|
Wie is jouw favoriete BE/NLTA DJ?
|
View this Thread in Original format
| FUSyke |
| Mijn favorieten zijn Sid, FredNova, Desperatozz, Transfusion en Elof :) |
|
|
| Real |
Jasper & Luc

In volledig willekeurige volgorde trouwens. :toothless
edit: oepsie, vraag misbegrepen |
|
|
| Push2005 |
Real 
en eigenlijk Jasper/Xilver ook wel :p
(maar kvind het maar een onnozele thread, gezien de meesten mekaar nog nie gehoord ebben :p) |
|
|
| BZRK |
| quote: | Originally posted by Real
Jasper & Luc

In volledig willekeurige volgorde trouwens. :toothless
edit: oepsie, vraag misbegrepen |
:whip: |
|
|
| Loraine |
| quote: | Originally posted by Push2005
(maar kvind het maar een onnozele thread, gezien de meesten mekaar nog nie gehoord ebben :p) |
Niet zozeer onnozel, maar ik heb echt weinig van andermans sets gehoord :nervous: |
|
|
| ConFig |
Elof :) zin set om Tomorrowland was super :)
en Jasper voor zijn progressive touch :toocool:
de rest heb ik jammergenoeg nog ni gehoord..
oh jawel: Loraine heeft ook al enkele zeer smakelijke sets gedaan :crazy: :tongue2 |
|
|
| BZRK |
| Ik hoor de meeste eigenlijk te weinig om een deftig oordeel te vellen, maar van wat ik gehoord heb vond ik Real en Freezel het meeste mijn ding. |
|
|
| Xilver |
| Kom dan morgen een oordeel vellen in de Factory, you boons :p |
|
|
| Bunz |
Ignazzio !
en Real ook wel :) |
|
|
| Devilex |
| Ahja? Wie moet er morgen draaien in de factory mss? |
|
|
| Xilver |
| quote: | Originally posted by Devilex
Ahja? Wie moet er morgen draaien in de factory mss? |
Ikke frisco :)
halve finale dj-contest |
|
|
| domineesje |
| heb er nog niet zoveel gehoord, maar die dat ik hoorde van Luc stonden me wel aan |
|
|
|
|