|
Markus Schulz en MIKE @ Sound-Station Hasselt (15/09: 17h tot 20h) (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| mrcanon |
| quote: | Originally posted by Progrez
Fred, pak die nieuwe Perry O'Neil EP voor mij eens mee, vriend. Merci! |
Ik kan niet naar Soundstation komen, dat Armin of Markus maar Bass Society en South-West Saga draaien :crazy: Losgaannnnnnnnnnn!!!! :clown: |
|
|
| Config |
| quote: | Originally posted by mrcanon
Ik kan niet naar Soundstation komen, dat Armin of Markus maar Bass Society en South-West Saga draaien :crazy: Losgaannnnnnnnnnn!!!! :clown: |
misschien dat Markus Bass Society gaat draaien.. you never know.. |
|
|
| mrcanon |
| quote: | Originally posted by Config
misschien dat Markus Bass Society gaat draaien.. you never know.. |
Let us hope! |
|
|
| Real |
Is er iemand van de Soundstation gangers geinteresseerd in deze plaatjes?
Ik pak ze mee voor amper 5 euro/stuk. :toocool:
[/thread_hijack] |
|
|
| Jasperovitsj |
| New Horizon in ruil voor een lift naar Antwerpen? :toothless :p |
|
|
| Push2005 |
| Wil je dat Club Elite T-Shirt ruilen voor Absolute - Day Dream (gloednieuw, nooit afgespeeld) :tongue2 |
|
|
| Jasperovitsj |
Ik heb Daydream al :p
En speaking of the shirt: check mail ;) |
|
|
| Jasperovitsj |
| Er was bedroevend weinig volk :sadgreen: |
|
|
| FredNova |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Er was bedroevend weinig volk :sadgreen: |
Vind ik ook...
Maar ik denk wel dat de mensen die er waren, het plezant vonden... |
|
|
| Ronalien |
Ik had ook verwacht dat er meer volk zou zijn.
Maar ik vond het zeker plezant vooral toen Markus' vrouw
achter de draaitafel ging staan :toocool:
Wel jammer dat M.I.K.E. al zo vroeg weg was. |
|
|
| Solar1 |
Zeker weten Fred! Voor mijn part voor herhaling vatbaar!!!
Waarom bv geen maandelijkse vrijdagavond trancesessie met telkens een guestdj (al dan niet beta)? |
|
|
| Xilver |
| Nog wa last van jetlag, anders hadden we zeker afgekomen. Spijtig da'k het gemist heb. |
|
|
|
|