return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 3 4 
[23-09-2006] Trance Classics Party - Asta, Den Haag
View this Thread in Original format
Shadow
Yezzzz!! Mijn gebeden zijn eindelijk verhoord :-)

Een feestje met alleen maar klassiekers en met heerlijke trance djs:
* Menno de Jong
* Signum
* Driftwood
* Leon Bolier
* Robert Nickson

Zaterdag 23 september,
23:00 - late
Asta, Den Haag

http://www.asta.nl/pagina.asp?oid=3

Kan bijna niet anders dan dat dit een superfeestje gaat worden!

Ook te zien via http://www.armadamusic.nl/, waarin ook een nieuwe "a state of trance classics" cd wordt aangekondigd.
Matthijs
Dit lijkt mij ook wel wat! :D

Prijs is trouwens 5 euro ex fee in de vvk via www.asta.nl, en 10 aan de deur. Daar hoef je het dus ook niet echt voor te laten!
Siesta
gelukkig zijn het allemaal top "classics" djs!

Alleen signum heeft ooit een klassieker gemaakt, de rest mag er nog aan proeven.
DjRV
quote:
Originally posted by Siesta
gelukkig zijn het allemaal top "classics" djs!

Alleen signum heeft ooit een klassieker gemaakt, de rest mag er nog aan proeven.


!eens :D
magrec
idd ja
TOR
..ware het niet dat draaien iets compleet anders is dan producen.
Donna
quote:
Originally posted by TOR
..ware het niet dat draaien iets compleet anders is dan producen.


true
Chicane
quote:
Originally posted by TOR
..ware het niet dat draaien iets compleet anders is dan producen.


Maar ook degene die daar draaien komen nog maar net om de hoek kijken en zijn nog zo groen als gras. Oude rotten van vroeger > groene broekjes van nu.
Asperge
Dit klinkt vet, hier ga ik wel even rekening mee houden!

(Shadow, waar kom je vandaan uit Hvoet? Kom daar namelijk oorspronkelijk ook vandaan)
eieregooie
quote:
Originally posted by Chicane
Maar ook degene die daar draaien komen nog maar net om de hoek kijken en zijn nog zo groen als gras. Oude rotten van vroeger > groene broekjes van nu.

Ouwe platen zijn ouwe platen, ik zie t punt niet zo... Wordt vast een leuk feestje :D

Gonzo
quote:
Originally posted by eieregooie
Ouwe platen zijn ouwe platen, ik zie t punt niet zo... Wordt vast een leuk feestje :D


x2 :toothless
Shadow
ik begrijp ook het probleem niet zo dat de DJs "net" komen kijken. Het gaat toch vooral om de "classics" van de afgelopen jaren die voorbij komen. En al zou mijn oma die draaien, dan zou ik nog een heerlijke avond hebben waarschijnlijk. Al gaat het natuurlijk ook om de interactie die een DJ met het publiek heeft en zijn uitstraling. En dat hebben deze DJs wel, daar hoeven ze echt niet 10 jaar voor in het vak te ziiten.

to Asperge: Ik woon hier pas 2 jaar (in de Bonsen Hoek), heb daarvoor 27 jaar in Papendrecht gewoond. Waar heb jij gewoond in Hellevoet dan?
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 
Privacy Statement