return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 
Waar komen wij allemaal vandaan???
View this Thread in Original format
Blik
Deze thread is eigenlijk voor de mensen die hun woonplaats nie aan de zijkant hebben staan.
Ik woon dus in Rosmalen, 20 minuten fietsen van Den Bosch vandaan, geen goeie disco's in de buurt en ik heb ook geen vervoer naar de betere disco's (danssalon in Eindhoven bijv.)
Henkie_henk
Jij zit dus wel gebakken?? LoL

IK kom uit Harderwijk... ben gebore in A'dam.. ben daar weggaan door die ****** en voor de rest is in Harderwijk geen flikker te doen. Op wat kroegjes/discos na.. alhoewel.. neej la maar. Dan hebben we nijkerkerveen nog waar de starlight zit... en ergus in markelo zit nog "de dika" en dan hebben we A dam zelluf... :D
Robvef
Ik kom uit Made. (Gianni Romme City) Ca. 10 km boven Breda. In Made zelf is ook niks te beleven. Dus gaan we naar Rotterdam, Antwerpen, Hoogstraten (B), Duitsland, Groningen. Overal waar we een slaapplaats hebben (En dat zijn er genoeg) gaan we wel eens heen. Dat is het wel zo'n beetje.
tango
ik kom uit het "chigaco aan de maas". (Oss). Geen discotheken in oss, alleen een paar saaie kroegjes. Verder zijn er wel wat discotheken in de omgeving, maar dat zijn ook niet de strakke tenten die ik zoek. (Rockefeller,Morgenzon,Time-out).

Verder tja, beetje knokken,steekpartij hier en schietpartij daar. Dan heb je het uitgaansleven in oss wel gehad.

groet,
TNG

p.s. blik, in rosmalen zit toch de "goldfinger" die "niggah" tent?
Sandman
'k kom uit Breda... en ik dacht dat ik het slecht had :)
Lekker veel cafe's en onze plaatselijke club "De Spock"
TranceFool
Ik kom uit Nieuwerkerk a/d IJssel, 10 min fietsen vanaf ROTTUHRDAM!!
basvh
IK KOM UIT HET MOOISTE DURPKE VAN HEEL NEDERLAND: nl AMMERZODEN. 10 km van DEN BOSCH.

IK ga meestal naar de ster in nieuwkuijk waar ze voornamelijk trance en jumpstylz draaien en soms wat top 40 maar dat doen ze bijna nooit.
Robvef
Ben met carnaval in de ster geweest. Ik vind er niet veel aan. Maar ik ben denk ik verwend ;-)
cyberia
vanwaar?zie hiernaast
ga meestal uit in de buurt van Antwerpen,en spijtig genoeg,hebben wijle hier nix da me ulle TE of Sensation of Impulz,kan concureren,ja ze hebben hier ne keer innercity geörganiseerd,ma toch ni zo vet zen!
Als ik bij de nationale loterij de pot win ,dan is da één van mijn ivesteringen,nen deftige Trance Energy :)
Robvef
Worden jullie daar nu niet helemaal gek van. Van al die Nederlanders die in het weekend massaal naar Belgie trekken om daar in de clubs uit hun dak te gaan. Want op zaterdagavond is het meestal een grote exodus richting Antwerpen en omgeving. Jij gaat zeker meestal in Zillion, La Rocca of Illusion uit ofzo??

cyberia
Illusion,en carat meestal,en om eerlijk te zijn,nee ik word daar ni gek van,van die volkstoeloop,want zoveel Hollanders hoor ik ni echt:)En ik vind da ze gelijk hebben van tot hier te komme!;)
Robvef
De meeste Nederlanders zitten ook tussen Antwerpen en de grens in. Als je bijvoorbeeld Highstreet in Hoogstraten neemt (wat een toeval die naam) Daar is ca 95% Nederlander. Maar misschien vinden de belgen dat wel gezellig.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 
Privacy Statement