return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 [4] 5 
אוז (pg. 4)
View this Thread in Original format
Hell_Copter
אתה לא נורמלי!!!!!!!!
היה פרק ענק (כרגיל) זה פשוט לא מפסיק להדהים אותי הסדרה הזאת... כל כך אמיתית
הארי סטנטון זה ההוא שאוריילי הכניס לצינוק כי הוא ביקש מאחד שקוראים לו מרטין מונטגומרי לשקר למנהל
קיצר אוריילי בא אליו ואומר לו שמונטגומורי הלשין עליו למנהל סטנטון לקח סכין ודקר אותו בצוואר
ואתה לאמצפה לראות את זה... ומונטגומרי מסתובב על הרצפה שאתה קולט סכין תקועה לו עמוק בתוך הצואר!!!! פשוט מדהים

והארים הבני זונות האלה דקרו את פאנקאמו!!!!!! כוש על האמא שלהם
צריך להרוג את רובסון ההומו הזה ואת הויט... הכניסו את הויט לצינוק והוא יושב כזה ישיבה מזרחית והזין שלו בין הרגליים... גועל נפש

אבל היה ענק!!!
DJ-Energy
טוב
בוא אני יסביר לך מה עבר בראש שלי שקראתי את זה

#&*($&#$*&%#$&*%#$*%&*#$&*#$%&*#$&*#$^*%^ אוריילי
16#%&$^*#%^*$%*@$^&@*^@*#$^*@#^$*@#^*@#$^*@#^*@#^*@#*^*@#^*@#^*
מנהל ביקש

2&*@*^!#$*^@*#%@#%SDG*!@#%*)!5826823681^*@#%&*@#&*!#@^*@#$^$743&#^#^

משהו כזה בערך
Hell_Copter
quote:
Originally posted by DJ-Energy
טוב
בוא אני יסביר לך מה עבר בראש שלי שקראתי את זה

#&*($&#$*&%#$&*%#$*%&*#$&*#$%&*#$&*#$^*%^ אוריילי
16#%&$^*#%^*$%*@$^&@*^@*#$^*@#^$*@#^*@#$^*@#^*@#^*@#*^*@#^*@#^*
מנהל ביקש

2&*@*^!#$*^@*#%@#%SDG*!@#%*)!5826823681^*@#%&*@#&*!#@^*@#$^$743&#^#^

משהו כזה בערך


צא מהבועה ותתחיל לראות אוז!!!!

מה קשה להבין... תוריד את כל השמות והכל ויוצא לך:

אחד תקע לשני סכין בצוואר ואתה רואה את זה עמוק עמוק בפנים עם קלוז אפ... דבר שאתה לא מצפה שיראו לך!!! זה מה שמדהים באוז... כל כך אמיתי
DjChook
רועי

הקטע עם הישיבה המזרחית
ואז הכומר בא כזה מלעמלה והוא מפחד נכון ?
ככה זה נגמר ?
ראיתי את הסוף אני חושב
אני כבר לא זוכר
בכל מקרה,

איך הכומר של הבית כלא חיי ?

הוא גם היה באוטובוס, לא ?
Hell_Copter
quote:
Originally posted by DjChook
רועי

הקטע עם הישיבה המזרחית
ואז הכומר בא כזה מלעמלה והוא מפחד נכון ?
ככה זה נגמר ?
ראיתי את הסוף אני חושב
אני כבר לא זוכר
בכל מקרה,

איך הכומר של הבית כלא חיי ?

הוא גם היה באוטובוס, לא ?


כן אחי ככה זה נגמר

הכומר של הבית כלא היה באוטובוס אבל אם היית רואה את הסוף של הפרק הקודם היית רואה שאחרי שהאוטובוס התהפך הוא כזה הוציא את הראש שלו והוא היה מלא דם והכל

מישהו יכול להסביר לי אם אלוורז מת? כי לא ממש הבנתי אם הוא מת או סתם בבית חולים
פאנקאמו בטוח לא מת... הוא יהיה בסדר נראה לי...
Hell_Copter
*Bump*

יוווווו איזה פרק אדיר היה עכשיו באוז!!!!!!!
זה פשוט לא יאמן!!!!!!!
אחד הפרקים הכי טובים שהיו העונה אם לא הטוב שבהם
עוד מישהו ראה?
DjChook
פאק רק עכשיו חזרתי הביתה

מה היה
ספר
Hell_Copter
פאק אחי ענית אחושרמוטה מהר לזה :)
היה כל כך הרבה דברים אדירים!!!

נכון יש את התוכנית הזאת לאמן את הכלבים שיהיה עזר לעוורים?
אז סוהר בא אל אחד האלה שמאמנים את הכלבים והראה לו על חרא שעל הרצפה ואמר לו לנקות את זה... אז האסיר לא הסכים אז הסוהר הוריד אותו לרצפה ומרח את הראש שלו על כל החרא של הכלבים ואז האסיר צעק לכלב "עכשיו" והכלב קפץ על הסוהר וזיין אותו ... רואים אותו נושך את הצוואר של הסוהר וכל הדם יוצא

והיה גם אחד שקוראים לו גלן שופ ששבוע שעבר כרת לו את היד מישהו באוז...
אז הוא השתחרר מבית החולים ... קיצר אוריילי ככה צועק לו מלמעלה
"hey Shup, need a hand"
אני נשפכתי על הרצפה!!!!!
DjChook
היום אחי סיפר לי מה היה

יו איזה טירוף עם הנאצים...

כ"כ שנאתי את הבן זונה הזה

אני בהלם איך פספסתי את המכות של הסיני עם הסוהרים

ומזל לפי מה שהוא הסביר לי שכנראה סיריל בסוף לא יקבל עונש מוות


סעמק
אתה חייב להתחיל להזכיר לי לראות את זה

:)
eXeTik
היה פרק סופני, שכחת גם שסילקו את איך שלא קוראים לו מהאגודה של האירים למה הרופא השתל לו ריקמה של כושי בחניכיים.


בכל מקרה- אין לי כוח לחפש את זה עכשיו אבל רק שתדעו שיש אופציה בסלקום שזה יודיע לך על תוכניות ב
sms
זה כל פעם מודיע לי על אוז... ככה אני לא מפספס

Hell_Copter
quote:
Originally posted by eXeTik
היה פרק סופני, שכחת גם שסילקו את איך שלא קוראים לו מהאגודה של האירים למה הרופא השתל לו ריקמה של כושי בחניכיים.



כן זה היה פשוט קורע!!!!
עוד בפרק שעבר שהוא השתיל לו זה היה מצחיק כי הוא התחיל באמצע הניתוח לדבר איתו על זה... ואיך הוא כל שניה ירק דם הרובסון הזה...

וג'ה ההומו הזה אשכרה זיין את הסוהרים אבל אחר כך הם דפקו בו יותר חזק... ועוד שהוא בבידוד... אולי הוא יחזור עוד פעם לתרדמת
DjChook
מה זההההההההההההההההה

תגידו
זה היה הפרק האחרון בסידרה או בעונה ?
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 
Privacy Statement