return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 4 
pics@warpped_'s birthday
View this Thread in Original format
warpedd_
more 2 come






:cool: :cool: :D :D


אריאל החליט להצטרף
Hell_Copter
טוב זה ככה... למי שלא מבין

תמונה 1 זה צח ואריק
צח זה ההוא עם האוזניות עליו
יש עוד תמונה עם הציוד ועוד אחת של אריק
תבינו לבד
Agent-Fire
אני בוכה כל פעם שאני רואה זוג פיוניר 100 עם הבעלים שלהם בתמונה אחת...

:stongue:


אגב לא הבנתי, זה כל היום הולדת?!
יהיו עוד תמונות?
NeMeSiS1234
quote:
Originally posted by Agent-Fire
אני בוכה כל פעם שאני רואה זוג פיוניר 100 עם הבעלים שלהם בתמונה אחת...

:stongue:


אגב לא הבנתי, זה כל היום הולדת?!
יהיו עוד תמונות?

כן אחי ...הוא רשם בהתחלה לפני שהוא פרסם את הלינקים לתמונות
"more 2 come"
Ariels
בא לי לבוא איך אני יוצר קשר ומה הכתובת

עדיף מספר פלאפון
Dj Moriano
quote:
Originally posted by warpedd_
more 2 come






:cool: :cool: :D :D


אריאל החליט להצטרף



מה זה כולכם מרעננה????
MoSH_MaN
נחמד.....אבל זה קטן נורא אני לא רואה כלום
Dj Moriano
quote:
Originally posted by MoSH_MaN
נחמד.....אבל זה קטן נורא אני לא רואה כלום


יש רק תמונה אחת של צח שרואים יחסית טוב בשאר לא רואים כלום
חוץ מהאוזניות האלה....

מה זה אמור להיות???
MoSH_MaN
שמע אני לא רואה טוב את כל החברה

יו איזה קטעים לראות אותך כאן עכשיו ב3 בלילה אחרי עוד סתם יציאיה

אני מתתתתתתתתת לישון
Dj Moriano
?????את מי???? אותי

הלכנו איזה 7 חברים לפיינט בול (עדיף מאשר ללכת לקניון ולכיכר כמו כל שבוע) כמעט דפקנו להם רובה
היה ע-נ-ק היינו לבד וזה היה בחושך הקיצר פוצצנו אחד את השני יש לי
סימנים כחולים על הידיים והרגליים



ולמי שמכיר את "אשר" זה איזה נהג מונית של מונית גדולה אז הקיצר יש לו די וי די באוטו ראינו מעודדות צמודות ברך לשם ובדרך חזרה

MoSH_MaN
כמה זמן לא נסעתי עם אשר....יו איך השנים עוברים
Dj Moriano
quote:
Originally posted by MoSH_MaN
כמה זמן לא נסעתי עם אשר....יו איך השנים עוברים


ראית את ה
DVD
שלו???
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 
Privacy Statement