|
Markus Schulz en MIKE @ Sound-Station Hasselt (15/09: 17h tot 20h) (pg. 6)
|
View this Thread in Original format
| domineesje |
| quote: | Originally posted by mrcanon
meiske, als ge trance wilt leren kennen, dan moet ge nie naar illusion cd's luisteren, maar elke week naar ASOT, TATW of Intuition luisteren ofzo. |
oh ik vergat ik te tunen :(, das nu TATW #131 |
|
|
| Phortastic |
| quote: | Originally posted by mrcanon
als ge trance wilt leren kennen, dan moet ge maar elke week naar ASOT luisteren ofzo. |
Ja zo leer je idd echt de toppers uit de trancewereld kennen  |
|
|
| domineesje |
| quote: | Originally posted by Phortastic
Ja zo leer je idd echt de toppers uit de trancewereld kennen |
asot sta achter met veel nummers :p
tatw ftw! |
|
|
| mrcanon |
| quote: | Originally posted by Phortastic
Ja zo leer je idd echt de toppers uit de trancewereld kennen |
Houd toch gewoon uien bek, k'wist wel da er weer één of anderen dommen pipo ging reageren. Als ge nie graag ASOT hoort wel dan is da uw zaak, maar ge moet daarvoor nie zo een domme reactie geven. Heb ik al zitten kakken op uwe smaak?! Nee, dus houd hem maar toe :whip: |
|
|
| Phortastic |
| quote: | Originally posted by mrcanon
Houd toch gewoon uien bek, k'wist wel da er weer één of anderen dommen pipo ging reageren. Als ge nie graag ASOT hoort wel dan is da uw zaak, maar ge moet daarvoor nie zo een domme reactie geven. Heb ik al zitten kakken op uwe smaak?! Nee, dus houd hem maar toe :whip: |
When & where do we meet, bitch?
[/end of melowhead mode]
En uw reactie cracks me up m8 :haha:
Kgeef zoveel commentaar op ASOT als ik wil he dude, if u dont like it there is always the ignore button ;) |
|
|
| FenixStyle |
| quote: | Originally posted by anke
hehe dat is een ordinaire plateboer :haha:
ik dacht een cafee ofzo
waar ligt dat juist in hasselt? |
In een zijstraatje in de omgeving van TT-center, schuintegenover de KHlim... ( |
|
|
| mrcanon |
| quote: | Originally posted by Phortastic
When & where do we meet, bitch?
[/end of melowhead mode]
En uw reactie cracks me up m8 :haha:
Kgeef zoveel commentaar op ASOT als ik wil he dude, if u dont like it there is always the ignore button ;) |
ge geeft idd zoveel commentaar als ge wilt, da kan'k appreciëren, daarvoor besta een forum, om te discuteren. Maar de manier waarop da ge het zei stond mij nie aan. Das vragen om een vies antwoord eh. Ge stookt graag zeker?! |
|
|
| Phortastic |
| quote: | Originally posted by mrcanon
Ge stookt graag zeker?! |
Not really, als ik da graag zou doen zou ik redelijk veel kansen laten liggen hier he. Dan kan ik op alles beginnen replyen en zeggen dat het suckt. Vind ik beetje nutteloos. Maar ASOT is niet men favo programma nee en kvind dat niet "beter" dan ne illusion cd tbh (zeker ni de vroegere cds). Dus vandaar men reply :)
Ge moet u ni aangevallen voelen he, geen reden toe ;) |
|
|
| mrcanon |
| quote: | Originally posted by Phortastic
Not really, als ik da graag zou doen zou ik redelijk veel kansen laten liggen hier he. Dan kan ik op alles beginnen replyen en zeggen dat het suckt. Vind ik beetje nutteloos. Maar ASOT is niet men favo programma nee en kvind dat niet "beter" dan ne illusion cd tbh (zeker ni de vroegere cds). Dus vandaar men reply :)
Ge moet u ni aangevallen voelen he, geen reden toe ;) |
ok dan, zand erover, tkwam wel efkes verkeerd over |
|
|
| Push2005 |
| quote: | Originally posted by Phortastic
Ja zo leer je idd echt de toppers uit de trancewereld kennen |
Ik moet em wel bijspringen ze ;)
ASOT is nice om gedeeltelijk op de hoogte te zijn van nieuwe releases maar daar blijft het voor mij bij; veel van de echte tranceklappers worden voor mij niet in ASOT gedraaid, hehe :)
Maar het is nice als introductie, I guess.
Uiteraard ist beter dan naar house en consoorten te luisteren :tongue2 |
|
|
| Config |
| quote: | Originally posted by mrcanon
meiske, als ge trance wilt leren kennen, dan moet ge nie naar illusion cd's luisteren, maar elke week naar ASOT, TATW of Intuition luisteren ofzo. |
TATW ownt :) vroeger vond ik Intuition Radioshow beter maar TATW draait echt wel de beste uplifting trance imo , en ze steken er soms een lekker progplaatje tussen ook :)
Verder natuurlijk ook intuition RS checken en voor wa meer progressive GDJB:tongue2 |
|
|
| mrcanon |
| quote: | Originally posted by Push2005
Ik moet em wel bijspringen ze ;)
ASOT is nice om gedeeltelijk op de hoogte te zijn van nieuwe releases maar daar blijft het voor mij bij; veel van de echte tranceklappers worden voor mij niet in ASOT gedraaid, hehe :)
Maar het is nice als introductie, I guess.
Uiteraard ist beter dan naar house en consoorten te luisteren :tongue2 |
Ik vind persoonlijk dat ASOT veel goeie platen bevat, natuurlijk niet allemaal. Dat ASOT achterkomt weet ik zo nog niet. Misschien soms op bepaalde platen, maar Armin draait er ook dat andere nog niet draaien. Ieder zijn smaak eh :) |
|
|
|
|