|
house / club / groove (pg. 11)
|
View this Thread in Original format
| Phortastic |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Zouden jullie producers als Mashtronic, Hernan Cerbello of de 16 Bit Lolita's ook onder de noemen electro/house/groove zetten? |
Mashtronic = electro house
Cerbello & 16 bit lolita's = progressive house
IMO :) |
|
|
| Jasperovitsj |
Veel progressive vind ik niet terug in Cerbello's producties, maar echt house zou ik het ook niet noemen. Hence the confusion :p
De Lolita's kunnen gewoon alles, dus het is zinloos om een etiketje op hun muziek te plakken. Of misschien dit: geniaal. |
|
|
| Phortastic |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Of misschien dit: geniaal. |
idd :) |
|
|
| FUSyke |
* Sat 16/09 > Felix Da Housecat @ Dirty Dancing
* Fri 13/10 > Tom De Neef @ The Replay
* Wed 18/10 > M.A.N.D.Y. @ FUSE
* Tur 31/10 > Amnesia World Tour @ Illusion > Robbie Rivera
* Sun 12/11 > Illusion > Tom Novy Dr Kucho -
* Sat 18/11 > Skynet Groove City > Silicone Soul David Morales Martin Solveig Sven Vδth Adam Beyer T-Quest Jan Van Biesen -
* Sat 16/12 > Innercity @ Amsterdam RAI |
|
|
| Bertn |
| quote: | Originally posted by Phortastic
Mashtronic = electro house
|
wa heeft mashtronic dan voor 1 kloot met electro te maken?:p |
|
|
| Eagle` |
Ik loop hopeloos achter met vanalles en nog wat, maar
Pryda - Shadows
wat een pracht plaatje  |
|
|
| Phortastic |
| quote: | Originally posted by Bertn
wa heeft mashtronic dan voor 1 kloot met electro te maken?:p |
Als ge daar gene electro in hoort dan scheelt er iets. En check discogs, beatport, juno, ... en stuur die sites ook maar ne mail da hun genre fout is dan ;)
Als ik een suggestie mag geven; laat het veranderen in groove ofzo. |
|
|
| Bertn |
| quote: | Originally posted by Phortastic
Als ik een suggestie mag geven; laat het veranderen in groove ofzo. |
nah, dat klinkt een beetje belachelijk, ni?:p
nee dunno, als ik nog eens terugluister naar world service 1 en dat vergelijk met mashtronic hoor ik praktisch geen gelijkenissen wat genrekarakteristieken betreft.
en die online webshops volgen ook maar de benaming die een of andere kloot eraan heeft gegeven, en die teveel andere klooien gewoon hebben overgenomen:p |
|
|
| Phortastic |
| Ja idd, ik denk ook dat alle kloten ongelijk hebben en gij de enige zijt die het juiste plaatje voor ogen heeft. That sounds about right ;) |
|
|
| Bertn |
| quote: | Originally posted by Phortastic
Ja idd, ik denk ook dat alle kloten ongelijk hebben en gij de enige zijt die het juiste plaatje voor ogen heeft. That sounds about right ;) |
het gebeurt wel vaker:p:clown: |
|
|
| Phortastic |
| quote: | Originally posted by Bertn
:clown: |
fixed |
|
|
| Phortastic |
| quote: | Originally posted by Eagle`
Ik loop hopeloos achter met vanalles en nog wat, maar
Pryda - Shadows
wat een pracht plaatje |
Om maar te zwijgen van Audiofly - I Can't Remember (Eric Prydz Remix) en Pryda - Frankfurt :eyes:
(Digweed heeft die 2 gedraaid in zen kiss 100 set op 03-09) |
|
|
|
|