|
[03-03-2007] Trance Energy - Jaarbeurs, Utrecht (pg. 37)
|
View this Thread in Original format
| Donna |
| Kijk,dit soort acties beginnen r op te lijken,thx;) |
|
|
| AirPole |
| quote: | Originally posted by Donna
Kijk,dit soort acties beginnen r op te lijken,thx;) |
Inderdaad :)
Ik vond de set van Johan Gielen toch eigenlijk wel vet hoor:
Sonic Inc - The Taste Of Summer (Fire & Ice Remix)
The Thrillseekers - Synaesthesia
Da Hool - Meet Her At The Love Parade (Remix)
Cygnus X - Superstring (Rank 1 Remix)
Heerlijk.
:cool: |
|
|
| Ouwe Dwaas |
| quote: | Originally posted by Donna
Kijk,dit soort acties beginnen r op te lijken,thx;) |
graag gedaan :)
zodra er meer beschikbaar is, wordt dat ook uiteraard gepost :D |
|
|
| Botol&Cebok |
| quote: | Originally posted by Ouwe Dwaas
hey Botol&Cebok :)
wil je het filmpje?
wil je de track weten?
wil je weten of ik die track hebt en die naar je kan sturen?
grtz,
Jordy |
hahahah
ik zou het filmpje wel willen hebben.
track is d8 ik svd - back by any demand ( samples film snatch )
ik heb alleen nog een rip van die track maar als jij hem helemaal hebt :D :eyes: graag.
tnx ik weet niet of je me email nodig hebt
[email protected]
alvast bedankt:) |
|
|
| Botol&Cebok |
| quote: | Originally posted by AirPole
Inderdaad :)
Ik vond de set van Johan Gielen toch eigenlijk wel vet hoor:
Sonic Inc - The Taste Of Summer (Fire & Ice Remix)
The Thrillseekers - Synaesthesia
Da Hool - Meet Her At The Love Parade (Remix)
Cygnus X - Superstring (Rank 1 Remix)
Heerlijk.
het was wel heerlijk die oude nummers maar ik en me broer vonden het egt kut we wouden nieuwe vette space nummers horen.
heb jammer genoeg needs to feel ( whipperberg remix ) niet gehoord die leek me wel vet om te horen
:cool: |
|
|
|
| Botol&Cebok |
| quote: | Originally posted by Botol&Cebok
|
huh hoe kan dat nou weer |
|
|
|
|