|
Markus Schulz en MIKE @ Sound-Station Hasselt (15/09: 17h tot 20h) (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| FenixStyle |
| quote: | Originally posted by BZRK
Ibiza 06 preview: hier :eyes: |
WHOOT!!! :eyespop: :eyes: :crazy: :tongue3
Zalige cd zo op het eerste gehoor.. Die cd's die vrijdag exclusief verdeeld gaan worden in de Soundstation, zouden dat gewoon cd's zijn die verkocht worden of kunnen de aanwezigen die winnen? |
|
|
| FredNova |
| quote: | Originally posted by FenixStyle
WHOOT!!! :eyespop: :eyes: :crazy: :tongue3
Zalige cd zo op het eerste gehoor.. Die cd's die vrijdag exclusief verdeeld gaan worden in de Soundstation, zouden dat gewoon cd's zijn die verkocht worden of kunnen de aanwezigen die winnen? |
Er zijn normaal gezien 5 exemplaren te winnen
(loting of prijsvraag, dat weten we nog niet) |
|
|
| Kaidreas |
| ik ben mss ook aanwezig, tis toch niet zo ver van leopoldsburg |
|
|
| FredNova |
extra:
10% discount on all Armada releases: Armind, Coldharbour Recordings, Electronic Elements, A State Of Trance, Club Elite, Captivating,... |
|
|
| FredNova |
normaal passeert er morgen heel wat nieuw werk door de speakers :D
kom zeker iets zeggen want ik ken niet iedereen van ziens he... |
|
|
| Real |
| quote: | Originally posted by FredNova
kom zeker iets zeggen want ik ken niet iedereen van ziens he... |
In ruil voor een Miami '06 CD kom ik u zelfs drie kussen geven. :D |
|
|
| FenixStyle |
| quote: | Originally posted by Real
In ruil voor een Miami '06 CD kom ik u zelfs drie kussen geven. :D |
Hoe gaan die vijf gratis exemplaren van Miami '06 nu trouwens verdeeld worden? |
|
|
| Progrez |
| Fred, pak die nieuwe Perry O'Neil EP voor mij eens mee, vriend. Merci! |
|
|
| Push2005 |
| Die Ibiza CD vind ik helemaal nie slecht ze... Net zoals Miami zalk ook deze kopen :p |
|
|
| Real |
| Oh ja, ik bedoelde uiteraard Ibiza ipv Miami. :) |
|
|
| FredNova |
| quote: | Originally posted by Real
In ruil voor een Miami '06 CD kom ik u zelfs drie kussen geven. :D |
Als ge nu eens een ferm griet waart he...
Die cd's worden verloot denk ik (naam op papiertje, met eventueel een vraag erbij...) |
|
|
| Margaux |
| en ergens op een site (kweet nie meer waar) stond 'at random' mja dan weet ge nog niks hè |
|
|
|
|