|
house / club / groove (pg. 12)
|
View this Thread in Original format
| CygnusX |
| quote: | Originally posted by Eagle`
Ik loop hopeloos achter met vanalles en nog wat, maar
Pryda - Shadows
wat een pracht plaatje |
Mooi nummerke indeed! |
|
|
| Phortastic |
| quote: | Originally posted by Phortastic
Om maar te zwijgen van Audiofly - I Can't Remember (Eric Prydz Remix) en Pryda - Frankfurt :eyes:
(Digweed heeft die 2 gedraaid in zen kiss 100 set op 03-09) |
Die "I can't Remember" remix komt soon uit als "Pryda - Remember" hoor ik net ;) |
|
|
| Glexx |
Hey,
Ik draai natuurlijk vooral trance, maar de laatste tijd heb ik een paar house-setjes gedownload. Liedjes zoals Moonlight Party van Fonzerelli zijn liedjes waar ik echt van kan genieten, deze plaat heb ik me dan ook overlaatst aangeschaft. Ook de sets van David Guetta kunnen me zeker en vast bekoren.
Nu, ik zou me graag een aantal house-plaatjes aankopen, maar ik ben niet echt thuis in dat genre. Bij trance heb je de populaire genres zoals Armada, Black Hole, Anjunabeats, ... Kan iemand me vertellen wat de populaire house-labels en -producers zijn?
Alvast bedankt!
Mvg, Glexx |
|
|
| Phortastic |
| Wil je de populaire of de goede labels. Enorm groot verschil :) |
|
|
| DJ Sid |
| quote: | Originally posted by Glexx
Hey,
Ik draai natuurlijk vooral trance, maar de laatste tijd heb ik een paar house-setjes gedownload. Liedjes zoals Moonlight Party van Fonzerelli zijn liedjes waar ik echt van kan genieten, deze plaat heb ik me dan ook overlaatst aangeschaft. Ook de sets van David Guetta kunnen me zeker en vast bekoren.
Nu, ik zou me graag een aantal house-plaatjes aankopen, maar ik ben niet echt thuis in dat genre. Bij trance heb je de populaire genres zoals Armada, Black Hole, Anjunabeats, ... Kan iemand me vertellen wat de populaire house-labels en -producers zijn?
Alvast bedankt!
Mvg, Glexx |
Defected, Legato, Spinnin', Data Records komen als eerste in mij op.
kpost er nog wel wat meer als k wa zoekwerk doe :) |
|
|
| Phortastic |
| en wat voor house zoek je? Tech, progressive, general, deep, electro,... ? |
|
|
| Glexx |
| quote: | Originally posted by Phortastic
en wat voor house zoek je? Tech, progressive, general, deep, electro,... ? |
Vooral tech, electro
Enja, in de eerste plaats goede labels natuurlijk, maar het mag natuurlijk ook wel aanslagen hé ;)
@DJ Sid: ty |
|
|
| Phortastic |
| quote: | Originally posted by Glexx
Vooral tech, electro
Enja, in de eerste plaats goede labels natuurlijk, maar het mag natuurlijk ook wel aanslagen hé ;) |
hmm voor electro zeker "Mashtronic Records" en "Great Stuff Recordings" checken. Dat is vaak zeer goed materiaal.
Voor tech:
- "Systematic" (Marc Romboy zijn label, bijna allemaal kwaliteit),
- "Herzblut Recordings" (Stephan Bodzin zijn label, ook super),
- "Spiel-Zeug Schallplatten" (Thomas Schumachter zijn label, ook altijd goed),
- Steve Bug's label "Poker Flat Recordings" met al zen sublabels, o.a. Trentemøller released geregeld op dit label.
- "Sonar Kollektiv" waar Âme al hun stuff op releasen.
edit:
Bedenk me net dat ik nog een super label vergeten ben: Kompakt !
Kompakt is niet alleen tech house, maar toch wel regelmatig. En ook als het geen tech house is, is het gewoon kwaliteit ten top. 1 vd beste labels IMO. SCSI-9 album was op Kompakt bijvoorbeeld alsook de nieuwe Kaito.
En voor progressive house als je interesse hebt zeker "KLIK Records" checken. |
|
|
| Glexx |
| Bedankt, ik zal donderdag eens op onderzoek gaan in de platenwinkel ;) |
|
|
| Phortastic |
no prob ;)
Als je een paar eventuele aankopen gedaan hebt, post ze dan ook ff hier in deze thread. Dan weet ik nog beter wat je smaak is ;) |
|
|
| 1Million$shot |
Just got back from Turkey
Ik denk ook aan Azuli.
die hebben af en toe zalige stuff!!!
:crazy: |
|
|
|
|