|
Allas Hemsidor??
|
View this Thread in Original format
| MiB |
tänkte bara höra om det e många som har egna hemsidor och ifall det e mycket trance inspiration på dom eller så... själv har jag en del fina covers ifall det e nån som letar efter en del tiesto corsten o buuren covers...
=))
http://hem.bredband.net/mib |
|
|
| Vizay |
| jag håller på att pyssla med en sida om/för mig själv där jag tänkte lägga lite egna favvolistor, egna låtar etc etc.....men de tar nog några veckor innan den e klar :) |
|
|
| fruktsoppa |
ikmonism.sphosting.com
håller på med en igen.. |
|
|
| SWE_TRANCE |
| håller på med min egna www.jarestad.com som är under utveckling, kommer väl att finnas en egen avdelning om musik men sidans funktion är mer att jag ska utvecklas i min ASP-kodning, om nån vet vad det r ;) |
|
|
| fruktsoppa |
jodå, har det på min sida.. men det e min polare som kodat..
ska lära mig det inom snar framtid.. |
|
|
| SWE_TRANCE |
| Bra att du hänger med vad jag snackar om bre... ;) |
|
|
| fruktsoppa |
hehe, alltid.
du hålle rpå lär dig om jag förstod dig rätt.. har du kodat nåt förut elelr startar du från grund?
bok? tutorials på nätet? vad änvänder då?
nåt du kan tipsa om? |
|
|
| SWE_TRANCE |
nope, har hållt på i nåt år, lite mer avancerat (för mig) som jag gör nu, typ forum och sådant.. (databaser) såklart
Jobbar med det också så... |
|
|
| fruktsoppa |
| ok, har pluggat c++ i ett halvår nu.. ska väl så småning om lära mig lite java också.. |
|
|
| SWE_TRANCE |
| Java är riktigt bra å lära sig, allting inom JAVA är gratis, Utvecklingsmiljöer m.m. |
|
|
| fruktsoppa |
| quote: | Originally posted by SWE_TRANCE
allting inom JAVA är gratis, Utvecklingsmiljöer m.m. |
? förstod dig inte.. |
|
|
| SWE_TRANCE |
yeye, never mind...
Bra är det iaf :D |
|
|
|
|