|
Intuition Invites - Asta, Den Haag (NL) [16-12-2006] (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Xilver |
| quote: | Originally posted by Freezel
Asta staat toch op de banlijst, dus ben er niet bij en zit wss in Londen ;) |
Hoezo banlijst? |
|
|
| Freezel |
| quote: | Originally posted by Xilver
Hoezo banlijst? |
1. Kutgeluid, dus piep in de oren
2. Kutuitsmijters, die dingen "lenen" uit je tas en later van niets weten
3. Kuttreinen rijden niet als het afgelopen is (of tot 7.30 wachten of een nachttrein pakken die 2 uur onderweg is aangezien iedereen wil drinken ipv rijden) |
|
|
| Loraine |
Niet zagen, Chris! Gewoon goeie oordoppen in en komen, dammit ! :whip:
Wordt weer een Intuition Drinking Contest en zeeeeeeeeer kansloos ! :toothless |
|
|
| Phortastic |
| quote: | Originally posted by Freezel
1. Kutgeluid, dus piep in de oren
2. Kutuitsmijters, die dingen "lenen" uit je tas en later van niets weten
3. Kuttreinen rijden niet als het afgelopen is (of tot 7.30 wachten of een nachttrein pakken die 2 uur onderweg is aangezien iedereen wil drinken ipv rijden) |
Goede organisatie precies :stongue: |
|
|
| Freezel |
| quote: | Originally posted by Phortastic
Goede organisatie precies :stongue: |
Heeft niks met Intuition zelf te maken, was er meerdere keren bij en elke keer een topfeest meegemaakt, maar gaat dus puur om de Asta zelf. |
|
|
| Loraine |
Gewoon ff over aversie heenzetten dus :o
Krijg je van mij oordoppen en een biertje :clown: |
|
|
| Freezel |
| quote: | Originally posted by Loraine
Gewoon ff over aversie heenzetten dus :o
Krijg je van mij oordoppen en een biertje :clown: |
Breng je mij dan ook thuis? :stongue: |
|
|
| Devilex |
| Is toch geen slechte affiche :conf: |
|
|
| christina |
| heeft er iemand JOC al horen draaien? |
|
|
| TOR |
| quote: | Originally posted by christina
heeft er iemand JOC al horen draaien? |
Die zijn helaas reeds gestorven. |
|
|
| Loraine |
| quote: | Originally posted by Freezel
Breng je mij dan ook thuis? :stongue: |
Ns vragen wie richting Utrecht gaan ;) |
|
|
|
|