return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 4 5 6 
מי ישבור את הקרח ראשון | מי יגיע ראשון למסיבה - שחר סאבי10 או יוחאי?
View this Thread in Original format
Glenn-Holmes
אז במסגרת התהיות שלי לגבי שלושת חברי הפורום שמאיישים את הכותרת אני מעוניין לראות מי אתם חושבים שיהיה הראשון שישבור את הבצורת ויראה את פרצופו במסיבה (במקרה של יוחאי ובעיקר סאבי זו בצורת ארוכה מאוד - אצל שחר סתם כנראה בעיה בראש)

כרגע אין משהו "גדול" שנראה באופק

אבל כשיהיה...ואני מאמין שיהיה האם אתם מאמינים שמישהו מהם יגיע?
Shahar
הסר דאגה מליבך
אין לי מה לחפש שם
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by Shahar
הסר דאגה מליבך
אין לי מה לחפש שם


וזה כי?

אולי אח שלו בקטע של לצאת עם בנות שגורמות לאח שלו להיות חלש אופי ולנטוש תאהבה שלו למוזיקה אלקטרונית א-האא?
Shahar
quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
וזה כי?

אולי אח שלו בקטע של לצאת עם בנות שגורמות לאח שלו להיות חלש אופי ולנטוש תאהבה שלו למוזיקה אלקטרונית א-האא?


כן הם גם שיכנעו אותי להפסיק לשמוע טראנס וכבר חודשים להפסיק להוריד מוזיקה?

אולי פשוט זה כבר לא מושך אותי?
Koby
הייתה איזה מסיבה אנושית בחודש חודשיים האחרונים?
Shahar
quote:
Originally posted by Koby
הייתה איזה מסיבה אנושית בחודש חודשיים האחרונים?


אי אפשר לקרוא למסיבת ענק באומן מסיבה אנושית עם כל האנשים שנכנסים אחד בשני
Koby
quote:
Originally posted by Shahar
אי אפשר לקרוא למסיבת ענק באומן מסיבה אנושית עם כל האנשים שנכנסים אחד בשני

כן שמתי לב...גם לי ירד ממסיבות..מעדיף בילוים אחרים וגם נמאס כבר גם אם ההפקות היו ברמה..

אבל..יש קבוצה מסויימת של די ג'יים שאני ירצה לראות בארץ לא משנה איפה כמו ארמין פרי אנדי מור וכו' כי את המוסיקה הזאת אני לא יפסיק לאהוב ואני יהנה ממנה במסיבה למרות כל הגועל נפש שהולך שם..
Shahar
quote:
Originally posted by Koby
כן שמתי לב...גם לי ירד ממסיבות..מעדיף בילוים אחרים וגם נמאס כבר גם אם ההפקות היו ברמה..

אבל..יש קבוצה מסויימת של די ג'יים שאני ירצה לראות בארץ לא משנה איפה כמו ארמין פרי אנדי מור וכו' כי את המוסיקה הזאת אני לא יפסיק לאהוב ואני יהנה ממנה במסיבה למרות כל הגועל נפש שהולך שם..


גם אני אוהב את ארמין אבל כל עוד זה באומן אי אפשר להנות באמת מהמסיבה ובגלל זה אנלא בא
Glenn-Holmes
זה שילוב הבעיות שיש לנו בארץ
מצד אחד בעלי מועדונים שלא תמיד קשובים לקהל שלהם אם בכלל
ומהצד השני אוהבי מוזיקה שלא באמת אוהבים את תרבות הקלאבינג
Shahar
quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
זה שילוב הבעיות שיש לנו בארץ
מצד אחד בעלי מועדונים שלא תמיד קשובים לקהל שלהם אם בכלל
ומהצד השני אוהבי מוזיקה שלא באמת אוהבים את תרבות הקלאבינג


חבל שזה ככה
אבל אני חושב שלאומן יש מספיק כסף לעשות הפקה בפארק או במקום נורמלי שהקהל לא ידחס

Dj Alex (ISR)
quote:
Originally posted by Shahar
חבל שזה ככה
אבל אני חושב שלאומן יש מספיק כסף לעשות הפקה בפארק או במקום נורמלי שהקהל לא ידחס

הקטע פה כשיעשו את זה יגידו
"מה?!!!! 150 שקל בשביל ארמין??? פחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח"
sabi10
מה בצורת..הייתי אצל ארמין באומן לפני כמה חודשים, ומאז לא היה משהו רציני..

וחוץ מזה ידידי, עוד 22 יום אני בתאילנד לחודש של ים, חול, ציצים ומסיבות:D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 5 6 
Privacy Statement