ראית את הפרקים שהוא ניסה לצרף אליו את סעיד??
אז סעיד הצטרף אליו רק בגלל שהוא רצה להפיל אותו
ואדביזי גילה את זה... ושסעיד נכנס אליו לחדר אז הוא ניסה לדקור אותו
ושומעים כזה מכות וכל האסירים למטה משתגעים
ופתאום רואים דם על כל הוילון שבחדר שם
ואדביזי יוצא החוצה מהחדר עם כזה חיוך...
ואז יורק כזה דם כמו שמישהו שמת עושה ונופל על הריצפה עם סכין תקועה בגב
זה היה פשוט מדהים!!!!!!!!

ואז התחילה העונה החדשה שהיא גם אדירה
יש איזה אחד זקן שמנהיג את השחורים... אבל הוא לא רציני כל כך
נראה לי ירצחו אותו בקרוב
NeMeSiS1234
quote:
Originally posted by Hell_Copter
זה היה הפרק האחרון של העונה הקודמת

ראית את הפרקים שהוא ניסה לצרף אליו את סעיד??
אז סעיד הצטרף אליו רק בגלל שהוא רצה להפיל אותו
ואדביזי גילה את זה... ושסעיד נכנס אליו לחדר אז הוא ניסה לדקור אותו
ושומעים כזה מכות וכל האסירים למטה משתגעים
ופתאום רואים דם על כל הוילון שבחדר שם
ואדביזי יוצא החוצה מהחדר עם כזה חיוך...
ואז יורק כזה דם כמו שמישהו שמת עושה ונופל על הריצפה עם סכין תקועה בגב
זה היה פשוט מדהים!!!!!!!!

ואז התחילה העונה החדשה שהיא גם אדירה
יש איזה אחד זקן שמנהיג את השחורים... אבל הוא לא רציני כל כך
נראה לי ירצחו אותו בקרוב

הפרק ההוא באמת היה מדהים וחבל לאללה שאדביזי מת הוא היה אחד מהשחקנים הכי טובים שם
והכושי החדש הזה נראה לי יחזיק המווווון זמן מעמד והוא יחסל שם את כל האיטלקים והאיספנים המסריחים!!!

יחי עוז!!!!!!!!!!!!!1
אבל באסה רק שזה באיזה 12 בלילה עד איזה 1:30 כי למחרת אני לומד מ-0 עד 3 שזה קריעת תחת ואם אני רואה את עוז אין לי כוח לקום לבית ספר
eXeTik
אחת הסדרות הטובות ביותר שיש...
DjNumShum
דייי
אין על אוריילי איןןן
הבן אדם הזה נמצא לבד רק עם האח המדרוב שלו והוא שולט שם בכל הכלא

סידרה סוףףףף
רק מרגיז שזה בשעות כאלה...
ואני אוהב גם את וורן למרות שהוא יצא קצת מהתמונה, איזה גאנגסטר הוא....
DJ-Kreing^^
כן אוריילי....
אני זוכר את הפרק שהיה את הגמר של תחרות האיגרוף בין אח שלו לבין איזה מוסלמי אחד. ואוריילי התחיל להזכיר לו על אמא שלהם והאח חטף את הכריזה והוריד למוסלמי מכות והרג אותו.
:rolleyes: :rolleyes:
DjChook
אחחח זה מאוחר מדי
וזה עוד לפני היום הכי קשה בשבוע
אז לא יוצא לי לראות הרבה
סדרה גדולה בכל אופן
צריך לתקן את הוידאו

NeMeSiS1234
אני הכי אוהב את ביצ'ר!!!!!!!!!!!!!!
חחחחחחחחחחחחחחחחחחח
סתםםםםםםםםםםםםם
הוא סתם מעפן ...אבל כשהוא מתעצבן...
Dj Moriano
אני רואה את זה מתי שאני נתקל בזה....

באיזה יום ושעה זה.....
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 5 
Privacy Statement