return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 
Intuition Invites - Asta, Den Haag (NL) [16-12-2006] (pg. 5)
View this Thread in Original format
Real
Miljaar Tom, miljaar.
obssession
onozel reageren da kan iedereen ze... Hebht ge al wel eens een paar producties van die man gehoord? Ge kunt mss zeggen da het uw genre niet zo is maar ni da het secht is. Maja tranceaddict sta erom bekend da ze enkel van bliepjes en stringeskes houden en ni openminded zijn voor andere muziek...500 smileys zetten doe u mss denken da ge cool zijt maar in feite zijt ge enkel belachelijk.
obssession
quote:
Originally posted by Real
rafl :D


real ik heb uw se gehoord op de beta in gent , gij zij de laatste da commentaar moet hebben ze op JOC...:rolleyes:
domineesje
quote:
Originally posted by obssession
onozel reageren da kan iedereen ze... Hebht ge al wel eens een paar producties van die man gehoord? Ge kunt mss zeggen da het uw genre niet zo is maar ni da het secht is. Maja tranceaddict sta erom bekend da ze enkel van bliepjes en stringeskes houden en ni openminded zijn voor andere muziek...500 smileys zetten doe u mss denken da ge cool zijt maar in feite zijt ge enkel belachelijk.

+1 (was die vergeten)
hahaha, dan vonden ze het flauw van ik die er op quote :p
of de fun (grap) er af haalde :cool:
Jasperovitsj
quote:
Originally posted by obssession
Ge kunt mss zeggen da het uw genre niet zo is maar ni da het secht is. Maja tranceaddict sta erom bekend da ze enkel van bliepjes en stringeskes houden en ni openminded zijn voor andere muziek...

Ja, die smeerlappen op Tranceaddict staan niet open voor trance! :whip:



Maar allé, als gij JOC als dé referentie voor trance wilt nemen, go ahead hé. Maar dan gaat ge wel zo'n reacties blijven krijgen :o
obssession
ik heb nooit gezegd dat JOC dé referentie is he voor trance enkel da die man qua sets en producties och niet zo slecht is als sommigen hier prrecies doen. Als ze nu zo over dj regi deden ok...I luister alle vormen van trance, techno house en genres daarbuiten, ik apprecieer gewoon het verschil zonder direc op alles beginnen te zagen en zeveren. Jon o'bir is wss ook slecht dan? :conf: nu goed ik maak me er ni druk in ik heb mijn mening en mijn smaak :D
domineesje
och
obssession ge hoort erbij of ge hoort er niet bij........
:rolleyes:

das wat ik denk
obssession
[QUOTE]Originally posted by Jasperovitsj
Ja, die smeerlappen op Tranceaddict staan niet open voor trance! :whip:


ik bedoel hiermee da er wel degelijk veel verschillende vormen van rance besaan en niet enke de srings...
obssession
quote:
Originally posted by domineesje
och
obssession ge hoort erbij of ge hoort er niet bij........
:rolleyes:

das wat ik denk


en wat bedoelt ge daarmee?:conf:
domineesje
wat ik ermee bedoel?

awel wat zij niet graag horen, moet iedereen dat slecht vinden, dat bedoel ik

The_G0dfather
quote:
Originally posted by obssession
Jon o'bir is wss ook slecht dan? :conf:


geen overbarige conslusies maken over ons :o
obssession
quote:
Originally posted by domineesje
wat ik ermee bedoel?

awel wat zij niet graag horen, moet iedereen dat slecht vinden, dat bedoel ik


mja die indruk heb ik ook soms maar goed ik volg men eigen weg ik ik vnd JOC goe :cool:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 
Privacy Statement