return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 12 
house / club / groove (pg. 9)
View this Thread in Original format
Push2005
quote:
Originally posted by Phortastic
Alleen opvallend dat een hoop van zen non-trance "promos" altijd gespeeld wordt als ze al 6 maanden uit zijn ofzo ;)

Een hoop ? Hier en daar een plaat... 't is idd waar dat sommige progressive tracks trager worden opgepikt, maar slechts in zeer kleine mate hoor. Het stelt nog steeds niets voor vergeleken met Schulz, die hinkt dikwijls achter :p
FredNova
grappige discussie
mrcanon
quote:
heb ik ni gezegd he. Kvond 2 jaar geleden minimal ook boutmuziek hoor. Maar das ineens zo gekomen :)
En dan nog vind ik ni alle minimal goed ze, eerder de minimal die bij techhouse aanleunt vind ik super.

Bij mij ist meestal ook zo als ik iets graag in het genre hoor. Ik vind het toch enorm spijtig dat er geen techno meer gemaakt wordt zoals vroeg, er bestond dan ook enorm veel , maar volgende platen waren toch echt bommen op de dansvloer op het einde van het nog vroegere techno-tijdperk:

Cirez Z - Control Freak
Henrik B - Manwolf
Redhead - Master Of Deceed
Mauro Picotto - Alchemist

Heb Picotto altijd eens willen zien toen hij anno 2003-2004 nog echte techno draaide, maar het is er nooit van gekomen. Nu draait hij ook meer tech-house. Misschien komt het oude techno-tijdperk ooit terug, wie weet. Maar voor het moment is techno zo dood alst maar kan zijn.
Phortastic
quote:
Originally posted by Push2005
Het stelt nog steeds niets voor vergeleken met Schulz, die hinkt dikwijls achter :p

lol, volledig akkoord. Ne grotere mongool dan Schulz is er atm niet.
mrcanon
quote:
Originally posted by Push2005
Incorrect; Tiesto speelt elke promo die hij in zn handen krijgt en hij zelf goed vindt... Daarvan dat je verschillende stijlen terugvindt. Hij herhaalt zn tracklists alleen grotendeels maar als hij rond een concept werkt (zoals ISOS5)

AvB speelt wat 'hot' is... Hij pikt dikwijls platen als laatste op, speelt de platen van zn producer-vriendjes en dan krijg je Plastic-Fantastic ertussen :p

Push, hier ben ik toch nie mee akkoord. Ok, ik snap ook totaal nie waarom hij Plastic Fantastic draait, da vraag ik mij al af van vorig jaar toen hij ook Play It Louder draaide. Ik snap ook niet waarom hij op gigs soms al begint te knallen van in het begin, zoals beginnen met 4LB. Toen ik Armin gehoord heb in La Rocca was hij enorm goed, spijtig dat hij zo niet kan draaien op grote events. De opbouw van zijn set was dan echt erg goed! Tiësto zijn platenkeuze is ook redelijk goed, maar spijtig dat hij oude platen blijft draaien, zoals Traffic.
BZRK
quote:
lol, volledig akkoord. Ne grotere mongool dan Schulz is er atm niet.

En Peter Gun is een mietje, nah :p
Phortastic
quote:
Originally posted by BZRK
En Peter Gun is een mietje, nah :p

haha, ge krijgt me toch ni op men paard ze :)

voor mijn part vindt heel de wereld peter gun een janet, i dont give a flying ;)

en schulz blijft ne ubermongool ;)
Bertn
een jaar of 2 terug draaide schulz anders retevette livesets, vol met gloednieuwe underground platen. ondertussen is er precies veel veranderd:o
Push2005
quote:
en schulz blijft ne ubermongool ;)

Bwah, da vind ik overdreven. Persoonlijk hoor ik schulz live wel redelijk graag... Hij is alleen niet origineel qua trackkeuze.
Naar GDJB luister ik nie, dus geen idee van z'n shows :p

Markus Schulz - Miami 05 leg ik van tijd tot tijd toch wel graag es op... :)
Phortastic
Coldharbour Sessions 2004 was zen laatste rel om over naar huis te schrijven, sindsdien doet ie me persoonlijk niets meer. En het feit dat ie vaak hitjes 2 jaar na datum draait vind ik echt te onnozel voor woorden. Ieder zen ding ofcourse ;)

BZRK
quote:
En het feit dat ie vaak hitjes 2 jaar na datum draait vind ik echt te onnozel voor woorden.

Ik weet nie goed waar ge da haalt eigenlijk?
Ja, in zijn livesets is hij dit jaar niet vet geweest, en blijft hij de platen draaien die hij een jaar geleden ook al draaide. Hij blijft ze gewoon draaien, tis niet dat hij er nu pas mee op de proppen komt...
M.I.K.E. draait ook Language al een jaar lang, en daar is zoveel commentaar nie op :p
En als dit GDJB betreft, dan slaat het al helemaal op niets, want Markus draait continu nieuwe tracks die ik nog nooit door iemand anders heb horen draaien. Je mag trouwens de tracklist van Ibiza 06 eens bekijken en me zeggen waar de oude hitjes zitten.
FredNova
*Fred neemt er een zak chips en een cola bij*

+ http://www.tranceaddict.com/forums/...12&pagenumber=1

hier nog wat voer voor de bashers ;-) (interview in 1ste post)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 12 
Privacy Statement