return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: [1] 2 3 4 5 6 
Allas Hemsidor??
View this Thread in Original format
MiB
tänkte bara höra om det e många som har egna hemsidor och ifall det e mycket trance inspiration på dom eller så... själv har jag en del fina covers ifall det e nån som letar efter en del tiesto corsten o buuren covers...
=))

http://hem.bredband.net/mib
Vizay
jag håller på att pyssla med en sida om/för mig själv där jag tänkte lägga lite egna favvolistor, egna låtar etc etc.....men de tar nog några veckor innan den e klar :)
fruktsoppa
ikmonism.sphosting.com

håller på med en igen..
SWE_TRANCE
håller på med min egna www.jarestad.com som är under utveckling, kommer väl att finnas en egen avdelning om musik men sidans funktion är mer att jag ska utvecklas i min ASP-kodning, om nån vet vad det r ;)
fruktsoppa
jodå, har det på min sida.. men det e min polare som kodat..
ska lära mig det inom snar framtid..
SWE_TRANCE
Bra att du hänger med vad jag snackar om bre... ;)
fruktsoppa
hehe, alltid.
du hålle rpå lär dig om jag förstod dig rätt.. har du kodat nåt förut elelr startar du från grund?
bok? tutorials på nätet? vad änvänder då?
nåt du kan tipsa om?
SWE_TRANCE
nope, har hållt på i nåt år, lite mer avancerat (för mig) som jag gör nu, typ forum och sådant.. (databaser) såklart

Jobbar med det också så...
fruktsoppa
ok, har pluggat c++ i ett halvår nu.. ska väl så småning om lära mig lite java också..
SWE_TRANCE
Java är riktigt bra å lära sig, allting inom JAVA är gratis, Utvecklingsmiljöer m.m.

fruktsoppa
quote:
Originally posted by SWE_TRANCE
allting inom JAVA är gratis, Utvecklingsmiljöer m.m.


? förstod dig inte..
SWE_TRANCE
yeye, never mind...
Bra är det iaf :D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 5 6 
Privacy Statement