|
Markus Schulz en MIKE @ Sound-Station Hasselt (15/09: 17h tot 20h) (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| diddi |
| quote: | Originally posted by Progrez
Vraag ineens aan Schulz waarom hij die kinderachtige Kiksu er op heeft gezet. |
:rolleyes: :p |
|
|
| Bertn |
kiksu?
WHY, marcus, WHY?:o |
|
|
| The_G0dfather |
goed dak 't niet ken
wel redelijk ver hasselt... |
|
|
| Vishnu |
| quote: | Originally posted by The_G0dfather
wel redelijk ver hasselt... |
Mja,
Routedetails
Van Corleone
Naar Hasselt
Afstand 2371,6 km.
Reisduur 22:59
Maar toch, gratis inkom! :D |
|
|
| Loraine |
| quote: | Originally posted by The_G0dfather
goed dak 't niet ken
wel redelijk ver hasselt... |
Afstanden zijn in de Benelux imo best te overzien :thepirate
Kan helaas volgend weekend niet, anders was het het overwegen waard geweest iig! |
|
|
| The_G0dfather |
| quote: | Originally posted by Vishnu
Mja,
Routedetails
Van Corleone
Naar Hasselt
Afstand 2371,6 km.
Reisduur 22:59
Maar toch, gratis inkom! :D |
valt nog mee, steeds rechtdoor :D |
|
|
| FenixStyle |
| quote: | Originally posted by FCB_Fanatic
kans is wel vrij groot dat ik ff binnenspring voor ik naar antwerpen ga. Fenixstyle zal mij normaal ook wel vergezellen.
dus al minstens 2 BETA's die ff langsgaan :D |
Aangezien ik nu plots vanaf maandag al school heb, moet ik wel eerst afwachten of m'n lessenrooster het toelaat om al rond 17u te gaan :whip:
Enfin, morgen alvast maar eens om tickets gaan (poging 2 :p ) |
|
|
| Jasperovitsj |
| Zehra en ik zullen er waarschijnlijk ook wel zijn, alleen niet vanaf 15u |
|
|
| Push2005 |
| Kiksu, wat een gore kinderplaat... Verpest bijna heel die cd :p |
|
|
| BZRK |
| quote: | Originally posted by Push2005
Kiksu, wat een gore kinderplaat... Verpest bijna heel die cd :p |
Ga nog wat naar Lunar Eclipse luisteren ofzo.. :p |
|
|
| TOR |
| quote: | Originally posted by The_G0dfather
valt nog mee, steeds rechtdoor :D |
:p
En jongens, Kiksu is een goede plaat, punt! :tongue2 |
|
|
| BZRK |
| Ibiza 06 preview: hier :eyes: |
|
|
|
|