|
[03-03-2007] Trance Energy - Jaarbeurs, Utrecht (pg. 36)
|
View this Thread in Original format
| Botol&Cebok |
| quote: | Originally posted by Ouwe Dwaas
jazekers en mijn slechte knie ondervindt er nog steeds flink veel last van, allemaal de schuld van de geweldige sets die de djs draaiden :D
af en toe wat vastleggen op video is toch niks mis mee?
en ik kan sowieso niet 9 uur achter elkaar feesten, dan is mn knie helemaal aan gort. |
wel vet man die filmpjes die je maakt ff je myspace gekeken ook 31 at armada westergasfabrier..? |
|
|
| Freezel |
| quote: | Originally posted by Botol&Cebok
hahahahahahah sjongejongejonge hahahahaha
ik had er iets van 8 had er meer bij me om te verkopen maar het leek wel beetje junkie styl hahahaha volgende feest armin @ westergas en 28 april sander van doorn at panama dan maar gewoon zoals normaal lekker alcehol drinken:) |
Sooooow das echt stoer man! :eyes: :eyes: :eyes: :eyes: |
|
|
| Donna |
| Ach,dan red je de 10 ook vast nog wel! |
|
|
| Ouwe Dwaas |
| quote: | Originally posted by Botol&Cebok
wel vet man die filmpjes die je maakt ff je myspace gekeken ook 31 at armada westergasfabrier..? |
dank je :)
ja ik ben er ook de 31e :crazy:
heb er zin in.
eerst vrijdag naar de Secret Showcase van Tiesto, die vanaf morgen officieel niet meer secret is, want dan wordt de lokatie bekend gemaakt en hoelang meneer gaat draaien vanaf 22u.
| quote: | Originally posted by Donna
Ach,dan red je de 10 ook vast nog wel! |
11,12 of 24 maakt niet uit, zolang mn knie maar genoeg rust krijgt lukt dat makkelijk.
voor de rest geen pillen enzo nodig om de nacht te overleven. |
|
|
| Donna |
| Ik had t ook tegen de jonge dwaas,ouwe;) |
|
|
| Ouwe Dwaas |
| quote: | Originally posted by Donna
Ik had t ook tegen de jonge dwaas,ouwe;) |
:D:D:D
ok :) |
|
|
| Botol&Cebok |
| quote: | Originally posted by Donna
Ik had t ook tegen de jonge dwaas,ouwe;) |
hahaha ja het was me eerste keer maar dacht dat ik wel verstandig was dus niet zo te zien maar volgende keer niks meer |
|
|
| Botol&Cebok |
| quote: | Originally posted by Freezel
Sooooow das echt stoer man! :eyes: :eyes: :eyes: :eyes: |
nou ik vond het niet egt stoer ik vondhet meer space |
|
|
| Donna |
| Altijd leuk zo'n forum "huisdier" :clown: |
|
|
| Botol&Cebok |
hey ouwe dwaas
ik zag wat filmpjes van je op youtube van trance energy heb je mischien die intro van svd voor me ..?
alvast bedankt |
|
|
| Ouwe Dwaas |
| quote: | Originally posted by Botol&Cebok
hey ouwe dwaas
ik zag wat filmpjes van je op youtube van trance energy heb je mischien die intro van svd voor me ..?
alvast bedankt |
hey Botol&Cebok :)
wil je het filmpje?
wil je de track weten?
wil je weten of ik die track hebt en die naar je kan sturen?
grtz,
Jordy |
|
|
| Ouwe Dwaas |
trouwens de eerste 2 TE sets zijn online:
Markus Schulz
[[ LINK REMOVED ]]
01. Andy Moor vs. Orkidea - YearZero (Markus Schulz TE Intro mix)
02. Marc Marberg With Kyau & Albert - Megashira
03. Genix & Mark Illiffe - Decoy
04. DJ Governor pres. Orion - Gobstice
05. Bart Claessen - Playmo (1st Play)
06. Nic Chagall - What You Need (Hard Dub Reedit)
07. Antidote - Freeze Me (Trance Energy re-edit)
08. Rex Mundi vs. Ronski Speed - The Perspective Space (Markus Schulz Mashup)
09. Way Out West - The Fall (Richard Durand Remix)
10. Remo-Con - Cold Front (Bart Claessen Remix)
11. Markus Schulz pres. Elevation - Clear Blue (Markus Schulz TE Mix)
12. D-Factor - Mystique
13. Dave 202 - Generate The Wave
14. Markus Schulz & Departure With Gabriel & Dresden - Without You Near (Alex M.O.R.P.H.'s Sacred Light Remix)
15. Markus Schulz vs. Chakra - I Am
Ron van den Beuken
[[ LINK REMOVED ]]
1 Dj Tiesto - Lethal Industry
2 Sebastian Sand - Strange Bends
3 Way Out West - The Fall
4 Octagen and M.I.D.O.R. - Metropolitan
5 Niels van Gogh vs. Eniac - Pulverturm 2.0
6 Tiësto - Adagio for Strings
7 Joop - The Future
8 Tiësto Dance 4 Life
9 Ron Van Den Beuken - Sunset
10 Club Scene Investigators - Direct Dizko
11 Grooveyard - Mary Go W!ld
12 Mac & Mac - Rippin Base
13 RVDB - Acces
14 Kyau vs. Albert - Walk Down |
|
|
|
|